כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ראשון לציון ביוזמה למען המסעדות

היוזמה של עיריית ראשון לציון שתעזור למסעדות

עיריית ראשון לציון ביוזמה לאפשר למסעדות ובתי הקפה להרחיב הצבת השולחנות על מנת לשמור על ריחוק

הרחבת הצבת השולחנות והכיסאות תעשה על שטח הציבורי מבלי לחסום מעברי גישה * העירייה לא תגבה על כך אגרה למשך שלושה חודשים * התכלית: לסייע לעסקים בתקופה כלכלית קשה זו ולעודד אותם להקפיד על הנחיות התו הסגול וריחוק משולחן לשולחן * "נאמץ כל פתרון יצירתי שיסייע לעסקים המקומיים" אמר ראש העירייה, רז קינסטליך

"בימים שבהם בעלי המסעדות ובתי הקפה מתמודדים מצד אחד עם משבר כלכלי ומצד שני עם הנחיות מבלבלות באשר לפתיחתם, עיריית ראשון לציון תנצל את הכלים שבידה כדי לסייע להם" כך הסביר ראש העירייה, רז קינסטליך, את ההנחיה לאפשר למסעדות ובתי הקפה להתרחב על שטחים ציבוריים מבלי לשלם אגרה נוספת למשך שלושה חודשים.

בתי עסק אלו מוזמנים לפנות לאגף רישוי עסקים בכתובת מייל [email protected] וכל בקשה תיבחן לגופה באגף הרישוי והתכנון. הכוונה לאפשר למסעדות ובתי קפה להרחיב את הצבת השולחנות והכיסאות על שטח ציבורי סמוך ובלבד שאינו חוסם או מגביל את מעברי הגישה. התכלית ליוזמה: לסייע לעסקים בתקופה כלכלית קשה ובחוסר וודאות עסקית וכן ולעודד אותם להקפיד על הנחיות התו הסגול ושמירת מרחק משולחן לשולחן. ראש העירייה, רז קינסטליך, הוסיף ואמר: "כחלק מההתמודדות עם המשבר הכלכלי העצום ממנו נפגעו כמעט כל המגזרים, החלטתי להירתם ולעזור לבעלי המסעדות ובתי הקפה שללא ספק, הם אחד הענפים שנפגעו מאוד במשבר.  נאמץ כל פתרון יצירתי שיסייע לעסקים המקומיים".

נזכיר כי לאחרונה, פנה ראש העירייה לשר הפנים בבקשה לתת עדיפות לעסקים מקומיים במכרזי העירייה. כמו כן, העירייה הקימה פלטפורמה באתר העירוני המאפשרת לבעלי עסקים מקומיים לפרסם עצמם באתר ולהציע את שירותיהם ומוצריהם כולל שירות משלוחים ונעשה חיבור בין בעלי העסקים ליועצי מעוף בנושאים כמו קבלת מענקים, הלוואות בערבות מדינה לעצמאיים, קורסים וקבלת יעוץ עסקי בתחומי שיווק, פרסום , מימון ורכישת מיומנויות חדשות. המטרה היא להנגיש לבעלי העסקים כלים שישפרו את התנהלותם והתמודדותם במהלך המשבר ולהכין אותם ואת עסקיהם ליום שאחרי.


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem