כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ראשוני: בני 40+ יוכלו לקבל את המנה השלישית – הבוסטר נגד נגיף הקורונה – ממחר

כל הפרטים על ההחלטה הדרמטית של ועדת המומחים ומשרד הבריאות

בשורה מעודדת לבני 40 פלוס לאחר שניתנה הוראה ממשרד הבריאות לחסן ממחר גם את שכבת הגילאים הזו רק שבוע לאחר שניתנה הוראה לחסן את בני ה-50 ומעלה ושבועיים לאחר שניתנה הוראה לחסן את בני ה-60 ומעלה. קופות החולים כבר ערוכות למתן המנה השלישית נגד נגיף הקורונה הקרויה 'בוסטר' לשכבת הגיל נוספת וקוראת לכל מי שעומד בקריטריונים אלו, אשר קיבלו את מנת החיסון השנייה לפני חמישה חודשים לפחות ואינם מחלימים או חולי קורונה, להיכנס לאפליקציית הקופה או לאתר הקופה ולזמן תור לחיסון.

שר הבריאות ניצן הורוביץ

‏דאגנו למלאי חיסונים לכולם. ועכשיו גם בני 40 ומעלה, ועובדי הוראה, יכולים להתחסן במנה שלישית. אז קדימה. החיסון בטוח וגם יעיל (מאוד!).
בואו נעצור את הדלתא הזו.

כזכור, משרד הבריאות הודיע כי אותרו היום (חמישי) 10 ממקרים של זן קורונה חדש שנקרא AY3. הזן אותר בקרב 8 נוסעים שהגיעו מחוץ לארץ וככל הנראה אותר אצל נוסעים שחזרו ממדינות דרום אמריקה ונבדקו כבר בשדה התעופה. עוד 2 מקרי הדבקה התגלו בארץ בבדיקות הקורונה. מדובר בוריאנט חדש שהוא מעין מוטציה של זן הדלתא האלים שכבר נמצא כאן.

הזן החל להתפשט במדינות דרום אמריקה וארצות הברית וידוע כזן אלים במיוחד. בהקשר זה, נציין כי ראש תחום הבריאות קטי דור דיווחה השבוע  כי יותר משבועיים אחרי שהחל מבצע החיסון השלישי מנתונים ראשונים שיש בידי משרד הבריאות עולה כי מי שהתחסנו במנה שלישית מוגנים שבעה ימים לאחר קבלת החיסון, פי 2.5 יותר מפני הדבקה מאלו שהתחסנו בשתי מנות בלבד.


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem