כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ראשוני: זעזועים במערכת החינוך בחולון

כל הפרטים על המינויים החדשים

שנת הלימודים תשפ"ב צפויה להיפתח בשבוע הבא במוסדות החינוך בחולון ו- 37,788  תלמידות ותלמידים יחלו את השנה במסגרות החינוך הפורמלי. 2,648 ילדים מסך התלמידים יחלו ללמוד בכיתה א' ובעיר יפעלו השנה  300 גני ילדים עירוניים,  34 בתי ספר יסודיים,  16 בתי ספר על-יסודיים ו-  7  בתי ספר לחינוך מיוחד. 

יחד עם זאת נרשמו מספר לא מבוטל של זעזועים במערכת החינוך שבחולון כאשר בשבועות האחרונים נבחרו מספר מנהלות חדשות למוסדות החינוך בעיר.

אלו המינויים החדשים בבתי הספר בחולון

·       גלי חנצ'יס תנהל את קמפוס פרס (הייטק היי) והיא מחליפה את שוש קיפר. ב-5 השנים האחרונות ניהלה את חט"ב עתידים בעיר והיא בעלת ותק וניסיון של 20 שנה בחינוך ובניהול.

·       לילך אחרק תנהל את חט"ב עתידים והיא מחליפה את גלי חנצ'יס. בארבע השנים האחרונות ניהלה את חטיבת הביניים בגדרה והיא בעלת ותק של  22 שנים בתפקידי חינוך, הוראה וניהול.


·       מיכל אשכנזי תנהל את חט"ב אורט והיא מחליפה את יגאל דדיה. ב-8 השנים האחרונות שימשה כמחנכת, רכזת עברית, רכזת חינוך חברתי ורכזת שכבה בחט"ב זלמן ארן.

·       חגית כראדי חוזרת לנהל את חט"ב ארן לאחר שנת שבתון.

·       עידית רמז תנהל את מתי"א חולון והיא מחליפה את עינת רויטר. עידית מומחית תחום בשילוב ובכיתות לקויי למידה ורגשיות בבתי"ס יסודיים, שימשה במשך 7 שנים במתי"א בתפקידים מגוונים וכן היתה מחנכת בכיתות לקויי למידה ורכזת חינוך במשך 9 שנים בבי"ס ניצנים.

·       יעל דביר תנהל את פסג"ה חולון והיא מחליפה את אורלי רמות.

·       בימים הקרובים יסתיימו הליכי המכרז לאיתור מנהל/ת לקמפוס קריית שרת.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem