כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ראש העיר בת ים צביקה ברוט העניק תעודת הוקרה לצוותי מכבי בעיר בת ים

הוענקה תעודת הוקרה להנהלת מרחב בת ים במכבי על פעילותם המסורה בזמן משבר הקורונה

ראש העיר בת ים צביקה ברוט העניק תעודת הוקרה לצוותי מכבי בעיר
*בטקס חגיגי שהתקיים בעיריית בת ים הוענקה תעודת הוקרה להנהלת מרחב בת ים במכבי על פעילותם המסורה
בזמן משבר הקורונה
 
יונתן עדוי מנהל מרחב בת ים במכבי שירותי בריאות יחד עם מנהלי יחידות הרפואה בעיר, קיבלו תעודת הוקרה מראש העיר בת ים, צביקה ברוט כהוקרה על פעילות צוותי מכבי בזמן משבר הקורונה ושיתוף הפעולה המוצלח עם העירייה.
הטקס החגיגי התקיים בעיריית בת ים בנוכחות בכירים מהעירייה וצוותי מכבי.
ראש העיר צביקה ברוט הביע את הערכתו לצוותים של מכבי בבת ים, שעושים עבודה מצוינת וראויה לשבח במטרה לשמור על בריאות תושבי העיר וברך על שיתוף הפעולה עם גורמי הבריאות בעיר ובראשם מכבי.
יונתן עדוי  מנהל מרחב בת ים במכבי אמר : "אנו גאים לייצג את צוותי מכבי המסורים במרחב בת ים. כבר תקופה ארוכה שאנו פועלים על מנת להעניק לתושבי העיר את שירותי הבריאות הטובים והמקצועיים ביותר. בימים אלה הרחבנו את שעות הפעילות של מתחמי החיסונים ואנו קוראים לכל מי שעוד לא התחסן להגיע ולהתחסן. תודה מיוחדת לראש העיר ולאנשי העירייה על שיתוף פעולה מעולה ומענה מהיר לכל בקשה שלנו. יחד נמשיך לפעול במטרה לשמור על בריאותם של תושבי העיר וחברי מכבי בעיר בת ים". 
 
 

קרדיט תמונה: דוברות עיריית בת ים

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem