כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

רב ידוע מחולון חשוד במעשים מגונים

המשטרה פתחה בחקירה בעקבות הסרטון

ביממה האחרונה הופץ סרטון שבו נראה רב ידוע מחולון, נותן הנחיות לתלמידים שלו, בשעה שהם מרוחים בשמן ומתאבקים באומניות לחימה ואילו הוא צופה במצלמה ומתעסק באבריו.

התלמידים כבני שמונה עשרה, נראים בסרטון מורחים עצמם בשמן ונאבקים באומניות לחימה, זאת בשעה שהרב צופה בהם כל הזמן ונוגע בעצמו. בסרטון עצמו הרב לא נראה בברור, אך שמו נזרק לחלל האויר בחלקים מהסרטון.

לדעת מפיצי הסרטון זהו רק קצה הקרחון, ובקרוב יפיצו עוד סרטונים ותמונות שחלקם פוזרו ליד הישיבה ובהם נכתב 'זהירות פדופיל'.

במהלך סיור ליד הישיבה של הרב, שאלנו חלק מחסידיו אם הם יודעים אודות קיומו של הסרטון, רבים מהם השיבו בשלילה וזאת משום שאין בידם טלפון. עדות של אחד האנשים שלמד בישיבה מלמדת כי מעשים אלו מתבצעים כבר שנים. אותו אדם טען בפנינו היום "יצאתי מהישיבה ואני אדם אחר לגמרי. כשבאתי לאבי וסיפרתי לו על כך, הוא סרב להאמין והוציא אותי כלא אמין. כעת כשהסיפורים נחשפים, הוא בא לבקש סליחה ואמר לי 'טעיתי'."

מקורבי הרב טוענים שמתנהל נגדו מסע צייד, במהלכו ניסו לסחוט ממנו כספים, וכשזה לא צלח הם עברו לדברים מעשיים. כמו כן נודע שבמהלך הדרשה האחרונה של הרב ביום שבת הוא ביקש סליחה מהיושבים בבית הכנסת.


ביקשנו את תגובתו של עוזר הרב והוא אמר לנו:הכל הבל הבלים מנסים להעליל על הרב שנים וזה לא מצליח להל כל הדברים האלו הם לשון הרע ואסור להאמין לדברים האלו.

גורמים במשטרת ישראל מסרו למערכת כי הנושא נמצא בחקירה ולא ניתן להוסיף פרטים

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem