כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

רוכב אופנוע נהרג בתאונה

תאונה טרגית בכניסה לאזור

רוכב אופנוע נהרג בתאונה בסמוך לצומת הכניסה לאזור

מדוברות איחוד הצלה – מחוז מרכז נמסר : שצוותי הרפואה של איחוד הצלה ביצעו פעולות החייאה על רוכב אופנוע כבן 45 שהתנגש במעקה בטיחות בכביש 44 בסמוך לצומת הכניסה לאזור.

ליאור ארגי חובש באיחוד הצלה שביצע בו פעולות החייאה סיפר: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב פרטי ואופנוע שהתנגש במעקה בטיחות".

יניב אביוב חובש באיחוד הצלה שהשתתף אף הוא בפעולות ההחייאה הוסיף: "ביצענו בו פעולות החייאה בנסיון להציל את חייו אך למרבה הצער נקבע מותו בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. עומסי תנועה נוצרו עקב אופי התאונה".

בנוסף גם מדוברות מד"א נמסר : שבשעה 15:21 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על רוכב אופנוע שנפגע מרכב בכביש 44 ממחלף השבעה לכיוון בית דגן, ביציאה לכביש 4. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו של גבר בן 35. נדב


חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א ליאור הראל סיפר: "רוכב האופנוע שכב בסמוך לגדר ההפרדה בשול הימני כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה ממושכות שכללו תרופות, הנשמות ועיסויים אבל הפציעה הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו."

גם במשטרה התקבל דיווח על תאונת דרכים בה מעורב רוכב אופנוע.

וממנה נמסר שכוחות משטרה וגורמי הצלה הגיעו למקום. מותו של רוכב האופנוע, שפרטיו אינם ידועים לנו בשלב הזה, נקבע בזירת התאונה ע"י גורמי רפואה.

למקום זומן בוחן תנועה והמשטרה פתחה בחקירה לבדיקת נסיבות האירוע.

קרדיט צילום:מד"א

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem