כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

רותי וייס תושבת חולון נפטרה

רותי וייס יהי זיכרך ברוך

רותי וייס, ילידת העיר חולון , בת לניצולי שואה ובת יחידה, טבעה ביום שישי האחרון בים, מוות קליני, המשפחה חתמה על תרומת איברים.
עשתה לא מעט טוב בחייה. אישה מיוחדת הייתה. בגיל 60 במותה.

בנה אורייה אומר למערכת :אמא עבדה כל חייה למעננו ולמען הזולת,היא הייתה עיתונאית במעריב,עסקה בהעצמה אישית ויועצת אישית בחברת השמה.

היא פעלה רבות למען הקהילה הרפורמית בעיקר בבית הכנסת הרפורמי בית דניאל ובכלל היית אשה שאהבה לעזור לכל אדם ,הייתה מלאת חיים כל החברים שלנו בעיקר ברחוב שלנו רחוב התומר כולם בהלם מהידיעה שאמא אינה איתנו עוד.

האהבות שלה היו הגינה שלה שלה הקדישה שעות והים אליו קמה כל בוקר כדי לשחות שם היא מצאה את מותה שקיבלה ככל הנראה דום לב ולא הספיקו להציל אותה בזמן.

אתמול בעשר בבוקר קיבלנו את הידיעה שהיא נפטרה ואת אבריה תרמנו וזאת מכיוון שגם במותה רצתה לעזור לאחר.


גלית כהן קדם הרבה של הקהילה הרפורמית בחולון ספדה לה :לא נתפס והלב ממאן להשלים.
רותי אהובה, כמה סקרנות, נתינה, שמחה והתלהבות הבאת איתך לכל מפגש, לכל התנדבות, לכל מיזם. חברת קהילה שכל קהילה שלקחת בה חלק רק התעשרה והתחזקה בזכותך. אהבת החיים והים שלך הדביקה את כולנו. ובים נפרדת מעולמנו.
יהי זכרך ברוך, כמו חייך. כמו חיוכך. ברוכים. רכים. מלאי חיים

קארין בעלת הסטודיו ליוגה בו התאמנה רותי כתבה לה:יום אחד לפני לא מעט שנים הצטרפה למפגשי היוגה שלנו, אישה מיוחדת עם שיער אדום וחיוך בצורת לב. אותו החיוך שמספר על אהבת החיים ואהבת האדם. השנים ספרו לכולנו רותי היא תופעה נדירה. זן משובח ונדיר של אנושיות.
רותי רחבת האופקים, שתמיד הפתיעה בידע הרחב שלה, ששזרה את חייה בעשייה למען הקהילה והזכירה בדרכה לכל מי שפגש בה את סוד היחד שכולנו אחד. והזכירה למי שמולה את כח החיים.
אשה רבת פעלים. שותפה אקטיבית בקהילות וסוללת שם דרך, מחברת, מפרגנת, משמחת.
רותי שפורחת ומפריחה בטבע. רותי המחוברת לשורשים שלה. להסטוריה שלה. לבית שלה. לאנשים שסביבה. רותי שמחוברת לבנים שלה ולאילן.
רותי שעשתה חסד עם מי שזקוק לו בשקט ובסתר ומאהבה.
רותי הנדיבה במילה טובה. בעין אוהבת, בפרגון. בחיוך מלא אור. בנתינה לאחר.
רותי שבכל פעם שנפרדנו, פתחה את הזרועות והחיוך שלה גדל פי 10, ואמרה "החיים יפים, דברים נפלאים קורים"
רותי כולנו המומות וכואבות. רוצה להאמין שהלכת ללא כאב במקום הכי אהוב עלייך הים.
הטבעת את חותמך בחיי, בחיי כל מי שתרגלה אתך. כל מי שזכה להכיר אותך.
תנחומיי למשפחה הנהדרת."החיים יפים". יהיה זכרה ברוך.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem