כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

רשת סופרמרקטים חדשה מגיעה לישראל

למעלה מ-150 סניפי ביתן-מגה יוסבו לרשת החדשה

רשת סופרמרקטים חדשה תחליף את סניפי ביתן-מגה!!! >> אלקטרה מוצרי צריכה (אמ"צ) דיווחה כי חתמה על הסכם עם הענקית הקמעונאית קארפור לפתיחת רשת סופרמרקטים בישראל תחת המותג קארפור. הסכם הזכיינות נחתם חודש אחרי חתימת מזכר ההבנות בין הצדדים והוא בתוקף לתקופה של 20 שנים, עם הארכה אוטומטית ל-20 שנים נוספות ואפשרות להארכה נוספת לאותו פרק זמן. במסגרת ההסכם, למעלה מ- 150 סניפי רשת יינות ביתן ישופצו באופן הדרגתי ויותאמו לסניפים של קארפור. הסניפים הראשונים תחת המותג קארפור ייפתחו לפני סוף 2022 ועוד קודם לכן צפויה קבוצת יינות ביתן להתחיל למכור בסניפיה מוצרים של קארפור.

עוד סוכם כי ליינות ביתן תינתן האפשרות לייצר בישראל חלק מהמוצרים ולשווקם תחת המותג קארפור. הצדדים יפעלו בחודשים הקרובים להסדרת היקף מגוון המוצרים ולהרחבתו, להסדרת מגבלות כשרות, לאטרקטיביות מחירי המוצרים ולקביעת מועדי פתיחת החנויות בהתאם. תמורת הזכיינות תכלול תשלום ראשוני שייפרס על פני מספר שנים, בתוספת תשלומים שישולמו כשיעור מההכנסות. נציין כי קארפור היא הקמעונאית הבינלאומית הגדולה ביותר שנכנסה עד היום לישראל, עם כ- 13,900 סניפים ומחזור מכירות של 81.2 מיליארד אירו.

מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, צביקה שוימר: "ההסכם עם קארפור הוא מהלך משנה שוק שפותח את ישראל לעולם. הוא עתיד לייצר מהפך לצרכנים וגם הזדמנות אדירה לספקים הישראלים שיתאפשר להם למכור את מוצריהם בכל אלפי סניפי קארפור בעשרות מדינות. זהו אחד מתאגידי המזון הגדולים בעולם ואני שמח מאוד שהם בחרו בנו להכניס את קארפור לישראל. ההסכם הוא גם מכפיל כוח הן למועדון הלקוחות והן לחטיבת המזון של אלקטרה צריכה, שיתחזקו בקרוב בשחקן בינלאומי נוסף עם פתיחת חנויות הנוחות הראשונות של המובילה העולמית סבן אילבן. מהלכים אסטרטגיים אלה, לצד חיזוק תשתית האונליין במיזוג הפעילות הצפוי עם קוויק, משלימים את התשתית הנדרשת לחברה כדי לפרוץ ולהוביל את שוק המזון והצריכה בישראל. הנהלת קארפור רואה חשיבות רבה בכניסה לישראל והביעה את מחויבותה המלאה להצלחת המהלך. כבר בקרוב נראה צוותים של קארפור שיגיעו לישראל ללוות את תהליך בניית הרשת והמותג בארץ. אין לי ספק כי היכולות האדירות של קארפור יבואו לידי ביטוי עד מהרה בשוק המקומי לטובת כלל הצרכנים בישראל".

מנכ"ל קבוצת יינות ביתן, עמית זאב: "חתימת ההסכם עם קארפור מאפשר לנו להציע לצרכנים בישראל סל פתרונות מבודל בחוויית הצריכה, במגוון המוצרים וברמת המחירים. האתגר שלנו כעת הוא להטמיע במהירות את השינויים שיורגשו בכל בית ובית. אנחנו נמשיך לשתף פעולה עם החקלאים המקומיים ועם היצרנים הקטנים והבינוניים ואף נפתח עבורם את ההזדמנות לייצר עבור רשת קארפור העולמית ולקבל כרטיס כניסה למכירה באלפי סניפי קארפור ברחבי העולם".

כאמור, קבוצת קארפור היא חברת קמעונאות המזון המובילה בעולם המפעילה כ- 13,900 חנויות ביותר מ-40 מדינות באירופה, במזרח התיכון, בצפון אפריקה, במזרח אסיה ובאפריקה. החברה פועלת בפורמטים קמעונאיים שונים: היפרמרקטים, סופרמרקטים, Cash & Carry, חנויות עירוניות ואתרי מכירות אונליין, המותאמים לכל מדינה ומדינה. קארפור היא מובילה עולמית בשינוי הרגלי הצריכה של מזון בכל מקום בעולם, והיא מספקת ללקוחותיה גישה למזון איכותי ובר השגה בכל עת ובכל מקום. המותגים של קארפור הם הגדולים באירופה. בקארפור מתבצעות למעלה מ- 2 מיליארד עסקאות בשנה ומחזור מכירות החברה לשנת 2021 הסתכם ב- 81.2 מיליארד אירו. קארפור היא חברה ציבורית שמניותיה רשומות למסחר בבורסת ה- Euronext N.V ושווי השוק של החברה הוא כ-15 מיליארד אירו.


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem