כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

שבוע הפיזיותרפיה בבת ים

מאוחדת קיימה פעילות פוסט קורונה בשיתוף מועדוני היום לקשיש בבת ים

שבוע הפיזיותרפיה: מאוחדת קיימה פעילות פוסט קורונה בשיתוף מועדוני היום לקשיש בבת ים

מכון הפיזיותרפיה והשיקום של מאוחדת בבת ים, קיים מגוון פעילויות והרצאות במסגרת שבוע הפיזיותרפיה העולמי, בהם פעילות גופנית פוסט קורונה לבני הגיל השלישי בדגש על מניעת נפילות

שבוע הפיזיותרפיה העולמי עומד השנה בסימן LONG COVID. ארגון הפיזיותרפיה הישראלי בחר לקדם שני נושאים עיקריים: שיפור היכולות הגופניות, הנשימה והתפקוד למחלימים מקורונה; וחזרה לפעילות גופנית הדרגתית למחלימים. מאוחדת, מציינת שבוע זה בהרצאות ופעילויות עבור המבוטחים והעובדים בעשרות המכונים והמרפאות ברחבי הארץ.

בבת ים התקיימו מגוון פעילויות, בהן הרצאה בנושא חשיבות פעילות גופנית ומניעת נפילות בגיל השלישי, שהתקיימה במקביל בשלוש מועדוניות לקשישים של עיריית בת ים: 'כנרת' בשיתוף המנהלת יפה אלקעי, 'בית הצדיק' בשיתוף המנהלת אסתר כהן ו'אילת' בשיתוף המנהלת שרית פינטו.

לדברי חניתה קמראן, מנהלת המרכז הרפואי של מאוחדת בבת ים, "הפיזיותרפיסטים של מאוחדת בבת ים בהובלת מנהלת המכון חיה גליקמן ובסיוע הצוות האדמיניסטרטיבי בהובלת אושר אפלבאום – התפרסו על פני מועדוני היום לקשיש בעיר והעבירו הרצאות לצד פעילות סוחפת בנושא מניעת נפילות, חשיבות השמירה על כושר גופני ואורח חיים פעיל ובריא. אבקש להודות לצוות המכון על הביצוע: אורית גיטניקוב, ברק חצור, מוחמד אבו סעיד, נור אגבאריה, מרינה גרייפר, גיא לוין וכן לצוות האדמיניסטרציה – עידן צבאן ויעלי זבולונוב, על שיתוף הפעולה הפורה לרווחת הלקוחות".


מנהל מחוז דרום במאוחדת, דני מושיוב התייחס לשבוע הפיזיותרפיה העולמי ואמר: "העובדים המסורים במאוחדת: מנהלי המכונים, הפיזיותרפיסטים, המזכירות, עובדי השיקום – כל אחת ואחד מהם בעל תרומה רבת ערך למטופלים שלנו. בתקופה בה אנו נמצאים, הערך המוסף שלהם ניכר בשמירה על איכות חייהם של לקוחותינו. הם עושים עבודה יוצאת מן הכלל שנמדדת מתוך ערכי הארגון שלנו, מתוך השליחות שכולנו חתומים עליה וגאים בה. אני גאה שיש לי מערך חדשני, שמפתח, שיוזם ועושה אקדמיה ומבקש לנצל במה זו בכדי להוקיר תודה והערכה על עשייתם הרבה לאורך כל השנה".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem