כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

שבוע לאחר החשש להדבקה ההצגות חזרו

הורים טוענים אין לרשת קהילה ופנאי חמלה להורים

רק בשבוע שעבר נודע על חשש להדבקת קורונה ב17 גנים בחולון,וזאת לאחר ששחקן הופיע בפני אותם גנים וחלה בקורונה,עקב ההדבקה מרבית הגנים ניכנסו לבידוד ורשת קהילה ופנאי יצאה בהודעה הבאה:

בעקבות הפרסום על 17 הגנים בחולון שנכנסים לבידוד, אנו מבקשים לעדכן כי האירוע בו נחשפו הילדים למפעיל הינו חלק מסל התרבות של גני העירייה ואינו חלק מפעילות הרשת.
עם זאת, מחר לא ייכנסו מפעילים חיצוניים לגני הילדים ואנו נעשה חשיבה מחודשת על כל נושא המפעילים החיצוניים.
נעדכן אתכם בהתאם להחלטות שיתקבלו.

מסתבר שההחלטות הגיעו די מהר והורים בחלק מהגנים בחולון הופתעו לראות היום שוב מפעילי הצגות בגנים,וכך הם מספרים למערכת.

אתמול בערב קיבלנו הודעה לטלפון הנייד בה אנו מתבקשים לאשר הכנסת מפעיל חיצוני לגן ולאשר זאת עוד באותו ערב.

לאחר שהבנו מרשת קהילה ופנאי כי לא יהיו יותר הצגות בפני ילדי הגנים וזאת לאחר המקרה בשבוע שעבר ובמיוחד לאור העלייה בתחלואה הופתענו לקבל הודעה בשעה תשע בערב בה אנו מתבקשים לאשר את הכנסת המפעיל ואם לא עלינו למצוא פתרון אחר לילדים.אנחנו אנשים עובדים אנחנו לא יכולים למצוא פתרונות מהרגע להרגע במיוחד שחלקנו נמצאים בסיכון,זו פשוט חוצפה והתנהגות בריונית של רשת קהילה ופנאי שמעמידה את ההורים בפני עובדות מבלי לשאול אותם קודם.


כולנו תיקווה שההתנהלות הזאת לא תארך זמן רב ,כעת במצב הנוכחי עם העלייה בתחלואה מה הם רוצים עוד הדבקה המונית מה אין לרשת קהילה ופנאי חמלה להורים?זה פשוט ביזיון.

תגובת רשת קהילה ופנאי:

בהמשך לנושא החוגים בגנים, לאור עדכון מתווה משרד החינוך בנושא, ולאחר חשיבה משותפת עם הנהגת ההורים העירונית, הוחלט כי במסגרות הבוקר יתקיימו 3 חוגים בשבוע, עם אותו מדריך, אשר לא יפעל ביותר מארבע מסגרות קבועות לאורך כל הקייטנה. בצהרונים לא יתקיימו חוגים והתקציב יופנה לטובת רכישת ערכות העשרה ויצירה לילדים.

עם זאת, במידה ויהיו גנים, בהם כל ההורים יחתמו על הסכמה לביטול כל החוגים, לא יתקיימו כלל חוגים בגן זה והתקציב יופנה לטובת רכישת ציוד לפעילות פנימית הפגתית אחרת.

הודעה זו נשלחה להורים ביום ראשון בנוסף אפשרנו לגנים שלא מעוניינים בהמשך החוגים להעביר אלינו מסמך חתום על ידי כל הורי הגן עד ליום שלישי 14.7.20 בשעה 09:00 בבוקר, מועד זה הוארך עד יום שלישי בערב. החוגים התחדשו רק היום.

לכל הגנים שהעבירו את חתימות כל ההורים בזמן לא הוחזרו החוגים.

3 גנים העבירו לנו את החתימות באיחור, רק היום לאחר שהמפעיל כבר הגיע. עם העברת החתימות אלינו שוחרר המפעיל.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem