כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

שבוע מיניות בריאה מצוין בחולון

הרצאות לבני נוער ולהורים * דוכני מידע * פעולות הסברה

שבוע מיניות בריאה מצוין בחולון

הרצאות לבני נוער ולהורים * דוכני מידע * פעולות הסברה

שבוע מיניות בריאה מצוין בחולון בימים אלה והוא יכלול אירועים לבני נוער ולהורים במהלך כל החודש. מטרת הפעילויות היא לעודד שיח בטוח, בריא ומיטיב בנושא, לשבור מיתוסים ולהעביר מידע מהימן.

במסגרת האירועים יתקיימו הרצאות בנושא שבירת מיתוסים על גיל ההתבגרות, שינויים פיזיולוגיים, מגדר וזוגיות לכיתות ח' בחלק מבתי הספר. בנוסף, יוצבו בבתי הספר דוכני מידע. גם בני נוער פעילים יערכו פעולות הסברה בבתי הספר. כמו כן, יתקיימו הרצאות לכיתות י' לקראת היציאה לחופש הגדול בדגש על הסכמה, תקשורת וגבולות. במרכזי הנוער יתקיימו פעילויות בשעות הערב ויינתן מענה בנושא, ללא עלות.

בימי שני בערב בתאריכים 9.5.22, 16.5.22 ו-23.5.22 יינתנו הרצאות בזום להורים ללא עלות (בחלוקה להורים לילדי בתי הספר היסודיים, הורים לילדי חטיבות הביניים והורים לילדי בתי הספר התיכוניים). ההרצאות תועברנה על ידי ניבית פולאט, מנחה מוסמכת למיניות בריאה, ויש להירשם אליהן מראש באמצעות דף הפייסבוק "הורים עושים ח.י.ל".


האירועים מתקיימים בשיתוף פעולה של עמותת "דלת פתוחה" יחד עם מינהל הרווחה והשירותים החברתיים ומינהל החינוך בעיריית חולון, רשת קהילה ופנאי ו-360 התוכנית הלאומית לילדים ולנוער בסיכון.

מרכז הייעוץ "תוסס-דלת פתוחה" נותן מענה לבני נוער, להורים ולצוותים חינוכיים בנושא מיניות בריאה מדי יום שני ורביעי, בשעות 18:30-15:30, ברחוב נחלת שלום 4, חולון או בטל' 03-5015287. השירות כולל ייעוץ, ליווי והכוונה, הוא ניתן ללא עלות ולא צורך בתיאום מראש.    

צילום: עיריית חולון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem