כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

שבחים לעיריית ראשון לציון

פעלתם במסירות,קור רוח ונחישות

מנכ"ל משרד הרווחה לעיריית ראשון לציון:"פעלתם במסירות,קור רוח ונחישות"

תעודת הוקרה הוענקה למינהל לשירותים חברתיים בעיריית ראשון לציון על תפקודו במשבר הקורונה * "בעת חירום זו, התגלתה מערכת השירותים החברתיים המקומיים כמקור עוצמה של מקצועיות ותפקוד" כתב מנכ"ל המשרד, ד"ר אביגדור קפלן * כזכור, בשיאו של המשבר, אלפי תושבים ותיקים, קיבלו ארוחות מבושלות מדי יום וכן חולקו אלפי סלי מזון * ראש העיירה, רז קינסטליך: "תושבי העיר יכולים להיות בטוחים שנהיה שם עבורם"

חמישה חודשים מאז פרוץ משבר הקורונה ובמשרד העבודה והרווחה שיגרו תעודת הוקרה למינהל לשירותים חברתיים בעירייה על תפקודו במשבר.

מנכ"ל המשרד, ד"ר אביגדור קפלן, ביקש להביע את הוקרתו ותודתו לעובדות ועובדי המינהל על עשייתם במהלך המשבר "בעת חירום זו, התגלתה מערכת השירותים החברתיים המקומיים כמקור עוצמה של מקצועיות ותפקוד. פעלתם במסירות, קור רוח ונחישות" כתב קפלן והוסיף: "איתרתם את מוקדי הקושי המרכזיים והצפתם את הצרכים הבולטים. השכלתם להשתמש במענים המיוחדים… כלפי על פרט ופרט שנזקק לסיועכם. הייתם זריזים במעבר חד לאמצעי טיפול מקוונים ברוח השעה ובמיצוי משאבי כוח אדם מוגבלים במציאות מאתגרת".

כזכור, בשיאו של המשבר, חילקו עובדי הרווחה ומערך המתנדבים ארוחות מבושלות, מדי יום, לאלפי תושבים ותיקים ומטופלי הרווחה. כמו כן חולקו אלפי סלי מזון.


ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "משבר הקורונה הוא אחד המשברים המורכבים והמאתגרים ביותר שהתמודדנו איתם, אבל היה לנו ברור מהרגע הראשון שתושבי העיר זקוקים לנו והם יכולים להיות בטוחים שנהיה שם עבורם. בהזדמנות זו חשוב לי להודות לעובדי מינהל לשילוב חברתי ולמערך המתנדבים המסורים. רוח הנתינה, הסולידריות והערבות ההדדית תנצח את הקורונה".

מנכ"ל משרד הרווחה סיכם במכתב כי עוד עבודה רבה לפנינו "וכעת אנו נדרשים לשנס מותניים בהתמודדות משותפת עם מציאות מורכבת זו ולסייע לכל אחת ואחד הנזקקים לשירותינו".

סגן ומ"מ ראש העירייה, מוטי עג'מי, המחזיק בתיק לשילוב חברתי: "העבודה בתקופת הסגר הייתה מאתגרת במיוחד. המינהל פיתח שירותים מותאמים לתושבי העיר ונתן מענה לכל תושב שנקלע למשבר ופנה לעזרה. אני מברך את עובדי המינהל. אין ספק שמגיעה להם הערכה רבה על פועלם".

ראש מינהל לשילוב חברתי, מלי בן משה גריליכס, הוסיפה: "שמחנו לקבל את תעודת ההוקרה על העבודה המאומצת, הנחישות והדבקות במטרה לסייע ולהגיע לכל תושב ותושב שנזקק לעזרתנו בשעת משבר הקורונה. תודה לכל עובדי ועובדות המינהל לשילוב חברתי. אנחנו גאים בעשיה במהלך כל השנה שהתגלתה במלוא עוצמתה בשעת משבר".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem