כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

שביתת הסייעות בחולון

עשרות גנים וכיתות חינוך מיוחד לא נפתחו היום

אמש דיווחנו לכם כאן על השביתה של המתוכננת של סייעות הגנים וכיתות החינוך המיוחד.

בהודעה שהוציאה עיריית חולון נאמר שנודע לעירייה כי חלק מהסייעות בעיר הכריזו על סוג של "שביתה איטלקית" וזאת בניגוד להנחיית העירייה והסתדרות העובדים.

עקב השביתה הזהירה העירייה כי עלולים לחול היום, יום ד', שיבושים במערכת הלמידה בגני הילדים ובכיתות החינוך המיוחד בבתי הספר.

עוד נמסר כי כל גננת/מחנכת בחינוך המיוחד תשלח הודעה אל ההורים ותעדכנם באם הגן או הכיתה יפעלו.

מינהל החינוך העירוני הוגיע כי הוא מתנצל על אי הנוחות ושלח הודעה ישירות להורים.


מעיריית חולון נמסר כי 30 גני ילדים לא נפתחו ועוד 10 גני חינוך מיוחד וכ 10 כיתות חינוך מיוחד.

המספרים יכולים להשתנות כך שאנו נעדכן בהמשך בתוך הכתבה בהמשך

עדכון מעיריית חולון

חר שהבוקר לא נפתחו 65 גני ילדים בחינוך הרגיל, 11 גני ילדים בחינוך המיוחד ו-12 כיתות חינוך מיוחד עקב ״שביתה איטלקית״ שבה נקטו הסייעות, הוציא בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב צו מניעה ארעי לסייעות ״להימנע מצעדים ארגוניים או מעין ארגוניים שיש בהם שיבוש כלשהו של העבודה השוטפת, עד להחלטה אחרת, שתתקבל לאחר הדיון״, שנקבע ל 14 בנובמבר.

בית הדין קבע בהחלטתו, כי ״הצעדים הארגוניים הננקטים ו/או שיינקטו על ידי המשיבים (הסייעות) אינם כדין, אינם בבחינת עיצומים לגיטימיים וחוקיים, אינם מידתיים והינם בגדר שביתה פראית״.

לאור זאת הסייעות צפויות לשוב מחר לעבודתן במערכת החינוך.

יודגש, כי עיריית חולון תומכת במאבקן של הסייעות לשיפור תנאי העסקתן ולהצלחת מאבקן ברמה הארצית. על מאבק זה להתנהל באמצעות משא ומתן מול רשויות המדינה ולא באמצעות צעדים הפוגעים בשגרת הלמידה של הילדים.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem