כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

שוב ארוע פלילי בקריית שרת והפעם ארוע ירי

מה הפך את שכונת קריית שרת למוקד של ארועים פליליים

שוב ארוע פלילי בקריית שרת, והשאלה המרכזית היא למה דווקא בקריית שרת? מה גרם לשכונה הזו להיות מוקד של ארועים פלילים, החל מזריקת רימון הלם למבנה מגורים, שריפות רכבים וכעת ארוע ירי?!

עדי ראייה מדווחים כי הירי בוצע סמוך למרכז המסחרי. אחת הדיירות מספרת כי הייתה זאת שעת חצות שלפתע קולות ירי נשמעו מהרחוב. "חשבנו שאלו שוב נערים משועממים. מה זה כבר יכול להיות? אך לא כך היה הדבר. תוך דקות כל הרחוב התמלא בניידות, והבנו שיש כאן משהו הרבה יותר רציני".

עוד עדת שמיעה היא דליה. היא ובעלה רכשו דירה לפני כשנה בשכונה. דליה אומרת למערכת: "אתמול אמרתי לבעלי שאנחנו עוזבים את השכונה! די, מספיק. עברנו בשנה האחרונה כבר מספר ארועים בשכונה, וזה שבר את השיא. זה לא יאמן, השעה שתים עשרה בלילה, ויריות בשכונה. מה היה קורה לו היו פוגעים בבת שלי שחוזרת מבילוי או מישהו אחר?! די. נמאס!"

קולות יאוש וחוסר תיקווה נשמעו משכנים רבים שמחו על תחושת חוסר ביטחון, ושאלו את עצמם, למה דווקא בשכונה שלנו? יותר מדי ארועים קרו בשנה אחת. זה יותר מידי.

לארוע הגיעו ראשונים כוחות המשטרה, בעיקבות הדיווח על היריות ברחוב קריית שמונה. הכוחות פתחו בחקירה, מתברר כי הרקע כנראה פלילי. חובשים מתנדבים באיחוד הצלה העניקו סיוע רפואי ראשוני לפצוע הירי שנפגע באורח בינוני. בסיום הטיפול הראשוני פונה הפצוע באמבולנס לבית החולים להמשך בדיקה וטיפול.


קרדיט תמונה:איחוד והצלה

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem