כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

שוב בוטלה ישיבת המועצה

סיעת צעירים: דחיית ישיבת מועצת העיר הייתה חוסר אחריות מצד ראש העיר וחברי המועצה שאישרו אותה

ביום חמישי שעבר הודיעה עיריית חולון כי לאור התקנות החדשות, שאוסרות על התכנסות של יותר מ-20 איש, נאלץ ראש העיר, מוטי ששון, לבטל את ישיבת מועצת העיר שתוכננה להתכנס ביום ראשון הקרוב במתחם האירועים של ימית.

הישיבה גם לא תוכל להתקיים באמצעות הזום, מאחר שהחוק אינו מאפשר זאת והכנסת טרם תיקנה את החקיקה בנושא.יודגש, כי ביטול הישיבה אינו פוגע בעבודת העירייה אשר ממשיכה לעבוד ולספק שירותים לתושבים בכל התחומים העירוניים.במידה ששינויי החקיקה יאפשרו כינוס, תזומן ישיבת מועצת עיר בתקופת הפגרה בכפוף לאישור חברי המועצה.

בתגובה לכך סיעת צעירים הוציאה הודעה כי דחיית ישיבת מועצת העיר הייתה חוסר אחריות מצד ראש העיר וחברי המועצה שאישרו אותה

חברי מועצת העיר התבשרו הבוקר כי ישיבת המועצה שהייתה אמורה להתקיים ביום ראשון הקרוב, תבוטל, וזאת לאחר שכבר נדחתה ממועדה המקורי השבוע, בהצבעה טלפונית כמה שעות לפני קיומה לבקשת ראש-העיר והסכמת כל סיעות האופוזיציה למעט סיעת "צעירים".כפי שהתריעו בסיעת 'צעירים' בתחילת השבוע, הדחייה היא חוסר אחריות של ראש העיר, מוטי ששון, כאשר הוא ידע מראש שיש סיכוי סביר שהיא תבוטל, והטיפול בנושאים הדחופים שעל סדר היום יידחה בחודשים רבים.על סדר יומה של ישיבת מועצת העיר שבוטלה היו נושאים קריטיים להתנהלות העירייה, נושאים המשפיעים באופן ישיר וכואב על תושבי העיר. נושאים אלו לא יעלו לסדר היום וראש העיר שוב מתחמק ממתן תשובות לנושאים הקריטיים, ביניהם: סיוע כלכלי לעסקים, צו הארנונה, שיתוף ציבור בנושא המטרו, ליקויים במערכת החינוך ורשת קהילה ופנאי, היעדר מנכ"ל ועוד.ראש העיר אינו מאפשר את כינוס ישיבת מועצת העיר באופן שקוף, ובמצב בו העירייה שוהה במצב תקציבי לא פשוט, כשיש עוד הרבה עובדים בחל"ת, ישנה עננה כבדה מעל ראשיהם של התושבים ובעלי העסקים בעיר.במקום לכנס את מועצת העיר ולמצוא פתרונות שיכולים לסייע לתושבים ולעסקים, ראש העיר וחברי המועצה, ששיתפו עמו פעולה מספסלי האופוזיציה, הביאו לכך שנושאים חשובים לא יעלו לסדר היום וחמור מכך, לא יטופלו בחודשים הקרובים מכיוון שראש העיר הביא לאישור פגרת קיץ למשך חודשיים בתקופה כה רגישה.

בר שי, יו"ר סיעת 'צעירים': "ראש העיר נוהג בחוסר אחריות בכך שהוא ממשיך לשתק את מועצת העיר, ממשיך לעצור את העיר, ממשיך להיות מנותק מהציבור ובעיקר לא נותן אף תקווה לתושבי העיר בתקופה הזו. זה לא הזמן לצאת לחופשה, זה הזמן לקחת אחריות!"


שני כהן מסילתי, חברת מועצה מטעם הסיעה: "אנחנו בסיעת צעירים+ ממשיכים להיות קשובים ולקדם את האינטרסים של כלל התושבים, לא נחדל עד שנקבל תשובות ונביא אותם לידיעת הציבור".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem