כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

שוב נחצה קו אדום

שאנחנו שרנו את שיר לשלום הם עמדו וקיללו

גם השבוע המשיכו הפגנות כנגד הממשלה כאשר מנגד התיצבו תומכי הימין.

דומה שאתמול שוב נחצה קו אדום בהפגנות בחולון בפרט ובארץ בכלל.

אם בשבוע שעבר ניזרקו ביצים על מפגינים שהפגינו כנגד הממשלה, הרי שבהפגנות אתמול רוסס גז מדמיע מצד תומכי הימין לעבר מפגינים שהפגינו כנגד מדיניות הממשלה.

בין הנפגעים, אנשים מבוגרים וצעירים כאחד. בתחילה, לא היה ברור מה קרה ורק לאחר מספר דקות התברר שרוסס גז מדמיע. כל האירוע אירע לצד השוטרים אך אלה לא הבחינו במתפרע שריסס את הגז.

לאחר מספר דקות אחד המפגינים שתעד במצלמה שלו את הבחור שריסס בגז, פנה לשוטרים והציג את התעוד, ואלה תוך מספר שניות איתרו את הבחור ועצרו אותו ובעיקבותיו נעצרו עוד שלושה חשודים.


במהלך הלילה שניים מהצעירים שוחררו ושניים נשארו במעצר ויובאו הבוקר להמשך מעצרם בפני שופט.

אחד המפגינים נגד מדיניות הממשלה ציין בפני המערכת: מי שהפגין מולנו הם עשבים שוטים של הימין, אני מאמין שלא כולם כאלה. גם מבין המפגינים אתמול, חלקם התנהגו בסדר והשאר ניבלו את הפה והייתה להם שנאה בעיניים.

בזמן שאנחנו שרנו את שיר השלום, הם עמדו וקיללו וזה מצער אותי מאוד. אני מקווה שבהפגנות הבאות המשטרה תגיע בכח מתוגבר כדי שארועים כאלו לא יקרו יותר.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem