כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

שוב סוגרים את הים

שבוע שלישי ברציפות חוף הים נסגר

שבוע שלישי ברציפות חוף הים בראשון לציון נסגר עקב עומס מבקרים.

מהחברה לבטחון הראשון לציון נמסר כי עקב ריבוי מבקרים בחוף ראשון לציון פקחי החברה העירונית לביטחון וסדר ציבורי ראשון לציון סגרו את כבישי הגישה לחוף הים ראשון לציון.
הציבור הרחב נדרש שלא להגיע לחופי ראשון לציון.

כזכור עיריית ראשון לציון יצאה בהודעה כי היא משדרגת יותר את שירות השאטלים לחוף הים. החל מיום שישי (30.4) יפעל קו השירות משיכון המזרח, יעברו דרך מרכז העיר וימשיך לאורך שדרות משה דיין ועד לחוף הים.
השירות לכיוון חוף הים יחל ב-10:30 בבוקר ועד השעה 15:00. השירות חזרה מהים יחל ב-14:00 וימשך עד 18:00.

זה השבוע השני שהעירייה מעמידה שירות ללא עלות לתושבים על מנת להקל את עומסי התנועה לחוף הים וכן את מצוקת החנייה במקום. ביום שישי האחרון פעל השירות מחניון מתחם האלף ועד לחוף הים, אלא שלאורך כל היום לא נרשמה היענות לשירות וההסעות נותרו ריקות. בעירייה קיימו הערכת מצב שבסופה הוחלט שלא לבטל את ההסעות ולמעשה להרחיב את השירות יותר.

השימוש בחניון חוף הים הינו חינם לתושבי העיר, בעלי תו תושב ובכלי הרכב הרשום על שמם. עלות הכניסה לחניונים למי שאינו תושב העיר בסופי שבוע, תהיה על סך – עשרים ש"ח לשעה ו-70 ₪ לכל היום. נזכיר כי בחברה לביטחון ובאגף חופים ואגמים בעיריית ראשון לציון איתרו והכשירו שני חניונים לרווחת הציבור. בעירייה מקווים ששני מהלכם אלו יפחיתו את עומסי התנועה על הצירים משה דיין ורחבעם זאבי.



כמו כו מדוברות רט״ג נמסר:
עומס מבקרים בגן הלאומי חוף פלמחים. מומלץ לא להגיע לאיזור בשעות הקרובות

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem