כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

שחר האס יושב ראש ועדת הביטחון בעיריית חולון

גל האלימות ששוטף אותנו מגיע לאחר התפרצות הקורונה וכדי להגביר את תחושת הביטחון יש להגביר בין השאר את הנראות של כוחות הביטחון

שחר האס בן 37 נשוי ואב לשלושה,עוסק בניהול פרוייקטים וב12 שנה האחרונות מתגורר בחולון בקריית שרת.

לפני מספר שנים התוודע לפוליטיקה המקומית שאישתו הכירה לו את מורן ישראל שכיהן כיו"ר סיעת הצעירים בחולון.שחר שכל חייו היה פעיל חברתי והקדיש את הזמן הפנוי שלו למען האחר,וכאחד שכל חייו נותן לאחר חש לאחר השיחה עם מורן שהגיע הרגע להיכנס לפוליטיקה המקומית והצטרף לסיעת הצעירים וכך להשפיע יותר על הנעשה בעיר.

השבוע ביום ראשון במקביל להשבעתו כחבר מועצה עקב עזיבתו של מורן ישראל הוא התמנה ליו"ר ועדת הבטחון בעירייה.

מה דעתך על מה שקורה בחולון ובעיקר על הארועים הפלילים אותם אנו עוברים?

המצב בחולון הוא סביר ומי שרוצה למצוא ליקויים תמיד ימצא ,מה שקורה בחולון מאפיין גל ששוטף את המדינה לאחר התפרצות הקורונה והסגר שניכפה על האנשים ,בתקופה האחרונה ארעו מספר ארועים חריגים בתקופה מצומצמת וזה אכן מערער את תחושת הביטחון בעיר.


מה לדעתך צריך לעשות?

קודם כל צריך יותר ניראות של השיטור המקומי ומשטרת ישראל ,כאשר מסתובבות יותר ניידות ואנשים רואים יותר לובשי מדים זה תורם קצת להגברת הביטחון בקרב התושבים.מכיוון שלא עודכנתי על פרטי הארועים מגורמי הביטחון בעיר אני מתכוון לכנס דיון בועדה בראשה אני עומד ולזמן את אנשי המקצוע ולראות איך אנחנו פותרים את המצב אליו נקלענו.

מה התוכניות כיו"ר ועדת ביטחון?

ראשית כמו שציינתי לטפל בשטף הארועים הפלילים שבעיר,כמו כן לטפל בנושא מצלמות האבטחה בעיר כאשר אני חושב שצריך להוסיף עוד מצלמות ולהקים חפ"ק עירוני שתפקידו לפקח ולנטר את מה שנעשה בעיר.עוד אני רוצה לטפל בנושא המיקלטים בעיר,אני רוצה למפות אותם ולבדוק אפשרות לפתיחה מרחוק כך שבעת חרום אנשים לא ירוצו עם מפתחות לפתוח את המיקלטים

מה אתה חושב על השיטור העירוני?

השיטור העירוני בבסיסו הוא רעיון מצויין ואכן רואים שהוא מטפל במקרים רבים המגיעים למוקד העירוני,תושבים מתבלבלים ולא מבדילים בין תפקידה של המשטרה והשיטור העירוני ואני אחדד את זה,לדבי אגרת השמירה אני נגדה גם הצבענו נגדה אני חושב שהשיטור העירוני צריך להיות מתוקצב מתקציב העירייה ולא לבוא על חשבון התושבים.

קרדיט צילום:אפי יוספי

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem