כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

שטיפת הרחובות הראשיים

החל גיוס נאמני הניקיון

שטיפת הרחובות הראשיים בעיר יצאה לדרך

בחודש הקרוב ישטפו רחובות הרצל, רוטשילד ומספר מתחמים ציבוריים * וגם החל גיוס נאמני הניקיון * עד כה נרשמו 130 תושבים שמתוקף הכשרתם וסמכותם על פי חוק שמירת הניקיון, יוכלו לפעול נגד העוברים על החוק * ראש העירייה, רז קינסטליך: "מברך על העיניים הנוספות שיסייעו לשמור העיר נקייה"

עולים שלב בניקיון. מינהל איכות הסביבה החל במבצע שטיפת הרחובות הראשיים בעיר. בחודש זה נשטף רחוב הרצל, מגן העיר ועד עין הקורא. בהמשך יישטף רחוב רוטשילד מהרצל ועד רמז. כמו כן יישטפו מתחמים ציבוריים מול מרכזים מסחריים בשכונות שיכון המזרח (מגדלי העיר), כרמים, נווה ים (אחוזת ראשונים), אשלים ומתחם הרובע באזור תעשייה ישן.

בנוסף, מינהל איכות הסביבה בעירייה מטפל גם בנושא ימי הוצאת גזם וגרוטאות. בבניינים המשותפים בשכונות בעיר יתלה פרסום עם מידע על הוצאת הגזם והגרוטאות. תושב שלא יוציא בימי המפורטים ייקנס.

במקביל לפעילות זו, החל גיוס נאמני ניקיון. העירייה, בשיתוף המשרד להגנת הסביבה, מכשירה תושבים לתפקיד. כל אדם יכול ובלבד שאין לו רישום פלילי יכול להירשם ולעבור הכשרה בזום. מי שעובר את ההכשרה, זוכה לתעודת נאמן ניקיון החתומה על ידי השר להגנת הסביבה. נאמן ניקיון יכול לתעד עבירות סביבה המתבצעות ברחבי העיר, במקביל לפיקוח העירוני, ולשלוח למשרד להגנת הסביבה. עבירות כמו לכלוך גינות רחוב, בחוף הים ובמרחב הציבורי, אי איסוף צואת כלבים, זריקת פסולת מהרכב בעת נסיעה וחנייה, הוצאת גזם וגרוטאות לרחוב שלא ביום ההוצאה, זריקת עטיפות לרצפה ועוד. עד כה נרשמו כ-130 נאמני ניקיון.


ראש העירייה, רז קינסטליך : "אני מברך על המהלך להפיכת תושבים לנאמני ניקיון, מעתה יהיו לנו עיניים נוספות שיסייעו לשמור על העיר נקייה. למרות שראשון לציון מדורגת במקום הראשון בניקיון ברשימת הערים הגדולות, אני חושב שיש לנו עוד מה לשפר. אנחנו משקיעים מחשבה ומשאבים רבים לשפר את חזות העיר ולשמור על הסביבה".

חברת המועצה, קרן דנה, הוסיפה: "אני קוראת לתושבים לגלות מעורבות ואחריות סביבתית ולהצטרף למערך נאמני הניקיון. בנוסף, אנו פועלים להסברה והעלאת מודעות, הגברת הניקיון בעיר ובמבצעי אכיפה נרחבים".

להרשמה לתכנית נאמני ניקיון ופרטים נוספים >>> https://www.gov.il/he/service/online_certification_cleanliness_trustees

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem