כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

שיפוץ מועדון ניצולי שואה בבת ים

15 מתנדבים מחברת נתיבי איילון שיפצו את מועדון "מורשת השואה" בבת ים

חברת נתיבי איילון מתנדבת ומשפצת את מועדון ניצולי שואה בבת ים.

כ-15 מתנדבים מחברת נתיבי איילון הגיעו לבת ים כדי לשפץ את מועדון "מורשת השואה" הממוקם בעיר;
שני בר-עוז, סמנכ"לית משאבי אנוש בנתיבי איילון: "לצד מחויבות לאומית עם פרויקטי תשתית
מתקדמים שישנו את פני עתיד התחבורה בישראל, איננו שוכחים לדאוג למען האחר"

כ-15 מתנדבים מחברת נתיבי איילון הגיעו לפני כשבוע לשפץ את מועדון "מורשת השואה" בבת ים לרווחת ניצולי השואה המגיעים בכל יום למקום. עבודות השיפוץ כללו: שיפוץ ועיצוב חדר השירותים והמטבחון לצד שדרוג וצביעה של חלל הפעילות המשותף.

המתנדבים הגיעו בשעת הבוקר המוקדמות במטרה לשפץ ולשדרג את מועדון "מורשת השואה" הממוקם בבת ים. המתנדבים עיצבו, אבזרו ושיפצו מחדש את חלל פעילות המשותף, המטבחון והשירותים. הם ביצעו בין היתר צביעה דקורטיבית של החלל, תליה של אקססוריז, מדפים, תמונות ומראות כדי להעניק תחושה נעימה וחמימה לחללים במקום.

מועדון ניצולי שואה בבת ים "מורשת השואה" המשרת כ-80 ניצולי שואה המגיעים אליו בכל ימות השבוע. המועדון מציע לשורדים פעילות חברתית-תרבותית ותמיכה פרטנית וקבוצתית. במסגרת הפעילויות במועדון מתקיימים חוגים, הרצאות ופעילויות מגוונות להפגת הבדידות ולחיזוק הקשרים הבין-אישיים בין חברי המועדון.


שני בר-עוז, סמנכ"לית משאבי אנוש: "לצד מחויבות לאומית עם פרויקטי תשתית שישנו את פני עתיד התחבורה בישראל, איננו שוכחים לדאוג למען האחר. אנו בחברת נתיבי איילון מאמינים כי השתתפות בפעילות למען הקהילה מקדמת את ערכי החברה ותורמת להון האנושי שלה ולכן נמשיך לקדם פעילויות והתנדבויות למען הכלל".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem