כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

שירותי הצלה עד הערב

מהשבת הקרובה תאריך עיריית ראשון לציון את שעות ההצלה

שירותי הצלה עד הערב

זו השנה החמישית שראשון לציון היא העיר היחידה בישראל המפעילה שירותי הצלה עד שעות החשיכה * מיום שבת הקרוב (20.6.20) יפעלו שירותי ההצלה עד השעה 20.00 בערב או עד שקיעת החמה, הקרובה מבניהן * ראש העירייה, רז קינסטליך: "שעת הערביים היא אחת השעות היפות ביותר, נדאג שהיא גם תהיה בטוחה למתרחצים"

מהשבת הקרובה תאריך עיריית ראשון לציון את שעות ההצלה בשלושה חופים עד השעה 20:00 בערב או עד שקיעת החמה, הקרובה מבניהן. זוהי השנה החמישית שעיריית ראשון לציון היא העיר היחידה בישראל שמפעילה שירותי הצלה עד שעות החשיכה מתוך הנחת עבודה שרוב מקרי הטביעה מתרחשים בהעדר מציל. ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "שעת הערביים היא אחת השעות היפות ביותר בחוף הים, נדאג שהיא גם תהיה בטוחה למתרחצים. כל עוד יש אור יום, יהיו מתרחצים בחוף הים ועלינו האחריות לדאוג לשלומם".

בעירייה מודעים לכך שבתקופת הקיץ רבים מהמתרחצים מגיעים לחוף בשעות הפחות חמות שהנן שעות הערביים ולכן החליטו לתקצב את המשך שירותי ההצלה. שירותי ההצלה בחופים מס' 1 החוף הכחול, חוף מס' 4 חוף תל יונה וחוף מס' 6- החוף הנפרד, יחלו בשעה 08.00 ויסתיימו כאמור בשעה 20.00 או בשקיעה. החוף הנפרד יופעל במתכונת זו בימי חול בלבד. יתר תחנות ההצלה יופעלו בכל ימות השבוע משעה 07.00 ועד 19.00 בערב.

המשנה לראש העירייה, עידן מזרחי, המחזיק בתיק חופים ואגמים, אמר: "השמירה על שלום ציבור המתרחצים היא המשימה המרכזית שלנו וזו הסיבה שאנחנו מפעילים את שירותי ההצלה לאורך כל שעות האור. כזכור לפני כחודש,  הצבנו מצילים שיסיירו לאורך החוף למרות שעל פי הנחיות משרד הבריאות, הרחצה הייתה אסורה. ביקשנו מהציבור להקפיד על ההנחיות ואכפנו בהתאם, אבל באותה נשימה היינו ערוכים לכל מקרה כדי למנוע סיכון בחיי אדם".




צילום: עידן גרוס

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem