כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

שי קינן במבצע "חולון מתנדבת" למען הגיל השלישי

שי קינן במיזם סיוע ברכישת מצרכי מזון ותרופות לגיל השלישי

אחד הדברים שצמחו מהקורונה הוא ללא ספק ערך ההתנדבות והנתינה למען האחר. בעת זו החלו לקום יוזמות התנדבותיות למען האחר, ועל חלק מהיוזמות הללו כתבנו כאן באתר, כמו על "הפרויקט של החברים של חוה בן משה" או על "קבוצת המתנדבים של חולון" שמחלקת ארוחות לקשישים, ועל עוד יוזמות ברוכות של בתי הספר ותנועות הנוער. שי קינן חבר מועצת העיר ויו"ר האופוזיציה יזם עוד מיזם למען תושבי חולון.

מהו המיזם אותו יזמת למען תושבי חולון?

עם ההחמרות בהנחיות משרד הבריאות והסכנה הממשית לחייהם של בני הגיל השלישי מחשיפה לנגיף הקורונה, עלה הצורך העירוני לסייע לאלה האחרונים ברכישת מצרכי מזון ותרופות.
כאשר ראיתי שלא ניתן מענה לאוכלוסיה זו יזמתי את מיזם – "חולון מתנדבת".

איך עובד המיזם?

לפני עשרה ימים התחיל הפרוייקט, ומאז מאות מבני הגיל השלישי נעזרים, מדי יום, במאות המתנדבים שהתגייסו לטובת הסבים והסבתות של כולנו, ופשוט רוכשים עבורם את מצרכי המזון והתרופות על פי הצורך.


איך ההענות ליוזמה של תנועת חולון מתחדשת?

אני גאה בתושבי חולון, ונרגש מההיענות הרחבה של למעלה מאלף תושבים, שנענו לקריאתי להתנדב ולפעול כשליחים עבור מי שאינו יכול לצאת את ביתו. זהו פרוייקט של ערבות הדדית וחסד, וזאת חולון שאני רואה לנגד עיני. אין לי מילים פרט למילה-תודה!

מי שמעוניין להתנדב במיזם"חולון מתנדבת" מוזמן לפנות לשי קינן-050-6333350

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem