כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

"שכונת העתיד" יוצאת לדרך

התקבל היתר בנייה להקמת 2 מגדלי מגורים בשכונת פארק הים

"שכונת העתיד" יוצאת לדרך: התקבל היתר בנייה להקמת 2 מגדלי מגורים בשכונת פארק הים בבת ים
חברת א. זיתוני תקים 2 מגדלי מגורים ברובע מגורים החדש אשר ממוקם בקו ראשון לים וכולל עירוב  שימושים: מגורים, מרכזי בילוי, תעסוקה ופנאי

חברת א. זיתוני מדווחת כי קיבלה היתר בנייה להקמת  2 מגדלי מגורים אשר יתנשאו ל-29 קומות ויכללו 113 יחידות דיור בשכונת פארק הים החדשה בבת ים, ובקרוב תחל בעבודות השטח. שני מגדלי המגורים של חברת א. זיתוני ימוקמו בראש שדרת המגדלים אשר במרכזה פארק ירוק שישתרע עד חוף ימה של העיר ומעצם מיקומם הם צופים לפארק וקרובים לחוף הים. המגדלים יתנשאו ל-29 קומות ויכללו 113 יחידות דיור כ"א. תמהיל הדירות כולל דירות 4-5 חדרים ופנטהאוזים מפוארים.

שכונת פארק הים הינה רובע המגורים החדש בעתודת הקרקע האחרונה בעיר בת ים. השכונה נבנית בדרום מערב העיר בקו ראשון לים ומשלבת עירוב שימושים הכולל מגורים, מרכזי בילוי, תעסוקה ופנאי.
השכונה תכלול כ-4,000 יחידות דיור, מרכז בילויים וקניות, מרכז תעסוקה ומסחר מודרני, מתחם מלונות, פארק חוף, מרכז אקדמי, מרכז ספורט חדשני, מבני ציבור ותרבות ועוד.

אבי זיתוני, מנכ"ל חברת א.זיתוני, ציין כי "אנו שמחים על קבלת היתר הבנייה ונתחיל בקרוב בעבודות החפירה והדיפון. שכונת 'פארק הים' החדשה בבת ים זכתה לכינוי 'שכונת העתיד', מפני שיש בה הכל: היא תוכננה בצורת קשת כך ששדרת מגדלי המגורים תיבנה סביב פארק ירוק רחב ידיים שממנו תהיה גישה פתוחה ישירות לרצועת חוף עוצרת נשימה ותוססת שכוללת חיי פנאי ותרבות. גם הנגישות לשכונה אופטימלית – היא מוקפת בכביש רחב המאפשר כניסה ויציאה נוחה לשאר השכונות בבת ים ולראשון לציון, היא במרחק נסיעה קצר מנתיבי איילון ומתחנת הרכבת משה דיין בראשון לציון או קוממיות בבת ים. גם הקו האדום של הרכבת הקלה אשר אמור להתחיל לפעול בשנת 2022, יאפשר גישה מהירה לשכונה ומחוצה לה. יתרון נוסף של השכונה הינה הקירבה למתחם האלף במערב ראשון לציון, הנמצא היום בתהליכי פיתוח ובנייה, כמו גם קירבה למוקדי בילוי ופנאי כמו הסופרלנד ומתחם בתי קולנוע YESPLANT".

עפ"י לשכת שמאי המקרקעין, הבנייה של שכונת פארק הים תוסיף ליוקרה של בת ים ותעלה את קרנה של העיר בשנים הקרובות. כעת רמת המחירים בעיר עדיין שפויים ביחס לשכנתה תל אביב, ולכן הפוטנציאל שלה הוא עצום – הן לרוכשי הדירות והן למשקיעי הנדל"ן.


3 dvision

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem