כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

שלמה אייזק בקול קורא למוטי ששון

שלמה אייזק בקול קורא למוטי ששון - הספורט הוא סם החיים

שלמה אייזק במכתב לראש עיריית חולון

קול קורא-כי הספורט הוא סם החיים

מר ששון שלום רב,

אני בוחר להעביר את ה"קול קורא" שלי במדיה, לאחר שניסיתי לשוחח איתך מספר פעמים גם בטלפון וגם באמצעות הודעות ששלחתי אליך ולאחר מספר התכתבויות עם עוזרך בעירייה.

זו אינה פניה אישית שלי, אני פועל מתוך שליחות ואכפתיות ופונה אליך בשם קבוצת הספורט הבכירה בעיר – הפועל "יונט" חולון, עובדיה, שחקניה, אלפי אוהדיה בעיר ומחוץ לה ובשם כל מי שהספורט קרוב לליבו.


בתאריך 18.3.2020 פניתי אליך (בהודעה, כיוון שלא נעניתי) והודעתי לך כי למעשה סגרנו דה-פקטו את עונת הכדורסל 19/20 ביום 17.3.2020, זאת לאחר שנכפה עלינו ע"י רשויות הבריאות, איגוד הכדורסל ומנהלת הליגה להפסיק כל פעילות. המצב יצר סיטואציה כלכלית קשה ביותר ופערה בורות כספיים גדולים ביותר. בקשתי את עזרתך ועזרת העיריה שתפעלו להעברת יתרת הכספים העומדים לרשותנו בדין ושקל אחד לא מעבר למה שמגיע לנו, בקשתי להקדים את הקצבת העיריה לה אנו זכאים מאוגוסט להיום (בארבעה חודשים!) על מנת לאפשר לנו לעמוד בהתחייבויותינו בצורה מכובדת. ביום 2 לאפריל הודיע לי עוזרך סופית כי אין באפשרותכם לעזור לנו!.

החלטתי לעשות היום מעשה לאחר שאתמול (יום רביעי) נודע לי כי ראש עירית ירושלים, מר משה ליאון, הקדים ביוזמתו את ההקצבות לכל אגודות הספורט בעיר ירושלים מאוגוסט לאפריל (וכידוע לך בירושלים מספר קבוצות ספורט בכירות) והיום שמעתי אותך מתראיין ברדיו-רשת ב', בעיניין הזיקוקים המתוכננים ביום העצמאות והתגאית מאוד בעובדה שעלות מופע זיקוקים בסך של 80,000 ₪ בעיריה עם תקציב גדול ורציני של 2 מיליארד ₪ הוא סכום זעום ביחס לתקציב ולאושר הרב שזה עשוי לגרום לילדי העיר ביום העצמאות.

אדוני ראש העיר, גם יתרת ההקצבה לה אנו זכאים אינה משמעותית ביחס לתקציבה העצום של העיריה ואנחנו גם לא אירוע חד-פעמי. אני מניח שמיותר לציין בפניך את הקשיים הכלכליים האובייקטיבים אשר נחתו עלינו ואשר אילצו אותנו לסיים את העונה ובנוסף ובאופן בלתי מתוכנן אנו נאלצים לעשות גמרי חשבון אותם לא תכננו עם שחקנינו, ספקינו וכן נאלצנו להוציא לחל"ת את כל עובדינו. לאור העובדה שהטוטו בהוראת מדינת ישראל לא מעביר כספים לספורט, כספים בגין זכויות שידור לא מתקבלים, האוצר לא עוזר ועוד ועוד….יהיה לנו קשה מאוד להמשיך לפעול בעונה הבאה ובכלל.

אני פונה אליך כבוד ראש העיר בבקשה שתשחרר לנו את הכספים להם אנו זכאים, עפ"י התבחינים, כיום ולא בעוד ארבעה חודשים, כי אז יתכן שלא יהיה לך למי להעבירם. אני משוכנע שבכך תשמח עוד אלפי אזרחים בעיר.

בתקווה שתענה לבקשתי בשם כל מי שהפועל חולון יקרה לו

בברכת חג עצמאות שמח שלמה אייזיק

נ.ב. לצערי הרב, שום גורם עירוני רשמי/בכיר לא פנה אלינו ולא התעניין בקורה אצלנו במועדון ומן הסתם לא הוזכרה עזרה או תמיכה כזו או אחרת.

מעירית חולון נמסר: איננו מעוניינים להגיב

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem