כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

שני תושבי חולון הציעו "תרומה", ביקשו עודף ועקצו קשישים

נגד החשודים הוגש כתב אישום

מדוברות המשטרה (מרחב שפלה)נמסר:

כתב אישום הוגד נגד שני תושבי חולון שהציעו "תרומה", ביקשו עודף ועקצו קשישים בכל רחבי הארץ במאות אלפי ש"ח.

בחודשים האחרונים התקבלו במשטרת ישראל מספר תלונות על גניבות מבתי קשישים בערים שונות בארץ ע"י שני חשודים שבתחבולה הצליחו להיכנס לבתי הקורבנות ולגנוב כספים בהיקף של מאות אלפי שקלים.

חקירת המשטרה שהתנהלה בתחנת יבנה, העלתה כי דפוס הפעולה היה זהה בכל המקרים – שני הנאשמים פנו לקשישים מעל לגיל 70 בערים שונות ברחבי הארץ, ולאחר שרכשו את אמונם באמתלה כי ברצונם לתרום כסף לבית הכנסת המקומי, הצליחו להיכנס לבתי הקורבנות, לאתר בתחכום את המיקום בו שמרו את כספם ובהסחת דעתם לגנוב את הכספים.

בחקירה מורכבת ומאומצת הצליחו חוקרי התחנה לאסוף ראיות רבות כנגד הנאשמים לרבות תיעוד "על חם" של חלק מהעבירות. עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, נעצרו בתחילת החודש שני הנאשמים, תושבי חולון בגילאי 33, ומעצרם הוארך בבית המשפט להמשך החקירה.


עם סיומה של החקירה, הגישה הבוקר שלוחת שפלה בתביעות מרכז, כתב אישום כנגד שני הנאשמים בעבירות של התפרצות לבית מגורים, גניבה וקשירת קשר לביצוע פשע. כמו כן הוגשה בקשה למעצרם עד תום ההליכים.

מצ"ב תמונות, קרדיט: דוברות המשטרה.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem