כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

שר הבריאות ניצן הורביץ ביקר בבית החולים וולפסון בחולון במטרה לחזק ולתמוך בצוותים הרפואיים

במסגרת הסיור הוא ביקר במחלקת הקורונה וסקר את ההתמודדות במחלקות הפנימיות

אמש(ב', 10.01) ביקר שר הבריאות ניצן הורביץ בבית החולים וולפסון בחולון במטרה לחזק ולתמוך בצוותים הרפואיים. במסגרת הסיור הוא ביקר במחלקת הקורונה וסקר את ההתמודדות במחלקות הפנימיות

במהלך הביקור דובר על המשך ההיערכות לגל האומיקרון ונוכח העומסים שעוד צפויים למערכת הבריאות. כמו כן, דנו ד"ר ענת אנגל, מנכ"לית בית החולים וולפסון והשר ניצן הורביץ בצורך בתקנים ותקציבים נוספים לתשתיות בית החולים כדי לתת מענה לגל הצפוי שאנחנו בתחילתו, ובמקביל לאפשר מענה מיטבי קבוע בשגרה, וזאת על מנת לקדם רפואה שוויונית יותר במדינת ישראל בכלל, ולמטופלים הפונים לוולפסון בפרט. בשלב זה נדרש לשחרר חסמים תקציביים ולאפשר למנהלות בתי החולים לתפעל את המערכת האשפוזית למען החולים הצפויים, כפי שאנחנו יודעות לעשות וכפי שהוכחנו בגלי הקורונה הקודמים

השר הורביץ הודה לצוותים הרפואיים וחיזק את ידיהם באופן אישי וקרא לציבור כולו ללכת להתחסן ולחסן את ילדיהם והדגיש שמערכת הבריאות ערוכה לגל הקרוב עם מבצע החיסונים ותרופות חדשות לקורונה כאשר המטרה היא לחיות לצד הקורונה.

ד"ר ענת אנגל, מנכ"לית ביה"ח וולפסון: "אנחנו מודים לשר הבריאות ניצן הורביץ שהגיע היום לבית החולים לחזק את ידיהם של הצוותים הרפואיים שעושים לילות כימים במסירות אין סופית. הצוותים הראו לשר הבריאות שאנחנו בשליטה מלאה ושניתן את המענה הרפואי הנדרש לכל תרחיש מבחינתי החיים לצד הקורונה מתבטאים בכך שהציבור ימשיך להגיע לטיפולים החיוניים כולם כולל שאינם קורונה. יחד עם זאת אני מצטרפת לקריאה של השר ושל כל גורמי הבריאות והממשלה – צאו להתחסן. הרוב המוחלט של חולי הקורונה שמגיעים אלינו במצב קשה אינם מחוסנים וכל מקרה כזה הוא כואב ובעיקר מיותר. החיסונים בטוחים ויעילים למניעת תחלואה קשה"

קרדיט סרטון: דוברות שר הבריאות
קרדיט תמונות: דוברות וולפסון


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem