כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תושבי בת-ים, אוהבים טבע? יש לכם רעיון למיזם סביבתי?

תושבי בת-ים, אוהבים טבע? יש לכם רעיון למיזם סביבתי?

תושבי בת-ים, אוהבים טבע? יש לכם רעיון למיזם סביבתי?

עיריית בת-ים בשיתוף המשרד להגנת הסביבה מזמינים את תושבי העיר להציע יוזמות סביבתיות-קהילתיות לעידוד ולקידום ערכי הקיימות בעיר

עיריית בת-ים פרסמה קול קורא עבור תושבי העיר המעוניינים לפעול, להקים או לקדם פרויקט בתחומים חברתיים-סביבתיים, ובכך להיות חלק בלתי נפרד מתושבים פעילים המסייעים לחיבור בין קהילות העיר לבין סביבתן. הקול הקורא פונה לקהילות בעיר בת ים לקבלת הצעות לביצוע פרויקטים כחלק ממדיניות של הטמעת עקרונות הקיימות בקהילה ומטרתו לאפשר לקבוצות פעילות ולקהילות שונות בעיר ליזום פרויקטים שיביאו למעורבות והכרה מעמיקה עם הסביבה הפיזית והסביבה האנושית ועל ידי כך להעצים את תחושת השייכות למקום ולתרום להתנהגות אחראית כלפי הסביבה ובין אדם לחברו.

דוגמאות לתחומי עיסוק של המיזמים שניתן להציע: שיקום שטח (כדוגמת אימוץ אתר וגינות קהילתיות), מיזמים המאפשרים חשיפה של תושבים ותיירים לסביבת המרחב (כגון טיולים וסיורים או סימון שבילים), מניעה וטיפול בפסולת (פעילויות המקדמות מחזור פסולת, פעילויות המקדמות מודעות בנושאי מפגעים סביבתיים ובריאות, הפרדת פסולת), מיזמי אומנות בשימוש חוזר, יזמות כלכלית-חברתית (כגון פיתוח עסק חברתי-סביבתי-מקומי), חנות יד שנייה, ספריית כלי עבודה/צעצועים/תחפושות וכו'.

קטי פיאסצקי, יו"ר מועצת העיר, מחזיקת תיק איכות הסביבה: "תקופת הקורונה הוכיחה מעבר לכל ספק כי תושבי בת ים דואגים אחד לשניה. כעת הגיעה לפתחנו ההזדמנות שבה אנו יכולים לדאוג  לסביבה בה אנו חיים. המרחב הציבורי הוא של כולנו, ואין לי ספק שהתושבים שלנו יעלו רעיונות מעולים למען הסביבה ולמען שיפור איכות החיים בעיר. קהילה יוזמת ומעורבת מבטיחה איכות חיים טובה יותר. אני מחכה בקוצר רוח להיחשף לרעיונות וליוזמות שיוגשו".


1. רשאים להגיש בקשות

•קבוצות פעילות של תושבים (בגירים) המעוניינים להמשיך ולפעול למען שיפור איכות החיים והמרחב הציבורי ברמת השכונה/העיר בת ים.

•הקבוצות פועלות לפחות שנה.

•הקבוצות יצרו קשר מוקדם עם העירייה ומוכרות לה – כל קבוצה תידרש להציג את פירוט הפעולות שהיא ביצעה כקבוצה בשנה האחרונה.

•גודל הקבוצה – 5 פעילים לפחות.

2. היקף התקציב

•היקף התקציב הכולל שתעמיד העירייה בשיתוף המשרד להגנת הסביבה במסגרת קול קורא זה הינו 32,132 ש"ח.

•יבחרו 1-3 קבוצות וכל קבוצה תקבל תמיכה בגובה של 10,000-30,000 ₪ (בהתאם למס' הקבוצות שייקבע).

3. לוח זמנים להגשת הבקשות עד ה-14.6.20

פרטי הקול הקורא המלאים ואופן הבקשה נמצאים באתר העירייה בלינק –  https://bit.ly/3bScUcl

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem