כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 12/10/15 ועד – 1210//21

התחזית מאת עוזי הכוהן

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 12/10/15 ועד – 1210//21-התחזית מאת עוזי הכוהן

טלה:

שבוע אפרורי מבחינה רגשית. אתם מקפדים לעטות על הפנים שלכם מסכה של "הכול בסדר" .אבל בתוך הלב פנימה יש חוסר במשהו. דאגה וחוסר שקט נפשי יוצרים מתח נפשי שבא לידי ביטוי כחולשה פיזית. השבוע יעמוד בסימן הבית והמשפחה. הקלפים מצביעים על כך שלמרות שהכול נראה בסדר, קיימת מתיחות סמויה בתוך הבית. אין זה משנה עם מי או מול מי המתיחות הזו מתקיימת. יש לטפל בה בדרך הראויה. התעלמות ממתיחות זו והטמנת הראש בחול רק תחריף את המצב. לכן, היו נבונים ואל תשמרו בליבכם את מה שמפריע לכם. בעבודה: המתח שהצטבר לאחרונה מפנה את מקומו לתחושת השלמה אשר מקלה עליכם לבצע את עבודתכם ביעילות. הקלפים ממליצים לכם להאיר פנים לסובבים אתכם, לגלות אוזן קשבת וסבלנות. יחסכם האדיב בסביבת עבודתכם יסייע בידכם לקדם את עצמכם. זוגיות: חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק. אך חשוב שתדעו שכדי לשמור על חיי הזוגיות, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או לחוסר הריכוז. לאלו מכם ששוקלים לסיים קשר זוגי, ממליצים הקלפים לגלות אחריות ובגרות ולא למהר ולהגיע למסקנות חפוזות לפני שבדקתם היטב האם עשיתם את כל מה שיש בידכם לעשות כדי להציל ולהחיות את הקשר כספים: השבוע יהיה עליכם להימנע מבזבוז מיותר. אלו מכם שיצליחו להתמודד מול הפיתוי לשלוף את הארנק, ימנעו מעצמם לחצים מיותרים. עיסוקים שקשורים בטיפול, שיפוץ ואחזקת הבית עולים על הפרק. שאלה למחשבה: מה הייתם עושים אחרת אם הייתם עכשיו חוזרים עשר שנים אחורה? שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:מיהו אומלל? ומיהו מאושר? אומלל, הוא אדם המצטער את צער האתמול ודואג את דאגת המחר. מאושר, הוא אדם השמח על האתמול וסומך על הבורא יתברך ובטוח בו בכל הנוגע למחר.

שור:


השבוע הקרוב מזמן חדשות ובשורות טובות כמו למשל: הריון, לידה, חתונה, מציאת עבודה ויצירת בסיס טוב לעתיד, חשיבה חיובית, זכייה כספית ועוד.. השבוע הוא שבוע טוב להוביל מהלכים הקשורים לקידום האישי ולקידום הקריירה שלכם. גישה אסרטיבית ונחושה תאפשר לכם להניע תהליכים שיצרו שיפור בתעסוקה ויובילו לביסוס מעמדכם המקצועי. לעצמאים שביניכם: זהו זמן טוב להוציא אל הפועל מהלכים ותוכניות חדשות אשר יש ביכולתם להוביל לשיפור בתזרים המזומנים. עסקה או חוזה אשר אתם חפצים ביקרם יוכלו ב"ה לבוא לידי מימוש. מעבר דירה ושינוי שקשורים בבית ומגורים עולה על הפרק ונושאים שקשורים בשיפוץ ותחזוקת הבית יעסיקו אתכם. בעבודה: התקופה הקרובה מזמנת לכם הזדמנויות שיש בכוחם לשפר את מעמדכם במקום העבודה. זה הזמן לזרוע! הגדלת ראש ונטילת יוזמה תאפשר לכם ב"ה לנצל עד תום את ההזדמנויות הללו. יחד עם זאת, מאבקי כוח סמויים מתרחשים במקום עבודתכם והקלפים ממליצים לכם לנקוט בגישה פסיבית ולא לצדד בצד כזה או אחר. קידום או קביעות נראים באופק. זוגיות: זהו שבוע נהדר לממש את עצמכם מבחינה זוגית ורומנטית. נקיטה בגישה פתוחה ויצירתית תוביל למהלכים חיוביים אשר יתרמו לחיזוק הקשר ולהנאתכם ויתקבלו גם בשמחה אצל בן זוגכם, כל שעליכם לעשות כדי שזה יקרה זה- לעשות, ליצור, לפעול וליזום. לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להציג את עצמכם. אתם קורנים, מרגישים טוב ונראים נהדר. לאלו מכם שינצלו זאת בתבונה צפוי שיפור בתחום הזוגי. ואפילו ב"ה ניחוחות של קשר טוב ומיסוד נישאים באוויר. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: נעשה מחקר שהוכיח שכדי להתקיים עלינו לחבק לפחות 10-4 חיבוקים ביום. כדי לרפא את עצמנו אנו זקוקים ל-12 ויותר. חשוב גם לחבק את עצמנו. אז יאללה תנו חיבוק…

תאומים:

ירידה באנרגיות ורצון להיות לבד. תחושת כבדות כמו למשל: עייפות שנובעת ממחשבות מרובות, קיפאון של תהליך שיוצר דאגה או התעסקות בנושאים שקשורים בבריאות הגוף והנפש. קלף 4 המטבעות מעיד על כך שרבים מכם בוחרים במודע שוב ושוב בבחירה הקלה שהיא להרים ידיים ולוותר לעצמכם ושוב, מסיבה כזו או אחרת, להחמיץ או לפספס את ההזדמנות לשינוי שאתם כל כך רוצים. עם עוד לא עליתם על זה שהבחירה באופציה הקלה היא איננה הבחירה הנכונה בעבורכם, אתם נידונים להיקלע שוב ושוב למצבים בהם אתם מוצאים את עצמכם בצד הנמוך של החיים. בעבודה: השבוע כדאי לא להתבלט. עשו את עבודתכם בשקט ובנאמנות, פתחו עיניים ואוזניים ולימדו על כל המתרחש במקום עבודתכם מנקודת מבט ניטראלית ככל האפשר. תהליך ההתבוננות יאפשר לכם לגלות וללמוד דברים חדשים על מקום עבודתכם שעוד לא ידעתם ושנעלמו מעיניכם. זוגיות: מערכת היחסים בה אתם מצויים זקוקה בדחיפות לרענון, תחזוקה ושיפוץ. המון דברים שיוצרים חילוקי דעות אינם מגיעים לכלל פתרון מניח את הדעת והשארת הדברים כמו שהם וללא טיפול (הבחירה הקלה) יוצרת מתח ותסכול שמכבים את אש האהבה. כמו כן, פרידה שהתרחשה לא מזמן עדיין משפיעה על מצב רוחכם ומקשה עליכם להתנהל בצורה יעילה. לאלו מכם ששוקלים לסיים ו/או לנתק מערכת זוגית כזו או אחרת, ממליצים הקלפים לנהוג ברגישות עד כמה שניתן. בריאות: הנשמה שלכם עייפה ומהמקום הזה אתם פגיעים ורגישים. פעילות גופנית ותזונה נכונה יחזקו את הגוף והנפש. למידה, התפתחות רוחנית והעשרה יחזקו את הנשמה. שבוע טוב ואלוהים אתכם!

הכוונה רוחנית: בכל פעם שאנו עומדים בפני אתגר ענק, הנטייה הראשונית שלנו היא לחשוב כי הסיטואציה מולה אנו מתמודדים היא קשה ומאיימת. היהדות מלמדת שכגודל הקושי, כך גודל השכר. לכן, חייבת להיות הזדמנות חיובית שוות ערך שטמונה באותו האתגר. ככל שנלמד מהר יותר לחפש אחר ההזדמנויות החיוביות, כך השלילי יעלם מהר יותר מהתפיסה שלנו והאנרגיה שלנו תשתנה לטובה הרבה יותר מהר .

סרטן:

שבוע חיובי בפתח. צורך בשידוד מערכות ותכנון לקראת העתיד לבוא. תקופה של שינויים בעיקר חיוביים עומדת בפתח. באופן כללי: אחריות ובגרות שנובעים מתוך האני הפנימי שלכם מאותתים לכם שהגיע העת לעבור לשלב הבא, לטפס שלב נוסף בסולם החיים. קלף שני המטות מלמד שהגעתם בהצלחה לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייכם וכעת, עליכם לעצור ולחשוב כיצד להמשיך ולהתקדם בדרככם, לאן אתם רוצים להגיע מכאן? ומה ברצונכם להשיג? וכאשר יש לנו מטרה ואנחנו יודעים לאן אנו רוצים להגיע, אנחנו כבר לא מסתמכים על מזל ומקרה, אנו לוקחים אחריות על המתרחש ומובילים את העניינים לקראת המטרה. על פי התודעה היהודית, אם אינכם מתקדמים, אתם נסוגים לאחור. לכן, עכשיו יותר מתמיד, עליכם להסתכל על החיים מזווית קצת אחרת. במילים יותר פשוטות ניתן לומר שהמקום בו אתם נמצאים בשלב זה, מסיים את תפקידו בעבורכם ועליכם לנוע קדימה. הן במישור הגשמי/חומרי כשינוי פיזי של העתקת מגורים, החלפת תפקיד או מקום עבודה, והן כשינוי רוחני, שבא לידי ביטוי בצמיחה רוחנית והתפתחות אישית כמו למשל הרשמה ללימודים. בעבודה: התלבטות וחוסר יכולת להחליט על דרך וקו פעולה גורמת לכם לתחושה שאינכם מתקדמים לשום מקום. דבר זה נובע מעצם העובדה שאינכם נוקטים יוזמה כל שהיא לשיפור מעמדכם. התוצאה מאי נקיטת יוזמה היא דריכה במקום ותסכול. לכן קבלו החלטה להחליט ! כל החלטה תהיה טובה יותר מאי קבלת החלטה כלל. נושאים שקשורים בעשייה או יזמות מעבר לים, בחו"ל עולים על הפרק זוגיות: לרווקים – הצעות לרומן וחיזורים שמופנים כלפיכם צריכים להישקל לגופו של עניין. לזוגות: זוגיות סדוקה גורמת למערכת היחסים שלכם לגמגם ורבים מכם אינם חשים בנוח בזוגיות שבניתם לעצמכם. חשוב שתדעו, שיש מה לעשות! ואסור לכם להסכים ולחיות באווירה שכזו. פעולה נחושה שבאה באמת מהלב עשויה לשפר את המצב והשבוע יש לכם הזדמנות לעשות זאת ולברר איפה אתם באמת עומדים. טיול או חופשה נשקלים וגם חו"ל נלקח בחשבון. שבוע מבורך ואלוהים אתכם !!

הכוונה רוחנית: אלוקים נתן לבני האדם מתנה מופלאה, תשובה שמה. בסך הכול נדרשים מהאדם שלושה שלבים: הראשון – עזיבת החטא, השני – חרטה אמיתית וכנה על הכישלון, והשלישי – קבלה לעתיד – להשתדל ולעשות הכול כדי לא לחטוא שוב באותו חטא.

אריה:

שבוע חיובי ניצב בפתח. דברים שלקו בסחבת ושהיו תקועים עד עתה, מקבלים תפנית חיובית ומתחילים לזוז… והשיפור יבוא בעיקר בנושאים שקשורים בעבודה, פרנסה וקריירה. באופן כללי: המוטו של שבוע זה בא לומר לכם שעכשיו הזמן לפעול במרץ, בנחישות ומתוך מקום של אמונה שבורא עולם ברוב חסדו מלווה אתכם ותומך בכם בכול עת. עכשיו הזמן לקדם רעינות, לשפר עמדות ולנצל את התקופה הקרובה כדי לצבור כוחות של אמונה ביכולותיכם לפעול ולעשות הן מבחינת הקרירה והתעסוקה והן מבחינה של להטיב עם מצבכם הכלכלי והחומרי. חשוב לא להביט לאחור ולהקפיד ולצעוד קדימה. בעבודה: מתרחשים תהליכים שמצריכים מכם להתנהג באופן קצת יותר אסרטיבי ונחוש. התנהגות שכזו תאפשר לכם לשמור על האינטרסים שלכם לבל יפגעו. נושא או פרויקט חדש בו אתם לוקחים חלק מצריך מכם השקעה של זמן ואנרגיה. הקלפים מראים שלמרות הקשיים, ההשקעה משתלמת. בבית: חוסר שיקול דעת עשוי להציב אתכם בעמדת התגוננות שאין בה צורך. חשיבה של – "סוף מעשה במחשבה תחילה", עשויה למנוע מכם את הצורך בהסברים והתנצלויות. זוגיות: לאחר תקופה שבה הזוגיות שלכם חוותה מהמורות וקשיים, אתם ניצבים השבוע בנקודה חדשה שבה יש לכם את היכולת ללבן כעסים ולברר מה בדיוק מפריע לכם לממש את הזוגיות עליה אתם חולמים. ההבנה שרק בשיחה פתוחה וגלויה תוכלו לסדר את הדברים היא נקודת המוצא לכל בעיותיכם. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם, מומלץ לפנות לעזרתו של איש מקצוע שילווה, ידריך וייעץ. לרווקים: אנרגיה חדשה מזמנת לכם מצבים נאים וטובים לפגוש ולהכיר אנשים בני זוג חדשים. היכרות חדשה שהחלה על צג המחשב, מקבלת הזדמנות לצאת מהעולם הווירטואלי ולעבור לפסים מעשיים. השבוע חשוב להקפיד בכול הקשור לבטיחות בנהיגה, בנסיעה, ושימוש בדרך. טיול, נסיעה או חופשה קצרה נראים באופק והדבר מומלץ בחום. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:אילו רק יכולנו להפסיק לומר "אני לא יכול" או "איני מסוגל", עולם חדש ונפלא היה נפתח בפנינו. נסו להוציא את ה"איני יכול" מהלקסיקון שלכם. עשו זאת ברצינות. בכל פעם שבה אתם אומרים "איני יכול", תנו ח"י שקלים לצדקה. מעניין כמה שקלים יצטברו לכם במשך החודש?

בתולה:

פחד להתאכזב ולאכזב אחרים, נטייה לחשיבה שלילית (פסימיות) בשבוע זה, תיתכן פגיעה מרכילות, הוצאת דיבה או לשון הרע. אצל חלקכם יש פחד מביקורת, וממה שיגידו וממה שחושבים עליכם האחרים, נטייה להסתגר ורצון להיות לבד תשפיע בעיקר על נשות מזל בתולה. באופן כללי: שבוע לא קל ממתין לרבים מבני מזל בתולה. אתם רגישים ופגיעים מתמיד ונוטים להיעלב במהירות. חברים ובני משפחה עלולים לגרום לאכזבה לכן מומלץ לא לפתח ציפיות גבוהות בכל הנוגע אליהם. נושא או עשייה שהיו מנת חלקכם מגיעים אל קיצם ואתם עומדים לקראת שינויים אשר ישפיעו על חייכם בעתיד לבוא והדאגה לגבי מה שאינכם יכולים לעשות מונעת מכם לחשוב על דברים שאתם כן יכולים לעשות. בעבודה: חוסר ודאות וחשש ממה שיקרה בעוד כחודש גורם לתחושת מעוקה היום. אצל חלקכם יש רצון לעזוב ולעשות משהו חדש. זוגיות: השבוע אתם חשים עייפים וחסרי אנרגיה. יש לכם צורך להיות הצד המלוטף, זה שמקבל. אלו מכם שיסבירו לבן הזוג עד כמה הם זקוקים לו ולאנרגיות שלו, ימצאו אוזן קשבת אשר תתרום רבות לשיפור מצב הרוח. במידה ובן הזוג איננו מספק לכם את תחושת הביטחון הרגשי שלה אתם זקוקים, יש לגשת לטיפול זוגי לפני ההחלטה להחליפו באחר. כספים: אין זה שבוע טוב לבזבוזים או רכישות. שימרו על כספכם לזמן טוב יותר. בריאות: אתם עייפים ורוצים לנוח. החולשה שמתקיימת בכם היא תוצאה של תהליכים רגשיים שאתם עוברים כעת. הרשו לעצמכם לנוח וקחו יום חופש לעצמכם בלבד, תחושות אלו יחלפו ב"ה במהרה. איזור רגיש בגוף: צאוור, עמוד השדרה והגפיים. מומלץ לעשות הילינג או כול טיפול אשר משיב ומייצב אנרגיות. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כשאנו סולחים, אנו עושים מעשה אלוקי. העיקרון של מידה כנגד מידה משמעו- סלח לאחרים כדי שאלוהים יסלח לך. מצאו בלבכם את הכוח למחול ולסלוח הן לסובבים אתכם והן לעצמכם.

מאזניים:

השבוע נפתח באווירה חיובית. זמן טוב לקדם דברים שחשוב לכם שיצליחו. למרות הדילמות שאיתן אתם מתמודדים והקשיים הרגשיים שאתם חווים. הקלפים מזמינים אתכם לחיות ולאהוב את כל מה שסביבכם. התחושה הכללית שעוטפת אתכם חיובית ביותר ותהליך החשיבה שלכם מוכיח את עצמו כיעיל. יחד עם זאת רבים מכם עדיין מתקשים להתחבר אל שמחת החיים ותהליך זה של חוסר יכולת להגיע אל האושר הנכסף עלול לגרום לאיבוד כיוון ולעיכובים מיותרים. כדי להיחלץ ממצב ולהתאפס יהיה עליכם לחשב את מסלולכם מחדש. קבעו מטרות, ועקבו אחר התקדמותכם. בצורה כזאת קל לגלות מתי "נתקעים". אם אתם מוצאים את עצמכם תקועים בדרך להגשמת החלום, בדקו במה נתקלתם – מהם הסיבות והגורמים לעצירה. בדרך זו תוכלו לקבוע אסטרטגיה שתסייע לכם לעקוף מכשולים ולא להיכשל בהם שנית בעתיד. רק מתוך מקום של בגרות ושליטה תוכלו לממש את רצונותיכם. זהו שבוע בעל פוטנציאל ואפשרויות רבות במגוון תחומים, ממתינות בפתח. בשורות טובות יגיעו והדבר יאפר לכם להתחיל ולהזיז עניינים ומהלכים שכרוכים בעיקר בעתידכם המקצועי. כמו כן, זהו זמן טוב להירשם ללימודים בכלל וללמודים העוסקים ברוחניות בפרט. בעבודה: אתם זוכים להכרה ויש גורמים שמעריכים עד מאוד את עשייתכם. לאלו מכם שינצלו בתבונה את הרוח הגבית, צפוי קידום או שיפור כזה או אחר. אהבה וזוגיות: רומן או קשר חדש משלהב אתכם. לרווקים שביניכם מומלץ להיצמד ולהיפתח לקשר שכזה. לנשואים שביניכם מומלץ בחום לנצל את האנרגיות החיוביות לעשיית בדק בית מתוך כוונה כנה ואמיתית לרפא את מערכת היחסים. אם רק תרצו, הדבר אפשרי. עניינים הקשורים בחו"ל או אנשים שנמצאים מעבר לים יעסיקו אתכם. טיול או חופשה עולים על הפרק וחו"ל חזק מאוד. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כשאתה מודע לאמת שלך, עליך להיות אמיץ כדי לחיות אותה. פרוש הדבר אחידות בלב, במילים ובמעשה.

עקרב:

לחצים חומריים מחייבים אתכם להתנהל בצורה זהירה מבחינה כלכלית. בשבוע זה רבים מכם נמצאים ושרויים בספקות לגבי נושא או עשייה שמעסיקים אתכם. תהליך זה של חוסר שלמות והימצאות בספק, מלווה בשאלות רבות, תהיות וחוסר נוחות שבאים לידי ביטוי הן מהבחינה הבריאותית כחולשה וכאבים פיזיים שונים והן מהבחינה הנפשית והרגשית כמו מועקה, חוסר סיפוק ותסכול. התחושות הללו לא קלות מטרתן אחת והיא לגרום לכם לקום ולעשות למען עצמכם. מבחינה קבלית ניתן לומר שנשמתכם מאותתת לכם שהגיעה העת להתיר את הספקות ולרכוש את הכלים הדרושים כדי להילחם בחוסר ודאות והונאה עצמית. בשבוע זה יש להיזהר מנפילות וממעידות גם בתחום החומר כמו למשל נפילה פיזית או כלכלית וגם בתחום הרוח כמו כניעה ליצר הרע. כספים: השבוע יש לחסוך. בעת האחרונה לא חישבתם את צעדיכם הכלכליים בתבונה, דבר שהוביל אתכם למצב לא כל כך נוח מבחינה כספית. תהליך זה יכול להוביל למתחים וויכוחים בתוך הבית וגם מחוצה לו. לעצמאים שביניכם: רצוי לבדוק היטב את ספרי החשבונות, יש סיכוי טוב שתצטרכו להציגם בקרוב. התחום הבריאותי של בן משפחה או חבר קרוב מעסיק אתכם ומשפיע לרעה על מצב הרוח שלכם. זוגיות: השבוע כדי להימנע ממשבר, יהיה עליכם להתנהל בזהירות בתוך הזוגיות שלכם. חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק ולקמצנות רגשית. חשוב שתדעו שכדי לשמור על זוגיות תקינה, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או חוסר חשק. באופן כללי ניתן לומר שאתם די מאוכזבים מבן הזוג שלכם והייתם רוצים שהוא ינהג אחרת. במידה ואינכם מצליחים לתקן בכוחות עצמכם את הדרוש תיקון, אין זה אומר שצריך להרים ידיים. הקלפים ממליצים לכם לפנות לעזרתו של יועץ או מגשר, שיעזור לכם לסדר את הדברים. טיפ לשבוע טוב יותר: חז"ל מלמדים ש:"תורת השם תמימה ומשיבת נפש"! הכניסו לסדר יומכם גם לימודי תורה יומיים ברמה כזו או אחרת. נסו ולא תצטערו. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הצהירו שלוש פעמים ביום את המשפט הבא: "אני לוקח/ת אחריות מלאה על חיי" בקול גדול ומהלב. ואם אתם לא מסוגלים להגיד את זה, אז תגידו "אני מוכן להתחיל לקחת אחריות מלאה על חיי" אבל תגידו מילים אלו גם אם אתם מתביישים כי זה משפיע.

קשת:

רבים מהקשתיים מתקשים בשבוע זה להתחבר אל שמחה פנימית. למרות שהאווירה החוצנית שסביבכם חיובית בתוך לבכם פנימה אתם מתקשים להתחבר אל סיפוק ממלא ואמיתי . תהליך זה גורם לכם לשלוח חיוכיים מזויפים לכול עבר. בשורה התחתונה, הקלף השבועי מרמז שעמוק בפנים בלב, אתם די בודדים ועצובים. כדי שתדעו שעל פי רוח הגישה היהודית, גם אם יש לכם תירוץ הגון לתחושות אלו אסור לכם להרשות לעצמכם להישאר במצב זה שבו עצבות כזו או אחרת שחוסמת את לבכם. הקלף השבועי מרמז שבאמצעות שיחות או טפול בדיבור, תוכלו בעזרת השם לקבל קלים להתמודד עם העצבות שאתם חשים בבטן. ושוב הדגש הוא טיפול בעזרת דיבור ולא בעזרת תרופה. בבית: התמודדות אל מול מחוסר וודאות כזו או אחרת יוצרת מצב של המתנה, מצב של ציפייה וישיבה על הגדר. עבודה: צפיה והמתנה שמשהו יתרחש יוצרים מתח בלבבכם. לא מומלץ לתת אימון עיוור בקולוגות ובאנשים אחרים שיעשו בעבורכם. זוגיות: דברים שונים בזוגיות שלכם דורשים מכם התייחסות אחרת ממה שנהגתם עד כה. נטיית לבכם הראשונית היא להתעלם ולקוות שהדברים יסדרו מעצמם אך לא כך הם פני הדברים ורק התערבות עניינית תוכל ליצור שינוי ומפנה שיובילו לשחרור וליציאה לדרך חדשה או כזוג או כפרד.. כמו כן ענייניים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים על הפרק. שבוע מבורך ואלוהים אתכם..

הכוונה רוחנית: כדי להגשים את מטרתכם, עליכם לערוך בנפשכם חיפוש פנימי עמוק ויסודי ולברר מי אתם ולאן אתם הולכים. אם אין בידכם את התשובה לשאלות הללו לא תוכלו להגשים את מטרתכם.

גדי:

תקופה לחוצה מסתיימת. ורבים מבני מזל גדי, עוברים משלב סוער ולחוץ רגשית לשלב רגוע יותר ושקט יותר..לאלו מכם שבשבוע זה מעתיקים את מקום המגורים שלהם, צפוי ב"ה מעבר חיובי שיש בכוחו לחולל את השינוי האנרגטי שאליו אתם כמהים. בבית: מתיחות ששוררת יוצרת אווירה אפרורית. כדי לשחרר את הלחצים מומלץ למצוא אפיקים לשיחה והדברות במקום החמצת פנים והסתגרות. בעבודה: דרישה להתחייבות מצדכם לגבי תהליך או פרויקט כזה או אחר שמתרחש במקום עבודתכם, גורם לכם לחששות ולבטים שמא לא תצליחו במשימתכם. הקלפים מצביעים על כך שאין מקום לחשש ובמידה ותתחברו לאמונה בעצמכם ובבורא עולם, תוכלו לעמוד בהצלחה בכל משימה שאותה תתבקשו לבצע. לאלו מכם שמחפשים עבודה, ממליצים הקלפים קודם כל להירגע! ולאחר מכן, להתמקד בחיפוש אחר עבודה בצורה מסודרת. זוגיות: לאחרונה אתם מוצאים את עצמכם מתמקדים בדברים השליליים המצויים בזוגיות שלכם והדבר גורם לכך שאתם מאוכזבים מציפיות שלא התממשו. הקלפים מצביעים על כך ששיחה עניינית עם בן הזוג והתאמת ציפיות משותפת, תאפשר לכם להתמקד בדברים החיוביים שיש בזוגיות שלכם. חשוב לדבר בטון רגוע, להביע אי הסכמה בצורה מכובדת, לדבר בצורה שקולה ולוותר על הצורך בלהיות צודק. מעבר דירה, שיפוץ או שינוי של מקום המגורים נראים באופק. התהליך חיובי. התיקון השבועי: להיפתח לקבלת עזרה מהזולת/מהיקום. תהליך זה של נכונות לקבלת סיוע יביא לשיפור במצבכם. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בזמן ההתמודדות עם משבר כלשהו הזכירו לעצמכם: הבור הזה, המכשול הזה, הקושי הזה ( תבחרו לכם אחד) נמצא כאן על מנת שאני אצא ממנו – חזק יותר בהחלטותיי וגבוה יותר בדרך לצמיחה!

דלי:

השבוע חיובי בעבורכם. פריצת דרך, התקדמות חיובית ומהירה של נושא או עשייה, זמן טוב להשקיע בקרירה, קידום או שדרוג במעמד המקצועי יוצרים עניין ואופק חדש. לאלו מכם שהתחילו בעבודה חדשה, צפוי קידום תוך זמן קצר. שבוע חיובי לגשת מבחנים כולל מבחני נהיגה, שבוע טוב לעריכת ראיונות עבודה והגשת מכרזים ודוחות שונים. עיסוקים שקשורים בתחבורה ובכלי רכב כמו למשל: עשיית טסט, תיקון מכירה וכדומה. המוטו של השבוע הוא להכות על הברזל בעודו חם!! נושא או עשייה שחשוב לכם לקדם, תלוי ועומד ביכולת שלכם לפעול בנחישות ובמהירות. עכשיו הזמן, לדחוף, להעיז, להשקיע ולהתחבר לאמונה ביכולותיכם לשנות או להשפיע. עליכם להימנע מלהתבייש ולומר את אשר על לבכם. התחברות לביטחונכם העצמי ולאסרטיביות הדרושה תוביל לביצוע מהלכים ולקבלת ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם. צמיחה אישית: עד עתה שמתם דגש על תחום החומר והשגתם הישגים יפים אולם כעת אתם מרגישים שהגיע הזמן להמשיך ולהתפתח בעיקר בכל הקשור לתחום הרוחני. בזמן הקרוב, יתחדד צורך זה והדבר יוביל לסיעור מוחות שיביא בעקבותיו לתחילתו של השינוי המיוחל. בעבודה: זהו שבוע לתת גז ולקדם דברים שחשוב לכם. פעולה נמרצת מצדכם תזכה לנקודות זכות רבות. רומנטיקה: לאלו מכם שנמצאים בתחילתו של קשר חדש, צפוי שבוע מלא אהבה אשר יוביל לחיזוק הקשר. לנשואים שביניכם מומלץ לשבור את השגרה, להשתטות מעט ולנהוג שוב כאילו רק נפגשתם, הדבר יעשה לכם רק טוב. חופשה שתשבור לכם את השגרה עולה על הפרק. נסו להיות קצת יותר נועזים בחופשתכם. התיקון השבועי: להגדיל ראש, לצאת לאור, להתבלט ולהעיז. רק תעוזה מלווה בנחישות תאפשר לכם להניע תהליכים שחשוב לכם לקדם. שבוע טוב, חג שמחת תורה שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: את העושר האמיתי אף אחד לא יוכל לקחת מכם. התפישה שלכם היא זאת שמורישה ומעשירה. כשאנו מודדים מה יש לנו בסופו של דבר, התוצאה היא תפיסת החיים שלנו. אם יש לנו אהבה, חברים, בריאות, חוש-הומור וחשיבה חיובית – יש לנו הכל בחיים. קחו לכם רגע וחשבו: האם אתם עשירים או עניים?

דגים:

שבוע חיובי בפתח. בשבוע זה יש להימנע מהססנות יתר. הססנות יתר היא זו שמונעת מכם לפרוץ את הגבולות שאתם רוצים. הגיע הזמן להאמין בעצמכם ומה שאתם מסוגלים לעשות ולהשיג. לכן אל תפחדו ותנו גז פשוט תעזו להעיז. בעבודה: רעיון או פרויקט אותו אתם מנסים לקדם מצריך יותר התלהבות וחשק. זהו שבוע טוב להתחבר אל מקצועיות ומקצוענות לכן, גם כאן אל תהססו להראות מה אתם שאתם יודעים לעשות. לדורשי העבודה שביניכם- זהו שבוע טוב להגשת קורות חיים ולראיונות עבודה. לאלו מכם שיבחרו להתחבר לביטחון עצמי ולהעזה, צפוי שיפור ניכר תוך זמן קצר. קלף אביר המטבעות מלמד שרעיון שאמור להביא לשיפור בחייכם האישיים עולה על הפרק. כדי להוציא את הדברים אל הפועל יהיה עליכם הפסיק ולהתמקד בפרטים הקטנים שמונעים מכם לעשות את הדבר הנכון ביותר למען עצמכם. זוגיות: שיגרה וחוסר מוטיבציה צובעים את הזוגיות שלכם באפור. מהמקום הזה הדרך למשבר, ריחוק וקרירות קצרה ביותר. נקיטת יוזמה ולקיחת אחריות אישית על איכות הקשר בו אתם מצויים היא חובתכם! ולכן מומלץ וראוי לפנות לעזרה חיצונית של איש מקצוע שיעזור לכם להחזיר את הניצוץ שאבד. לרווקים: היכרות שהחלה מעל צג המחשב מעוררת בכם סקרנות ותקווה. יחד עם זאת, לא כדאי למהר ולהיסחף. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: "לא תיקום ולא תיטור את בני עמך ואהבת לרעך כמוך אני ה'" (ויקרא, יט: יח) טינה היא סם רעיל שיש להימנע ממנו. טינה מונעת מאתנו לאהוב אנשים אחרים ואת עצמנו.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem