כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 12/11/05 ועד – 1211//11

התחזית מאת עוזי הכוהן

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 12/11/05 ועד – 1211//11.

טלה:

יכולת להשתלב ולעבוד ביחיד בתוך צוות תשפיע לחיוב על תהליכים שנמצאים בשלב ראשוני. התעסקות בשדרוג מעמדכם המקצועי ומציאת כיוון התעסוקתי. חלקכם מנסים לייצר יסודות חדשים שעליהם ניתן לבנות עתיד תעסוקתי חדש שנשען על עשייה מתוך עניין ולא על עשייה מתוך מחויבות עקב צורך קיומי. באופן כללי: שבוע חיובי ניצב בפתח הן מבחינה רגשית והן מבחינה רוחנית ומעשית. זה הזמן לתכנן תוכניות ומהלכים לקראת העתיד לבוא. הרשו לעצמכם להתחבר לחשיבה חיובית מתוך אמונה אמיתית בעצמכם ובתהליך שאתם עוברים. לאלו מכם שיבואו במגע עם חלומותיהם ושאיפותיהם מתוך אמונה שהם אכן יתגשמו במציאות, הדבר אכן יקרה. בעבודה: זה הזמן להגדיל ראש ולקחת חלק פעיל יותר במהלכים שמתרחשים במקום עבודתכם. הבנה זו תאפשר לכם להשלים עם מצבכם האמיתי ולהמשיך בעשייתכם ממקום טוב יותר שבבסיסו ההבנה ש"טוב שם טוב משמן טוב". לעצמאים: הקמה של פרויקט חדש, התפתחות עסקית חדשה או רעיון עסקי חדש עולה על הפרק. הדבר נראה חיובי.זוגיות: לכאורה הדברים מתנהלים על מי מנוחות אך בתוך לבכם מתקיים צורך לחדש, לגוון ולרענן. שיחה פתוחה עם בן הזוג ונקיטת יוזמה מצדכם תוביל לשיפור המתבקש. טיול או חופשה נראים באופק וזה כדאי. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אף פעם אל תאמרו: "אני לא יכול!" אם זהו הדבר שנכון לעשות, אז אתם יכול לעשות אותו. הבינו, שבכל פעם שבה אנחנו אומרים: "אני לא יכול", אנחנו נכנסים להקפאה עמוקה ומעכבים את הצמיחה האישית שלנו.

שור:


בני מזל שור ניצבים השבוע בפני אפשרות חדשה והזדמנות טובה לעשייה מבורכת אשר יש ביכולתה להביא לשינוי חיובי בכל הקשור לעבודה וקריירה. חשוב להבין, שכל חוויה שנקרת בדרככם היא

הזדמנות ללמוד משהו. התבוננו מסביבכם בכל דבר ודבר שקורה לכם ושאלו את עצמכם: "מה זה בא לומר לי?" מדוע זה נשלח אלי? ומה אני אמור ללמוד מכך? חשוב לזכור שהזדמנות זו ניתנת לכם משמים ובמידה ותבחרו לקחתה תזכו לפריצת דרך חיובית ומשמעותית בכל הקשור לתחום העבודה והקריירה ובכל הקשור לתחום האישי והזוגי. בעבודה: פרויקט או עשייה חדשה עולים על הפרק והכיוון נראה חיובי ביותר. אלו מכם שינצלו בתבונה את המצב החדש שנוצר, יזכו גם לקטוף את פרות ההצלחה. לדורשי העבודה, יש בשבוע זה הזדמנות טובה לחוזור למעגל של עשייה ובורכת. זוגיות: רומן או קשר זוגי שניצב על יסודות רעועים מקבל השבוע הזדמנות מחודשת ובאפשרותכם לקדם ולהעניק לזוגיות בה אתם מצויים משמעות ועניין. כל שעליכם לעשות הוא להכניס קצת רוחניות ורומנטיקה לעולמכם הזוגי. כמו כן רומן או קשר שמתנהל על בסיס יצרי בלבד, עשוי להסב אכזבה ועליכם לגלות ערנות לבל תפגעו. טיול וחופשה נראים באופק הכינו את המזוודות. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: "שים לב למחשבותיך; הן הופכות למילותיך. שים לב למילותיך; הן הופכות למעשיך. שים לב ושפוט את מעשיך; מעשים הופכים להרגלים. הֶיֵה מודע להרגליך; הם הופכים לערכים שלך. הָבֵן וקבל את הערכים שלך; הם הופכים לגורלך." – מהאטמה גנדי.

תאומים:

היכולת להתחבר אל שמחת החיים גם ברגעים לא קלים עומדת במרכזו של השבוע הקרוב. חשוב לזכור ששמחה וכיף זה לא אותו הדבר. וגם אם ברגע זה לא כיף לכם מסיבה כזו או אחרת, ויש לכם את כול הסיבות לדאגה , יש לכם גם מיליון סיבות לא לאבד את האופטימיות ואת

האמונה. על פי רוח הגישה היהודית, שמחה מתחילה בתחושת הכרת הטוב. הודיה, זה המכנה המשותף של כל אדם חיובי ושמח. הערכה\הודיה לא באה רק כשהכל מצליח והחיים יפים. המשימה שלנו היא לאסוף את תחושת התודה הזאת, כתחושה מובילה ותמידית גם ברגעים הללו שבהם אנו נמצאים במקום נמוך. ביהדות קוראים לזה 'עין טובה'. במקום להתמקד במה שלא בסדר, אמנו את עיניכם לראות מה טוב. שימו לב כמה פעמים ביום יש לכם תגובה שלילית, ביקורת או תלונה. כשמישהו עושה משהו עבורכם, האם אתם מוצאים במה הוא טעה במקום להודות לו? באופן כללי: אצל רבים מכם ניתן לראות על היזדמנות שצומחת דווקא מתוך משבר ויכולה לעמוד לזכותכם גם בחודשים הבאים ובעתיד כך שבעזרת השם מעז עוד יצא מתוק.. אירוע חברתי כמו למשל: יום הולדת, ברית. חופה וקידושין נחגגים בשמחה רבה ומתוך אחדות. למרות המצב זהו בסך הכול שבוע בעל אנרגיות טובות, שבוע של חיבור רגשי ומתן גדש על יחסיי אנוש וכבוד הדדי ביניכם לבין הסובבים אתכם שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: איננו יכולים לבחור מה יקרה בחיים שלנו, אבל אנחנו בהחלט יכולים לבחור לחיות אותם מתוך הכרת תודה ומודעות רבה יותר. זה נכון שזמנים של קושי ומשברים עלולים להותיר אותנו בהרגשה שאנחנו מרוקנים/ מפוחדים. אך על פי רוח הגישה היהודית אפילו ברגעים הקשים ביותר, חשוב לנסות ולראות את הטוב.

סרטן:

רוח גבית מאפשרת לכם ליצור במהירות ותוך זמן קצר, את שינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. עכשיו הזמן שלכם להגדיל ראש, לתת גז ולהסתער. עשייה או החלטה שלקחתם על עצמכם לבצע ולהוציא אל הפועל, או חולם שברצונכם להגשים מצריכים מכם לאמץ אסרטיביות

ולפעול בנחישות. באופן כללי: יש לכם נטייה השבוע להיגרר לוויכוחים שנובעים מחוסר סבלנות כלפי הסובבים אתכם. הקלפים ממליצים לכם להקשיב ולשקול את מילותיכם לפני שאתם בוחרים להגיב. תהליך זה של חשיבה מבוקרת ימנע מכם לומר דברים אשר אתם עשויים להצטער על כך שנאמרו. בעבודה: לשכירים למרות מתח ששורר במקום העבודה, כל הסימנים סביבכם מצביעים על כך שהגיע העת להתקדם. הקלפים מראים שדווקא עכשיו, זו תקופה בעלת פוטנציאל לקידום ושינוי שיכולים לספק לכם את ההזדמנות. כל שעליכם לעשות הוא להיות יותר בטוחים בעצמכם ולהימנע מהיסוסים, חשיבה שלילית וחששות אשר מעכבים אתכם. לעצמאים: היכולת להימנע מכעסים מיותרים תשרת אתכם. בנוסף, זהו זמן טוב לקידום עסקי ושיפור של העסק הקיים. זוגיות: מי מכם בני מזל סרטן שיסכימו וישכילו לוותר על עקשנות ואגו וימצאו בלבבם את היכולת להיות פתוחים וקשובים לצרכיו של בן הזוג, ימצאו את עצמם נהנים מחדוות הנתינה והקבלה אשר תבוא בעקבותיה. התבצרות עיקשת בעמדתכם הכועסת, עלולה להביא לרוחות מלחמה שאין בהן כל צורך. חשוב השבוע לנהוג במשנה זהירות בכביש ובדרך הן כנהגים והן כהולכי רגל. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אנשים מאושרים הם אנשים שיודעים להתמודד עם תסכולים ברמה של לעבור הלאה ולחפש את הדבר המעניין הבא. אני אצטט משפט חכם ששמעתי פעם: "אם יש בידכם לימון .. עשו ממנו לימונדה…!" המציאות היא שיש לי לימון. הלימון הוא התסכול שלי וזוהי לגמרי הבחירה שלי אם להישאר עם הלימון או להפוך אותו למשהו טוב יותר עבורי, דהיינו הלימונדה.. נוסיף קצת נענע, קצת קרח, ולרוויה. . .

אריה:

החלק הסמכותי ובוגר שקיים בתוככם אמור בשבוע זה, להיות הצד הדומיננטי שלכם. ערך עצמי גבוהה והידיעה שיש בכוחכם להתמודד עם כל אתגרי החיים אמורים להיות הכלים שאיתם תעברו את המשימה. זהו שבוע טוב לדחוף ולקדם כל דבר שחשוב הן בעבודה והן באופן אישי. תהליך או עשייה חדשה שהתחלתם או שאתם

מתכננים לבצע מצריך מכם להיעזר בכל המוטיבציה, הבגרות והנחישות בהם התברכתם. בבית: השבוע יש לעמוד על שלכם ולהשמיע את דעתכם. כמובן שיש לעשות זאת בהיגיון ומתוך הבנה והתחשבות בדבריו של האחר. יצירת אווירה מתאימה לדו שיח תאפשר לכם לא רק להשמיע את דעתכם אלא גם לגרום לכך שהיא תתקבל. בעבודה: למרות הקשיים שקיימים ממתין לכם שבוע חיובי במהותו. כדאי מאוד להפגין דומיננטיות, חריצות וראש גדול שיובילו לקידום או שיפור במעמדכם. לאלו מכם שעוסקים באומנות ויצירה תהה זו תקופה טובה להוציא את עבודתכם לאור. כספים: מצבכם הכספי גורם לכם לדאגה וניתן לומר שאתם די מאוכזבים בכל הקשור לתחום הפיננסי. זוגיות: מונוטוניות וחוסר להט מאפיינים את זוגיותכם. לקיחת אחריות על איכות הקשר הזוגי בו אתם מצויים היא חובתכם ועליכם להיות נכונים להכניס גיוונים, חידושים וריגושים שישפרו ויעשירו את זוגיותכם מבלי להמתין לצד השני שיפעל. הקפידו לעשות בעצמכם ובן הזוג? הוא כבר יצטרף בהמשך. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הילל הזקן אמר: "ואם לא עכשיו, אימתי?" כלומר, אם אני לא מממש את הפוטנציאל שלי כעת, מי יודע אם תהיה לי עוד הזדמנות. זכרו !! המחר אינו מובטח לאף אחד. לכן נצלו את הזמן שהוקצב לכם בתבונה.

בתולה:

המהות של השבוע מלמדת על חוסר יציבות בדגש על חוסר יציבות כספית/חומרית. באופן כללי: השבוע הקלפים ממליצים לכם להפסיק להתלבט לקחת אחריות בנושא אשר מעסיק אתכם. נטילת האחריות היא ההבנה שעל מנת שתוכלו להגיע להישגים משמעותיים וליצור את השינוי, יהיה עליכם לוותר על הרווח שבאי נטילת אחריות.

ההבנה שאי נטילת אחריות גובה מכם מחיר כבד ומיותר תאפשר לכם להתמודד ולהצליח. בעבודה: נושאים שקשורים בשכר עולים על הפרק. זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קרבה אמיתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאיתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות, בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. אצל חלקכם ניתן לראות, שהתלבטות בין שתי מערכות יחסים משבשת לכם את קו המחשבה ואתם מתקשים לבחור מי מבין השניים טובה יותר בעבורכם. חלקכם חוכך בדעתו האם להישאר בזוגיות או לצאת ממנה בכול מקרה בשני המצבים הללו עליכם לשאול את השאלות הנכונות כדי שתוכלו להגיע לתשובות האמתיות. כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם. טיפ לשבוע טוב יותר: סוף השנה מעבר לפינה וזה הזמן לפרגן לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק בעזרת התֳרולוגיה וקלפי הטארט. בייעוץ רוחני זה, נבקש בענווה מהשם יתברך לדעת וגם לראות את כול אשר כתוב לנשמתכם בשנת 2022 וב"ה גם נזכה לקבל תשובה על השאלה: מה יש בכוחכם לעשות כדי להפוך את שנת 2022 לשנה חיובית בעבורכם? שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רחונית: מי ששואל הוא טיפש לחמש דקות, אך מי שאינו שואל, נישאר טיפש לנצח. זכרו לא הביישן למד!!

מאזניים:

האופן שבו אתם מתקשרים עם הסובבים אתכם, עומד למבחן. שימוש נבון בקישורי התקשורת שבהם התברכתם, יאפשר לכם לשפר את מצבכם ולהניע תהליכים שחשוב לכם לקדם. השבוע הקרוב יביא עמו תחושה שעליכם להתחיל ולעשות משהו חדש עם עצמכם בעיקר בתחום

העבודה והקריירה. כבר מזמן הרגשתם שמבחינה מקצועית הגיעה העת לשינוי ולהתחדשות ואתם לא טועים. עכשיו זהו זמן טוב לעשייה. כעת אתם בשלים, מאמינים בעצמכם ומסוגלים להתקדם – עשו ותצליחו! לאלו מכם שעוסקים באומנות ויצירה זהו שבוע טוב להוציא את עבודתם לאור, הפתעה נעימה או בשורה משמחת עשויים להגיע ממקור בלתי צפוי והדבר ישפר את הרגשתכם. הצורך שלכם בהעשרה חזק מתמיד ולימודים עולים על הפרק. תהליך הלמידה והזרעים שאתם זורעים היום, יניבו בעבורכם בעתיד. בעבודה: רעיון חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק וזו הזדמנות נהדרת בשבילכם להשתלב בעשייה או פרויקט חדש אשר ישברו את השגרה שעטפה אתכם עד כה. זוגיות: חוסר הסכמה עם בן הזוג עשוי להוביל לתחושת ריחוק. השתדלו להיעזר בסבלנות, להימנע ממתיחת ביקורת ונסו לאמץ מעט גמישות מחשבתית. הדבר יקל עליכם להבין את בן הזוג ויציג אתכם באור וחיובי. מומלץ לנצל את הסופ"ש כדי ליצור מצבים שיחזקו את הזוגיות. טיול משותף, פיקניק בטבע וכול חוויה משותפת תהיה מבורכת. כספים: זהו שבוע בו תצטרכו להשקיע בחשיבה כלכלית. הימנעות מחיפזון ושיקול דעת יבטיחו את עשיית הדבר הנכון ביותר בעבורכם. שבוע נפלא ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:בזמן ההתמודדות עם משבר כלשהו הזכירו לעצמכם: הבור הזה, המכשול הזה, הקושי הזה ( תבחרו לכם אחד) נמצא כאן על מנת שאני אצא ממנו – חזק יותר בהחלטותיי וגבוה יותר בדרך לצמיחה!

עקרב:

שבוע חיובי בפתח. קושי בקבלת החלטה יוצר תקיעות. הקלפים מצביעים על כך שיש לכם את כל הכלים הדרושים על מנת שתוכלו להגיע להחלטה הטובה ביותר עבורכם, אבל!!! – (ותמיד יש אבל…) ראייה מוטעית של הדברים גורמת לכך שאתם מתמקדים בפרטים הקטנים והשוליים כך שלמעשה אינכם מסוגלים לראות את התמונה בכללותה. למעשה, ניתן לומר שאתם מתמקדים בעץ אחד כך שאינכם רואים את היער כולו. במידה ותבחנו את הדברים בגדול תוכלו להבין כי ההתעקשות וההתעסקות בפרטים הקטנים מונעים מכם את היכולת להשתחרר, להתקדם ולהשיג את מה שבאמת אתם רוצים לעצמכם. היכולת להבדיל בין טפל לעיקר תשפר את מצבכם. בעבודה: העניינים הולכים בכיוון חיובי. ניתן לומר שמעריכים אתכם וסומכים עליכם. אומנם הדבר לא בא לידי ביטוי בתלוש השכר שלכם, אך איש אחד חכם אמר פעם: "טוב שם טוב משמן טוב" ובעתיד גם הערכה וגמול כספיים יגיעו. לעצמאים שבניכם זהו שבוע טוב להוציא אל הפועל רעיון או עשייה שעד עתה חששתם מלבצע. התרולוגיה מורה לכם שהגיע העת להפסיק ולהתמקד בפרטים הקטנים אשר מונעים מכם את פריצת הדרך לה אתם מייחלים. כמו כן זהו שבוע טוב לחתימה על חוזים והסכמים שונים כולל הסכמי נישואין. זוגיות: השבוע יש באפשרותכם לקדם ולהעניק לזוגיות בה אתם מצויים משמעות ועניין. כל שעליכם לעשות הוא להפסיק ולהתמקד דברים השליליים שקימים בתוך הקשר. במקום זאת בחרו להפנות את מבטכם לדברים החיוביים שקימיים בבן הזוג ונסו ככול הניתן לדון אותו לכף. טיפ לשבוע טוב יותר: יש לכם נטייה לשתף אחרים בדברים טובים שאתם עושים למען החלשים. הזוהר הקדוש אומר, שכל מי שעושה מצווה ומתגאה בה "אובד זכותו" – כלומר, כל מי שעושה מעשה טוב ומתפאר בו, מאבד במו ידיו את השכר על אותו מעשה. התודעה היהודית אומרת, שכאשר אתם עושים מעשה טוב, היחידים שצריכים לדעת עליו הם אתם והאלוקים. עשו חסד בצורה אנונימית. אל תדאגו. הקב"ה ימצא דרך לתגמל אתכם על מעשיכם. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הפוסל במומו פוסל. לכן בדקו האם מה שמפריע לכם או מקשה עליכם מצוי גם בכם. זכרו! נאה דורש, נאה מקיים. היכולת לעמוד בקשיים היא ההחלטה לאהוב את הקושי, ללמוד ממנו ולעבוד איתו!

קשת:

שבוע חיובי בפתח. הדגש השבוע יושם בעיקר בנושאים שקשורים בכסף על היבטיו השונים. בחינה מחודשת של היכולות הכספיות שלכם תאפשר לכם לתכנן את צעדיכם הכלכלים ביתר תבונה. בבית: בתוך ליבכם אתם מרגישים ויודעים שהמסגרת הביתית והמשפחתית שלכם סדוקה ורעועה, כך שהיא אינה נותנת מענה הולם לצרכים שלכם. תהליך זה נובע מעיקרו מעצם העובדה שרבים מכם נוטים לקחת את התא המשפחתי שבניתם כמובן מאיילו ואינכם משקיעים את הזמן והמשאבים הדרושים כדי לבסס, לטפח ולחזק את יסודות הבית והמשפחה. כולנו צריכים להיות רגישים וקשובים לצרכים של בני ביתנו, ולזכור שהם אינם זהים לשלנו. רק מתוך כבוד בוגר, דרך הבנה ומודעות להבדלים שבינינו, ודרך השאיפה לצמוח מתוכם, תוכלו לבנות בית הרמוני שירתום את הכוח האדיר של גבר, אישה וילדים, השונים זה מזה ופועלים בשיתוף יחד. בעבודה: זהו שבוע טוב שיאפשר לכם לבסס את מעמדכם המקצועי. חילוקי דעות עם עמיתים לעבודה חייבים להתברר באופן בוגר ואחראי. לאלו מכם שמחפשים עבודה מראים הקלפים על הזדמנות טובה לחזור למעגל העשייה. זוגיות: חילוקי דעות גורמים לריחוק פיזי ונפשי כאחד. על מנת שתוכלו לבנות מערכת יחסים מאוחדת באמת, אתם צריכים לנסות להכניס את עצמכם לנעליו של בן/בת הזוג. נסו להבין איך נראה העולם מנקודת המבט שלו/שלה? רק לאחר שתעשו זאת תוכלו להבין מה קורה ולגבש דעה ממקום הגון. לרווקים: מחשבות על הקמת משפחה. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כוחו של החיוך: אפילו חיוך אל הזולת מוביל לתחושת קשר רבה יותר. כפי שאמרו חז"ל בפרקי אבות "טוב המלבין שיניים [בחיוך] לחברו… מִמַשקהו חלב."

שור:

שבוע טוב להשכנת שלום, הגעה לפשרה ולשלום בית. תחושות הבלבול וחוסר הודאות שהיו מנת חלקכם בעת האחרונה מתפוגגות ונעלמות, ואיתן מוסרים גם ספקות, מחשבות ופחדים אשר מנעו מכם להתחבר לעשייה אמיתית למען עצמכם. ניתן לומר שהחלטה שקיבלתם לאחרונה הובילה אתכם לבחירה הנכונה. בחירה נכונה זו תשפיע בצורה חיובית על עתידכם. היו קשובים וחפשו את הסימנים שבדרך אשר יאשרו לכם ויעידו כי אתם בנתיב של צמיחה, שינוי והתקדמות. בבית: חוסר הסכמה כזה או אחר בין חברים, בני משפחה וידידים יצריך את התערבותכם ותתבקשו לחוות דעה, להמליץ על דרך פעולה ואפילו אף להכריע מי צודק. היו זהירים בעצותיכם ופעלו בהגינות וביושר אשר מאפיינים אתכם. זוגיות: יש לכם תחושה שהקשר הזוגי בו אתם מצויים כבר אינו מרגש אתכם כבעבר. כדי לחדש את הניצוץ שכהה, יהיה עליכם למצוא דרכים נוספות ליצירת מכנה משותף עם בן הזוג. הרשמה משותפת לסדנאות בעלות אוריינטציה רוחנית יכולה לתת לכם מענה. . . התיקון השבועי: עליכם ללמוד לגשר על פער בין הנשמה שלכם לגוף שלכם . גישור שכזה יצור בעבורכם את האיזון הדרוש לחיים נוחים. שבוע מוצלח והשם עמכם!!

הכוונה רוחנית: ההנחה הבסיסית של היהדות היא שכל אדם נוצר בצלם אלוקים. עם נקודת פתיחה כה נשגבת, כבוד עצמי הוא זכותו המוּלדת של כל אדם. האדם נוצר עם נשמה – ניצוץ אלוהי של הקב"ה. כבוד עצמי הוא זכותו המוּלדת.

דלי:

היכולת שלכם להתחבר אל אהבה עצמית, היא המפתח לשינוי אותו אתם מחפשים. אהבה עצמית אמיתית היא אהבה שהאדם אוהב את עצמו ללא תנאי כלשהו, דהיינו אוהב את עצמו באמת. כל זמן שהאדם אוהב את עצמו בגלל ש…, או רק אם… אין זו אהבה עצמית. איך מגיעים לאהבה עצמית אתם שואלים? אז ככה: הדרך היחידה להגיע לאהבה עצמית אמיתית, היא על ידי הבנה, קבלה וגישה חיובית. על האדם להתרגל לדון את עצמו לכף זכות ולשפוט את עצמו בצורה חיובית. להיות (שלם גם אם לא מושלם.) באופן כללי: אחרי תקופה לא קלה מגיע שבוע שבו אתם מקבלים הזדמנות לשינוי מבורך שיכניס מעט רוגע, סדר והגיון בחייכם. כדי מאוד לנצל את המומנט החיובי שנוצר בשבוע זה ולהמשיך להתקדם לעבר המטרות שהצבתם לעצמכם. בכדי שתוכלו לעשות זאת בהצלחה יהיה עליכם להתחבר לאומץ הלב, לאמונה ולמיומנויות שלכם. עליכם להבין שיש לכם את כל הכלים הדרושים על מנת שתוכלו להתמודד בהצלחה עם השינויים הנקראים בדרככם. הבנה זו היא המפתח להצלחתכם. האמינו בעצמכם בכל לבכם וההצלחה לא תאחר לבוא. נושאים שקשורים בתזונה נכונה, אורך חיים בריא, יופי, וספורט עולים על הפרק למתמידים צפוי שינוי מבורך. בעבודה: זוהי תקופה טובה להיפתח ולנסות כיוונים חדשים אשר יסיעו בידכם להתמודד בהצלחה עם תסכול וחוסר נחת. הקלפים ממליצים לכם לאמץ גישה אשר אומרת שבכל סוגיה בה אתם מתמודדים, רצוי ומומלץ לקבל החלטות מהלב ולא מהראש. התחברות לחלק הרגשי שקיים בכם תביא לפתרון המבוקש. זוגיות: הצעות לרומן וחיזורים שמופנים כלפיכם צריכים להישקל לגופו של עניין. לזוגות שביניכם שישכילו לנתב בתבונה וביעילות את האנרגיות החיוביות של אהבה, מין וזוגיות, יוכלו להתחדש באופן רגשי במערכת הקיימת. כמו כן זהו זמן טוב ללמודים או עיסוקים הקשורים בעולם הרוח. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שאפו להגיע לחכמה גדולה שתעזור לכם להבין כיצד להיות אדם טוב יותר. הפכו את הטוב למטרת החיים שלכם. היו מוכנים לוותר על הכול. יתכן שאחרים יאמרו שאתם טיפשים אך אתם תמיד בצד המנצח כשאתם עושים את הדבר הנכון. חשוב שתדעו אתם לא עושים לאף אחד טובה כשאתם אדם טוב, אתם בסך הכול עושים את מה שהפנימיות שלכם רוצה שתעשו.

דגים:

המהות של השבוע הקרוב מלמדת על שחרור והקלה. התגברות על מכשול כזה או אחר או פחד שמובס, יוצרים אווירה טובה יותר. בשבוע זה, תזכו ב"ה להכרה במעמדכם המקצועי או תקבלו הערכה כזו או אחרת שמעידה על כך שאתם צועדים בכיוון הנכון. באופן כללי: תקופה לא ברורה שהתאפיינה בחוסר נחת, תסכול, בלבול, ציפיה מורטת עצבים וחוסר ודאות מסתיימת. שחר חדש של הזדמנויות לשינויים מפציע כעת על בני מזל דגים. בשלב זה אתם מוכנים לוותר מרצון על דברים בהם מיציתם את עצמכם והדבר יאפשר לכם לצאת לדרך חדשה אשר תוביל אתכם לצמיחה אישית שתהווה פיצוי נאות בגין השקעתכם הרבה. הצורך בקנייה או החלפת דירה עולים על הפרק וגישושים שמתחילים כעת יובילו בסופו של דבר לשינוי המתבקש בנושא. בעבודה: יש שיפור והרגשתכם טובה יותר. נושא שפעלתם ושקידמת עולה יפה ומצליח. לעצמאים: הקמה של פרויקט חדש, התפתחות עסקית חדשה או רעיון עסקי חדש עולה על הפרק. הדבר נראה חיובי. עבודה חדשה הסבה מקצועית או תפקיד חדש עולים על הפרק- לכו על זה!! לרווקים שביניכם: מי שישנה את דרך חשיבתו ואת יחסו לנושא הזוגיות צפוי לו מפגש מעניין אשר יוביל לסיומה של תקופת הלבד. כן, ואפילו חתונה נלקחת בחשבון זוגיות: עליכם לעמוד על המשמר! הסדקים שהופיעו בחומת הזוגיות שלכם הם תוצאה של לקיחת הזוגיות שלכם כמובנת מאליה וזו טעות נפוצה שיש להימנע ממנה. באמצעות שיחה, ליטוף, ויתור, הבנה, התחשבות, מחמאה וחיבוק. תוכלו להשיב את התשוקה שנעלמה. קשר זוגי עולה מדרגה וריח של חתונה ומיסוד נישאים באוויר. כספים: הקלה ושיפור בתחום זה נראים באופק. יחד עם זאת, עדיין מוקדם לנהוג בפזרנות וחסכון הוא עדיין צו השעה. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שמחה פנימית אמתית היא שמחה במה שיש לנו בחיינו. שמחת חיים פירושה ליהנות מכל רגע בחיים באופן הכי טוב שאפשר.

ברוך אתה ה'… אשר קידשנו בקדושתו של אהרן, וציונו לברך את עמו ישראל באהבה".

יְבָרֶכְם ה' וְיִשְׁמֶרְכם. יָאֵר ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וִיחֻנֵּכםָּ. יִשָּׂא ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וְיַשֵּׂם לְכם שָׁלוֹם. וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וַאֲנִי אֲבָרֲכֵם.

שאו ברכה ואלוהים אתכם!!

בענווה, בשלווה וברוח טובה

עוזי הכוהן

3646914-052

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem