כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 18/02/22 ועד – 24/02/22.

התחזית מאת עוזי הכהן

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 18/02/22 ועד – 24/02/22.

טלה:

השבוע מראים הקלפים שמישהו עשוי לרקום מזימות ותחכים מאחורי גבכם. כדי להימנע מפגיעה חלילה, יהיה עליכם לגלות ערנות ולוותר על נאיביות. המון שאלות שקשורות בצמיחה אישית ובהתפתחות רוחנית מעסיקות אתכם (בעיקר את הנשים) ורבים מכם מוצאים את עצמם השבוע מבולבלים ותוהים מה עליהם לעשות כדי להכניס לתוך חייהם קצת עניין מעבר לפעילותם השגרתית והיומיומית. כדי להיחלץ מהמצב בו אתם נתונים יהיה עליכם להתמסר לנושא מנקודת מבט אחרת שבבסיסה הידיעה המתמדת שאתם הם אלו שיוצרים את עתידכם. הפנמת תהליך זה תאפשר לכם לרדת לעומקם של דברים והבנה מעמיקה של הנושא תאפשר לכם לעשות את השיניים הדרושים לשם כך. בעבודה: יש לכם הזדמנות להוכיח את נחיצותכם. לכן, אל תהססו להיות ראש גדול. זוגיות: עכבות מיותרות מונעות מכם לנצל את הפוטנציאל הזוגי שאצור בכם. שמירה על ראש פתוח וחשיבה יצירתית תוכל לקדם אתכם לעבר הפתיחות הרצויה. רומן או קשר זוגי חדש שהחל לא מזמן מתקיים ממניעים יצריים בלבד, היזהרו לבל תפגעו! כספים: חששות ודאגה על רקע כלכלי מעסיקות אתכם. הקלפים מייעצים למצוא כל דרך לחסוך בהוצאות שאינן כורך המציאות. טיפ לשבוע טוב יותר: הימנעו מלקיחת חלק ברכילות כזו או אחרת ואל תשתפו פעולה עם אנשים שגוררים אתכם לשיחה בטלה ומיותרת. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כריזמה אמתית מגיעה כאשר אנחנו מנתקים את עצמנו לחלוטין מהצורך בהערכה חיצונית. אם כך, עשו את הדבר הנכון עבור הסיבה הנכונה ולא משנה מה יהיו התוצאות. זוהי ההרגשה הנפלאה ביותר בעולם!

שור:


המהות של השבוע מלמדת על התמודדות אל מול חוסר יציבות כזה או אחר. באופן כללי: התלבטות ודילמה בין שתי אפשרויות יוצרת מצב שאינו יציב בעבורכם. הבחירה שלכם לפסוח על שני הסעיפים, מקשה עליכם להתקדם לעבר פתרון שיקל על מצבכם. השבוע הקלפים ממליצים לכם להימנע מלרקוד על שתי חתונות להפסיק להתלבט, לקחת אחריות בנושא אשר מעסיק אתכם. נטילת האחריות היא ההבנה שעל מנת שתוכלו להגיע להישגים משמעותיים וליצור את השינוי, יהיה עליכם לוותר על הרווח שבאי נטילת אחריות. ההבנה שאי נטילת אחריות גובה מכם מחיר כבד ומיותר תאפשר לכם להתמודד ולהצליח. בעבודה: נושאים שקשורים בשכר עולים על הפרק. לאלו מכם שלאחרונה החלו בעיסוק חדש או עבודה חדשה, מרים הקלפים שזו הזדמנות טובה לחזור למעגל של עשייה מתוך תחושת רצון כנה ואמתית ליצור שינוי שישפיע לטובה. על מצבכם. זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת בשבוע זה את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי אם אתם חפצים בשיפור, דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קרבה אמתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות, בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. אצל חלקכם ניתן לראות, שהתלבטות בין שתי מערכות יחסים משבשת לכם את קו המחשבה ואתם מתקשים לבחור מי מבין השניים טובה יותר בעבורכם. גם כאן יהיה עליכם לשאול את השאלות הנכונות כדי שתוכלו להגיע לתשובות האמתיות. כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם, טיפ לשבוע טוב יותר: הימנעו מלרקוד על שתי חתונות. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: מי ששואל הוא טיפש לחמש דקות, אך מי שאינו שואל, נישאר טיפש לנצח. זכרו לא הביישן למד!!

תאומים:

החלטה שעליכם לקבל כבר אינה סובלת דיחוי וזמן ההכרעה הגיע! הקלף השבועי שלכם ממליץ לכם לקבל את החלטתכם ממקום שכלתני, הגיוני ושקול. המהות של השבוע הקרוב מלמדת על כך שאתם עשויים למצוא את עצמכם בעיצומו של ויכוח מילולי שיכול לגרור אתכם למחוזות לא נעימים של כעס וטינה. התורה מספרת שהקב"ה השתמש בכוח הדיבור על מנת לברוא את העולם (ויאמר אלוקים: "יהי אור!"). הדיבור ניתן לנו ככלי לבניה ויצירה והוא יכול לברוא עולמות. מצד שני עלול הדיבור גם להשמיד ולהרוס. לא נכון לחשוב שרק אקדחים וסכינים מסוגלים להרוג. גם מלים עלולות לעשות זאת. מילים פוגעות יכולות להרוס חיים. מילים טובות יכולות לפייס, לחבר ולרפא. זכרו !! מוות וחיים ביד לשון- דברו יפה ובנועם והיזהרו בלשונכם. באופן כללי: השבוע הקרוב יביא עמו תחושה שעליכם להתחיל ולעשות משהו חדש עם עצמכם בעיקר בתחום העבודה והקריירה. כבר מזמן הרגשתם שמבחינה מקצועית הגיעה העת לשינוי ולהתחדשות ואתם לא טועים. עכשיו זהו זמן טוב לעשייה. כעת אתם בשלים, מאמינים בעצמכם ומסוגלים להתקדם – עשו ותצליחו! לאלו מכם שעוסקים באומנות ויצירה זהו שבוע טוב להוציא את עבודתם לאור, הפתעה נעימה או בשורה משמחת עשויים להגיע ממקור בלתי צפוי והדבר ישפר את הרגשתכם. לימודים, קורס, השתלמות או חוויה לימודית מאתגרת עולה על הפרק. זוגיות: חוסר הסכמה עם בן הזוג עשוי להוביל לתחושת ריחוק. השתדלו להיעזר בסבלנות, להימנע ממתיחת ביקורת ונסו לאמץ מעט גמישות מחשבתית. הדבר יקל עליכם להבין את בן הזוג ויציג אתכם באור וחיובי. לרווקים: זהו שבוע טוב להתחיל ולזמן לתוך עולמכם את הזוגיות שבה אתם חפצים הרשמה ללימודים בעלי אורינטציה רוחנית יש בכוחם להשפיע לחיוב על תהליך הזוגיות שלכם. כספים: זהו שבוע בו תצטרכו להשקיע בחשיבה כלכלית. הימנעות מחיפזון ושיקול דעת יבטיחו את עשיית הדבר הנכון ביותר בעבורכם. בריאות: הליך בריאותי או הליך קוסמטי עוברים בהצלחה. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הדיבור הוא לבוש המחשבה שאדם מדבר – נגלת מחשבתו. זכרו כשאתם מדברים – צריכה מחשבתכם להאיר את דיבורכם.

סרטן:

שבוע חיובי ורבוי במחשבות ניצב בפתח. לעשה, ניתן לומר שבשבוע זה, המוח שלכם עובד שעות נוספות כך שברוב הזמן יש לכם המון רעש בתוך הראש והדבר מקשה עליכם להתחבר אל מנוחה אמתית גם בשעות שמיועדות לשקט כמו למשל שעות השינה..אצל חלקכם ניתן לראות על התמודדות אל מול בדידות הלב וצורך עז בהפרייה מוחית. באופן כללי: היכולת ליצור שיתוף פעולה עם הסובבים אתכם חשובה מאוד בשבוע זה ותאפשר לכם לקדם את עשייתכם בצורה יעילה יותר. המוטיב המרכזי שמולו אתם ניצבים בשבוע זה, יעמוד בסימן של פריצת דרך ומחסומים שעד עתה עיכבו את התקדמותכם. הגורמים לפריצת הדרך החיובית הם תובנה, הארה או עשייה שבעקבותיהם הפכתם את עצמכם לזכאים לכך שאותם המחסומים יוסרו. חשוב מאוד להמשיך ולפעול מתוך מקום שמשדר לסובבים אתכם ביטחון ואמונה בדרככם. בעבודה: זהו שבוע טוב לקדם רעיון או עשייה שאתם חפצים בקידומם. השתלמות או התמקצעות במסגרת העבודה עולים על הפרק והדבר מומלץ לכם ביותר. בבית: השגרה השוחקת של מטלות הבית יוצרת תחושת מחנק וחוסר נחת ומכאן הדרך לחיכוכים וויכוחים עם בני הבית קצרה ביותר. הקפדה על סבלנות וסובלנות, בעיקר כלפי הילדים, חשובה ביותר. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון, זהו שבוע טוב שיש בכוחו לפצות על ניסיונות שכשלו בעבר. זוגיות: לנשואים: זהו שבוע טוב לחיזוק התא הזוגי. טיפוח של אינטימיות אינטלקטואלית לצד אינטימיות מינית תשפר את הקשר הזוגי בו אתם מצויים. לרווקים שבניכם: היכרות חדשה מפיחה בכם תקווה מחודשת אך יחד עם זאת מתקיים בלבכם חשש שמא שוב תתאכזבו ומה שהיה הוא שיהיה. התחברות לאמונה בעצמכם ובבורא עולם תאפשר לכם לנצח את הספק. ענייניי מגורים עולים על הפרק ונושאים שקשורים בבנייה, קנייה, מעבר או שיפוץ מעסיקים אתכם. כמו כן, חופשה קצרה או טיול נראים באופק. טיפ לשבוע טוב יותר: נסו עד כמה שניתן לדון לכף זכות את הסובבים אתכם ואל תמהרו לחרוץ דין או לגבש דעה לפני שבדקתם היטב את כול הפרטים שנוגים לדבר. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: עליכם להבין שחיים חדשים מתחילים בשבילנו בכל שנייה. בואו נצעד קדימה בשמחה לפגוש בהם. חייבים להמשיך ולהתקדם אם נרצה בכך ואם לאו, והליכתנו תהיה נוחה יותר כשעינינו מופנות קדימה מאשר אם יוסבו לאחור.

אריה:

השבוע נפתח באווירה טובה יותר. דאגה שהוסרה, פחד/דאגות שחזרו לפרופורציה נכונה וחששות שהתבדו, יוצרים סביבכם אווירה נעימה יותר. באופן כללי: זהו שבוע טוב לכול דבר ועניין כמו למשל: שבוע מעולה לגשת למבחנים, טסטים לנהיגה, ראיונות עבודה הכרויות חדשות וכדומה. אצל חלקכם, ניתן לראות על קבלה דיפלומה או תעודה שמעידה על כך שסיימתם את הכשרתכם בהצלחה. רעיון עסקי שיושב לכם בראש איננו בא לידי ביטוי היות ואתם חוששים מתהליך הישום. הקלף השבועי מלמד שלחששות שלכם אין אחיזה במציאות ואם רק תעיזו תוכלו ב"ה ליצור שינוי מבורך בחייכם. םצורך בשדרוג מקום המגורים כמו למשל שיפוץ קל, סידור אחר של הבית, בקנייה או החלפת דירה עולים על הפרק וגישושים שמתחילים כעת יובילו בסופו של דבר לשינוי המתבקש בנושא. בעבודה יש שיפור והרגשתכם טובה יותר. נושא שפעלתם ושקידמת עולה יפה ומצליח. למחפשי העבודה: שבוע מעולה להציג את עצמכם. לנחושים שבנכם, ממתינה ב"ה עבודה חדשה מעבר לפינה. לרווקים שביניכם: זמן טוב להציע נישואין להבטיח אהבה וחום . מי שישנה את דרך חשיבתו ואת יחסו לנושא הזוגיות צפוי לו מפגש מעניין אשר יוביל לסיומה של תקופת הלבד. כן, ואפילו חתונה נלקחת בחשבון. זוגיות: עליכם לעמוד על המשמר! הסדקים שהופיעו בחומת הזוגיות שלכם הם תוצאה של לקיחת הזוגיות שלכם כמובנת מאליה וזו טעות נפוצה שיש להימנע ממנה. באמצעות שיחה, ליטוף, ויתור, הבנה, התחשבות, מחמאה וחיבוק. תוכלו להשיב את התשוקה שנעלמה. כספים: הקלה ושיפור בתחום זה נראים באופק. יחד עם זאת, עדיין מוקדם לנהוג בפזרנות וחסכון הוא עדיין צו השעה. הציטוט השבועי: “בחיים אתם מקבלים רק את מה שיש לכם אומץ לבקש.” – אופרה ווינפרי. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שמחה פנימית אמתית היא שמחה במה שיש לנו בחיינו. שמחת חיים פירושה ליהנות מכל רגע בחיים באופן הכי טוב שאפשר.

בתולה:

שבוע של החלמה, ריפוי והתחזקות רוחנית ונפשית. גמישות מחשבתית היא מילת המפתח של שבוע זה. גמישות מחשבתית זו היכולת לשנות גישות והיבטים ולא להיצמד לגישה אחת בלבד. זכרו, רק השוטים והמתים אינם משנים את דעתם! נכונותכם להתחבר לחשיבה אחרת תאפשר לכם לרפא חלקים כואבים בנשמתכם ומתוך הבלבול וחוסר הודאות, לצאת לדרך חדשה. נושאים שקשורים בבריאות הגוף והנפש עולים על הפרק ורבים מבני מזל בתולה ימצאו את עצמם עסוקים וטרודים במצב בריאותם שלהם או במצב בריאותם של הסובבים אותם. בעבודה: לאחר מאמץ רב שהשקעתם לאחרונה בקידומו של נושא או עשייה שחשובים לכם, ישנן תוצאות חיוביות שמעידות ש"הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו". לאלו מכם ששוקלים להיכנס לשותפות עסקית כזו או אחרת, ממליצים הקלפים לעשות זאת ללא חשש. בכוחה של שותפות שכזו לסייע לכם לקדם נושא חשוב במהירות רבה יותר, דווקא בתקופה זו. זוגיות: חילוקי דעות עם בן הזוג אינם מתנהלים באופן הנכון. תהליך זה מסבך לכם את החיים ויוצר חוסר הרמוניה שאין בה כל צורך. הקלפים מייעצים לכם בחום לנסות ולאמץ גישה אחרת, גישה מתונה יותר שנותנת מקום גם לצרכיו ולרצונותיו של בן הזוג. לאלו מכם שישכילו לעשות זאת, צפוי שבוע חיובי מבחינה זוגית. לאלו מכם שיבחרו להתעלם- חשוב לזכור שהבעיה לא תעלם, אלא רק תחריף. לרווקים: זהו שבוע נהדר שיש בכוחו לסיים את פרק הרווקות שלכם. התיקון השבועי: להימנע מרכילות ולשון הרע. השתדלו עד כמה שניתן לשמור על כשרות הלשון. אם אין לכם משהו שהוא טוב וחיובי לומר, עדיף לכם שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: שמחה אינה צומחת באופן מקרי. שמחה אמיתית מגיעה מתוך ההנאה שֶׁבִּצמיחה ובמימוש עצמי – כאשר אנו צולחים אתגר קשה או חווים רגע של התבהרות או הבנה חדשה ומעמיקה יותר.

מאזניים:

השבוע רבים מכם נבחנים במבחן של אמונה. כדי לעבור את המבחן בהצלחה, יהיה עליכם להימנע מחשיבה שלילית שגורמת לכם לערעור הביטחון בבורא עולם ובעצמכם. הקלף השבועי מלמד: שבמידה ותשתמשו ותיישמו את התובנות, המסקנות וההארות אותם רכשתם בעמל רב עם השנים שחלפו, אין לכם כול סיבה לדאגה. זכרו שאין זה משנה מול מה אתם מתמודדים, אותו האלוהים שעמד לצידכם אז. בעבר ועזר וסייע, נמצא לידכם גם כעת כך שלפחדים שלכם אין אחיזה במציאות. באופו כללי: רבים מכם נמצאים במצב של המתנה, מצב של ציפייה וישיבה על הגדר. נושא או עשייה בה אתם עסוקים מצריך מכם לקבל החלטות אשר אמורות לאפשר לכם לפתור דילמה כזו או אחרת. הקלפים מצביעים על כך שאתם מתקשים להחליט והלבטים בהם אתם נתונים אינם נותנים לכם מנוח. הרשו לעצמכם ליטול פסק זמן קצר על מנת לסדר את הראש ולחשוב מהו הדבר הנכון ביותר בעבורכם לעשות. עליכם לדעת ולהבין כי רק סיעור מוחות מוביל לקבלת החלטה. החלטה כזו, תהה אשר תהה, היא המפתח לירידה מהגדר ולהתקדמות אשר יש בכוחה לסייע בידכם לגבש דעה, כיוון ודרך עשייה שתוביל להתבהרות המצב. בעבודה: רבים מכם מתלבטים לגבי נושא כזה או אחר שאמור להשפיע על האופן בו תראה הקריירה שלכם בשנים הבאות. פנייה לייעוץ והכוונה תאפשר לכם לקבל תשובות לשאלות שמציקות לכם. זוגיות: מוטיב ההתלבטות שמאפיין את השבוע לא פוסח גם על הפן הזוגי ורבים מבני מזל מאזניים מתקשים לקבל החלטות שאמורות לעצב את הזוגיות שלהם בשנים הבאות. חשוב שתדעו שהתעלמות מכוונת והטמנת הראש בחול לא יתנו מענה ואף יחמירו את המצב. בריאות: תחושת עייפות גורמת לחולשה קלה. קחו לעצמכם יום חופש, נוחו מעט – אין מקום לדאגה. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: על פי התרולוגיה, אמונה היא תרופת הפלא שמעניקה חיות, עוצמה ודחף לפעולה. עוד גורסת התרולוגיה שאמונה היא התרופה נגד כול כישלון ויש ביכולתה לסלק מגבלות פיזיות, רוחניות וחומריות כאחד . הגישה היהדות מלמדת שהאמונה היא האמצעי היחיד שדרכו יכול האדם לרתום את כול כוחות היקום ועוצמת הבריאה לעגלתו, ולהשתמש בהם לתועלתו. על פי הקבלה רק על ידי ענווה וצניעות ניתן לזכות באמונת אמת שפותחת דלת לכול הטוב שקיים בעולמנו..

עקרב:

תקופה לא קלה מסתיימת ושחר חדש של הזדמנויות לשינוי ושיפר בהרגשתכם הפנימית ומצבכם האישי מתחיל אט אט לנוע קדימה. אין זה אומר שמעתה הכול יהיה בסדר, אך זה בהחלט אומר שיש לכם כעת את כול הכלים להתמודד בהצלחה עם כול משימה אשר שתגיע. תחושה שיש מישהו שמתאכזב מהאופן שבו בחרתם להתנהג מקשה עליכם לפעול ממקום נקי. אצל חלקכם ניתן לראות שמתקיימת השבוע אכזבה מציפיות שלא הגיעו לידי מימוש או אכזבה מאנשים אשר פגעו בכם או זלזלו חלילה בכבודכם. כעת אתם מוצאים את עצמכם פגועים, חסרי כוחות וחסרי מוטיבציה. פחד מכישלון או פחד מאיך שאנשים אחרים רואים אתכם, הוא זה שגורם לכם להגיע למקום של חוסר שקט נפשי. פנייה לעזרתו של איש מקצוע שיש בכוחו לחברכם מחדש לביטחון עצמי ואופטימיות יכולה לחולל נפלאות בעבורכם. בעבודה: מקום עבודתכם עשוי לאכזב אתכם לכן אל תמהרו לסמוך על הבטחות שניתנו לכם והקפידו על ערנות על כל המתרחש סביבכם. באופן כללי תחושת הביטחון הכלכלי מתערערת ועליכם לנהוג בזהירות ואחריות כלכלית. לדורשי העבודה: הזדמנות חיובית לחזור למעגל העשייה באה ועולה תהליך זה של עבודה חגשה יעזור לכם לשקם את הדימוי העצמי שלכם. זוגיות: דברים שמפריעים לזוגיות שלכם ניתן לסדר ולפתור רק באמצעות שיחה, אז למה אתם שותקים? ולמה אתם מחכים? חשוב שתדעו שבזוגיות שימוש לא נכון בשתיקה מזיק. לאלו מכם שסיימו קשר או חוו פרידה חשוב – אל תתעטפו ברחמים עצמיים. האתגר השבועי: להימנע מחשיבה שלילית ומרחמים עצמיים. היכולת למתק כול דבר חשובה. אזור רגיש בגוף: עמוד השדרה, העורף והגב. טיפ לשבוע טוב יותר: היו אדונים למחשבותיכם!! הרמוניה בעולם הפנימי משמעותה היכולת לשלוט במחשבותינו. הרמוניה בעולם הפנימי תיצור שפע ואופטימיות. שפע פנימי יצור ב"ה גם שפע בעולמכם החיצוני. שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: עליכם להבין שחיים חדשים מתחילים בשבילנו בכל שנייה. בואו נצעד קדימה בשמחה לפגוש בהם. חייבים להמשיך ולהתקדם אם נרצה בכך ואם לאו, והליכתנו תהיה נוחה יותר כשעינינו מופנות קדימה מאשר אם יוסבו לאחור.

קשת:

שבוע חיובי בפתח. המון מחשבות מתרוצצות בראשם של בני מזל קשת ניתן לומר שאתם מוצאים את עצמכם מוצפים בתחושות אשר אומרות ומבשרות לכם כי סיימתם שלב כלשהו בחייכם. כעת אתם נדרשים לתכנן עבורכם נתיב חדש אשר יאפשר לכם להמשיך ולצמוח גם בפרק הבא של חייכם. הרצון לפגוש אנשים, לעשות דברים חדשים ולהכיר מקומות חדשים בוער בעצמותיכם. בתוך הלב פנימה מקננת בלבכם תחושה שמבשרת כי הגיע העת להתחדשות שיש בכוחה להשיב לתוך חייכם עניין ומשמעות. לאלו מכם ששוקלים הסבה מקצועית או רוצים לעסוק בעשייה חדשה זה הזמן לקדם את הנושא… לאמיצים ולנחושים צפוייה הצלחה תוך פרק זמן קצר. לנשואים שביניכם: לאחרונה, כנראה עקב אילוצים נפשיים ורגשיים, אתם לוקים בחוסר מוטיבציה והדבר בא לידי ביטוי בשחיקה בזוגיות שמובילה לקרירות, להתנהלות סתמית וחוסר חשק. כדי לחזק ולשפר את התקשורת עם בן הזוג, צאו לטייל ונסו להתאהב ולהתלהב מחדש מבן זוגכם, אתם עוד תופתעו לטובה!! לרווקים: הכרות שהחלה מעל צג המחשב, מציתה בכם אנרגיה מחודשת. יחד עם זאת יהיה עליכם להיזהר ולא למהר לתת את ליבכם. חופשה או טיול קצר עולים על הפרק והדבר חיובי ביותר בעבורכם. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: דמיינו את עצמכם כפי שאתם רוצים להיות. ראו את עצמכם בעיני רוחכם משיגים מטרות נשגבות ומשפרים את עצמכם. ברגע שתחזרו על כך שוב ושוב בדמיונכם, תמונות שכליות אלה יהפכו למציאות שלכם.

גדי:

לאחרונה אתם עסוקים בלרצות, לטפל, לדאוג ולהשגיח על הסובבים אתכם. תהליך זה למרות שהוא חיובי ביותר, גוזל מכם אנרגיה רבה כך שלעיתים אתם מוצאים את עצמכם חסרי כוחות. הקלפים מזמינים אתכם השבוע לפעול מתוך מחשבה על עצמכם. תנו מקום לצרכים שלכם ולרצונות שלכם. הרשו לעצמכם לפנק את עצמכם ועשו דברים שגורמים לכם לסיפוק ונחת. בעבודה: יש לכם הזדמנות נהדרת ליצירת קשרים חדשים או לחידושם של קשרים ישנים אשר יביאו למיסוד וליציבות, הן בעבודה והן מחוצה לה. ניתן לומר שלאחר תקופה בה לא חשתם במיטבכם, אתם ניצבים כעת בפני תקופה נוחה יותר. התחברות לאסרטיביות ולאמונה בעצמכם תביא לידי ביטוי את הסמכותיות ואת היוזמה בהם התברכתם. לאלו מכם המעוניינים ללמוד, זוהי תקופה טובה לממש את הדבר – ההצלחה מובטחת. זוגיות: כלפי חוץ אתם מציגים תמונה אופטימית אך בתוך לבכם אינכם מרוצים מהזוגיות שלכם ויש הרבה דברים שמציקים לכם. עליכם להיות כנים עם עצמכם ולשאול האם אתם עושים את כל הדרוש על מנת לשפר ולתקן? הקלפים ממליצים לכם ליטול יוזמה ולהוביל מהלכים של חיבור ועשייה משותפת. התיקון השבועי: האמינו בעצמכם וביכולות שלכם, אתם מסוגלים. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לחיות משמעותו לצמוח. אם אינך מבצע החלטות, אתה לא מתקדם. לכן זכרו ! לקבל החלטות זה חשוב אך לבצע אותן זה חשוב יותר.ועל זה אמרו חז"ל אמור מעט ועשה הרבה.

דלי:

היכולת להשפיע על גורלכם נתונה אך ורק בידיכם והשבוע על בני מזל דלי להקפיד ולבחור נכון. מבחנים שמזמן לכם הגורל מציבים אתכם בנקודה בה יהיה עליכם להתמודד מול יצרים, דחפים ופיתויים שגורמים לכם לבחור בדרך הלא נכונה. חשוב שתפנימו שהבחירות הלא נכונות שביצעתם בעבר, הם אלו שגורמות להווה ולעתיד שלכם להיות בקשיים כיום. כדי שתוכלו לבחור נכון, יהיה עליכם להתחבר לצד המוסרי שקיים בתוכם ולהקשיב לאמת הפנימית של לבכם שתפקידה לכוון אתכם ולהורות לכם על הבחירה הנכונה. בעבודה: צפוי שבוע הפכפך שמבטא ומעיד על חוסר יציבות של מקום עבודתכם. הקלפים מראים שבשבועות הקרובים צפויים שינויים ויהיה עליכם להקפיד ולהיות מרוכזים ומפוקסים בעבודתכם. לאלו מכם שמחפשים עבודה- רצוי וכדאי לשקול הסבה מקצועית שתאפשר לכם לחזור למעגל העשייה במהירות רבה יותר. זוגיות: הלב שלכם פושר והדבר מוביל ליצירת זוגיות פושרת. שאלו את עצמכם את השאלה הבאה: איך אתם, שלא מעיזים להתקלח במים פושרים, מסכימים להתפשר על זוגיות פושרת? אתם יודעים שיש דברים שצריך לשפר אז קדימה לעבודה. לחוגגים יום הולדת: השבוע המזל דופק לכם בדלת ויש ב"ה ריח של זכייה בפרס, בהגרלה, מלגה כספית משהו בשווי של עד כ 10000 ש"ח. במידה וזה אכן קורה אל תשכחו לעשות מעשר. יום הולדת שמח לאחרוני החוגגים, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שיחה היא מסע לגילוי האישיות של האדם האחר. הנקודה בשיחה היא אינה להרשים אחרים או לזכות בפופולאריות אלא ללמוד על האחר, הקשיבו!

דגים:

רבים מכם הגיעו לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייהם. וכעת אתם ניצבים בפתחו של שלב חדש ואתם קצת חוששים מהעתיד לבוא ומה הלא ידוע. הקלף השבועי מלמד שאין מקום לחששכם. וזאת משום שהאופן שבו נהגתם בשלב הראשון. מעיד על כך שאתם בהחלט בכיוון הנכון ושבמידה ותשתמשו ותיישמו את התובנות, המסקנות וההארות אותם רכשתם בעמל רב עם השנים שחלפו, ב"ה תזכו להצלחה. דילמה שמתקיימת בלבכם מציבה אתכם בפרשת דרכים בין מה שאתם רואים לבין מה שאתם מאמינים ויודעים. הקלפים מצביעים על כך שאתם נמצאים בשלב שבו עליכם לבחון את המשך דרככם. פרויקט או התחיבות שלקחת על עצמכם לפני מספר חודשים מתחיל לצבור תנופה והכיוון חיובי יותר ויביא לשנוי חיובי בבטחון הכלכלי אליו אתם שאופים. בעבודה: יש ריח של שינויים באוויר וגם אם זה מלחיץ, כרגע הדברים נראים די חיוביים בעבורכם . אך כדי לדעת שיש לכם עוד עבודה רבה ויש מי שמצפה מכם לתוצאות. למחפשי העבודה זהו זמן טוב להציג את עצמכם. זוגיות: אפרוריות וחוסר חדוות עשייה מאפיינת השבוע את זוגיותכם. דבר זה נובע מעצם העובדה שאתם ממעיטים באינטימיות ושאינכם נוקטים יוזמה כלשהי. חשוב לזכור שהתוצאה מאי נקיטת יוזמה היא דריכה במקום ותסכול. לכן קבלו החלטה להחליט! כל החלטה תהיה טובה יותר מאי קבלת החלטה כלל. מבחינה רוחנית ניתן לומר שנשמתכם נמצאת בתחנת מעבר בזוגיות, בין פרק אחד בחייה לפרק אחר וחדש, שאיכותו תלויה אך ורק באופן בו תבחרו ליישם את התובנות, המסקנות וההארות אותם רכשתם בעמל רב עם השנים שעברו עליכם בזוגיות שלכם. לרווקים: התלבטות האם ללכת או להישאר? תקווה חדשה עולה באופק ויש לכם הזדמנות טובה לקדם מהלכים שיש בכוחם ליצור זוגיות ושיתוף. מעבר דירה, שיפוץ או עיסוקים שקשורים לבית ותחזוקתו עולים על הפרק. טיול או חופשה עם זיקה לחו"ל נראים באופק וב"ה, הדבר יתאפשר בעתיד הקרוב. יום הולדת שמח לראשוני החוגגים, שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: היו נוכחים ברגע הזה. ההווה הוא המציאות היחידה שלכם. על-ידי בחירה נבונה של המחשבות, המילים והמעשים שלכם בהווה, התקדמו לקראת השגת מטרותיכם ופתחו את אופייכם.

ברוך אתה ה'… אשר קידשנו בקדושתו של אהרן, וציונו לברך את עמו ישראל באהבה".

יְבָרֶכְם ה' וְיִשְׁמֶרְכם. יָאֵר ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וִיחֻנֵּכםָּ. יִשָּׂא ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וְיַשֵּׂם לְכם שָׁלוֹם. וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וַאֲנִי אֲבָרֲכֵם.

שאו ברכה ואלוהים אתכם!!

בענווה, בשלווה ובעיין טובה

עוזי הכוהן

052-3646914

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem