כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט

התחזית מאת עוזי הכהן

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 17/06/22 ועד – 23/06/22.

טלה:

שבוע חיובי בפתח ורבים מבני מזל טלה חשים שחרור והקלה בעיקר מבחינה כלכלית וחומרית. השבוע נפתח באווירה טובה יותר. דאגה שהוסרה, פחד/דאגות שחזרו לפרופורציה נכונה וחששות שהתבדו, יוצרים סביבכם אווירה נעימה יותר. שחר חדש של הזדמנויות לשינויים חיוביים מפציע כעת על בני מזל טלה. בשלב זה אתם מוכנים לוותר מרצון על דברים בהם מיציתם את עצמכם והדבר מאפשר לכם ב"ה לצאת לדרך חדשה אשר תוביל אתכם לצמיחה אישית שתהווה פיצוי נאות בגין השקעתכם הרבה. שבוע מעולה לגשת למבחנים, טסטים לנהיגה, ראיונות עבודה הכרויות חדשות וכדומה. צורך בשדרוג מקום המגורים כמו למשל שיפוץ קל, סידור אחר של הבית, בקנייה או החלפת דירה עולים על הפרק וגישושים שמתחילים כעת יובילו בסופו של דבר לשינוי המתבקש בנושא. בעבודה יש שיפור והרגשתכם טובה יותר. נושא שפעלתם ושקידמת עולה יפה ומצליח. למחפשי העבודה: שבוע מעולה להציג את עצמכם. לנחושים שבנכם, ממתינה ב"ה עבודה חדשה מעבר לפינה. לרווקים שביניכם: זמן טוב להציע נישואין להבטיח אהבה וחום . מי שישנה את דרך חשיבתו ואת יחסו לנושא הזוגיות צפוי לו מפגש מעניין אשר יוביל לסיומה של תקופת הלבד. כן, ואפילו חתונה נלקחת בחשבון. זוגיות: עליכם לעמוד על המשמר! הסדקים שהופיעו בחומת הזוגיות שלכם הם תוצאה של לקיחת הזוגיות שלכם כמובנת מאליה וזו טעות נפוצה שיש להימנע ממנה. באמצעות שיחה, ליטוף, ויתור, הבנה, התחשבות, מחמאה וחיבוק. תוכלו להשיב את התשוקה שנעלמה. כספים: הקלה ושיפור בתחום זה נראים באופק. יחד עם זאת, עדיין מוקדם לנהוג בפזרנות וחסכון הוא עדיין צו השעה. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שמחה פנימית אמתית היא שמחה במה שיש לנו בחיינו. שמחת חיים פירושה ליהנות מכל רגע בחיים באופן הכי טוב שאפשר.

שור:


שבוע חיובי בפתח. זו שבוע טוב לפעול מתוך מקום בוגר והחלטי. באופן כללי: חשוב לכם מאוד כיצד אתם נראים בעיני אנשים אחרים ומה הם חושבים עליכם. אם רק תרפו מהחשיבות שאתם מיחסים לדעתה של הסביבה עליכם ותתחילו לבצע את אשר נפשכם מורה לכם, ללא חשש מה יחשבו או יומרו עליכם האחרים, תוכלו לחוש בשיפור ניכר במצבכם האישי והנפשי. רדיפת כבוד היא סימן לכך שאינכם מעריכים מספיק את עצמכם. אנשים שמרוצים באמת מרמת ההישגים שלהם, אינם זקוקים להכרת החברה על מנת לשכנע את עצמם שהם בעלי ערך. אם אתם מאמינים בעצמכם, לא אכפת לכם מה חושבים האחרים. בבית: החלטה או בחירה שעשיתם לאחרונה, מסתמנת כבחירה נכונה. נכון שאולי תהליך זה כרוך בהשקעה כספית, אך אל חשש תגמול נאות על השקעתכם ב"ה, לא יאחר להגיע. בעבודה: שינויים שמתרחשים במקום עבודתכם מחייבים אתכם למצוא אלטרנטיבה אחרת למימוש עצמי. יתכן שעליכם לעבור הסבה מקצועית או לצאת ללימודים והתמקצעות אשר יאפשרו לכם לצעוד שוב בדרך המלך. הבריאות של מישהו אחר מעסיקה אתכם והבחירה בין לשתוק או להביע את דעתכם היא חשובה לגבי עתידו הבריאותי. זוגיות: נשות מזל שור חשות לבד, גם אם הן מצויות בתוך מערכת זוגית שלכאורה, יש בה הכול. כדי להפיג את תחושת הלבד שמקננת בלבכן, יהיה עליכן להקפיד וליצור תחומי עניין משותפים עם בן הזוג. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון, זהו זמן נהדר להתחיל ולהשקיע את המאמץ הדרוש כדי ליצור את החלום. לרווקים: זהו שבוע חיובי, הקפדה על מראה חיצוני הולם, נקי ומסודר, תזמן לכם את האפשרות להכרות מעניינת. הציטוט השבועי: “שום דבר לא יכול לעמם את האור המאיר מבפנים.” – מאיה אנג’לו. שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: שבעה דברים בגולם ושבעה בחכם. חכם אינו מדבר בפני מי שהוא גדול ממנו בחכמה ובמנין, ואינו נכנס לתוך דברי חברו, ואינו נבהל להשיב, שואל כעניין ומשיב כהלכה, ואומר על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון, ועל מה שלא שמע, אומר 'לא שמעתי', ומודה על האמת.

תאומים:

היכולת להתחבר אל שמחת החיים גם ברגעים לא קלים עומדת במרכזו של השבוע הקרוב. חשוב לזכור ששמחה וכיף זה לא אותו הדבר. וגם אם ברגע זה לא כיף לכם מסיבה כזו או אחרת, ויש לכם את כול הסיבות לדאגה , יש לכם גם מיליון סיבות לא לאבד את האופטימיות ואת האמונה. על פי רוח הגישה היהודית, שמחה מתחילה בתחושת הכרת הטוב. הודיה, זה המכנה המשותף של כל אדם חיובי ושמח. הערכה\הודיה לא באה רק כשהכל מצליח והחיים יפים. המשימה שלנו היא לאסוף את תחושת התודה הזאת, כתחושה מובילה ותמידית גם ברגעים הללו שבהם אנו נמצאים במקום נמוך. ביהדות קוראים לזה 'עין טובה'. במקום להתמקד במה שלא בסדר, אמנו את עיניכם לראות מה טוב. שימו לב כמה פעמים ביום יש לכם תגובה שלילית, ביקורת או תלונה. כשמישהו עושה משהו עבורכם, האם אתם מוצאים במה הוא טעה במקום להודות לו? באופן כללי: אצל רבים מכם ניתן לראות בשבוע זה על היזדמנות שצומחת דווקא מתוך משבר/קושי ויכולה לעמוד לזכותכם גם בחודשים הבאים ובעתיד כך שבעזרת השם מעז עוד יצא מתוק.. אירוע חברתי כמו למשל: יום הולדת, ברית. חופה וקידושין נחגגים בשמחה רבה ומתוך אחדות. באופן כללי: זהו בסך הכול שבוע בעל אנרגיות טובות, שבוע של חיבור רגשי ומתן גדש על יחסיי אנוש וכבוד הדדי ביניכם לבין הסובבים אתכם טיפ לשבוע טוב יותר: היהדות מלמדת שאיכות חיינו נמדדת על פי הבחירות שלנו.. בחירות נכונות מעניקות לנו את היכולת לשנות את הגורל ולעצב את העתיד ואילו בחירות לא נכונות מובילות תמיד לתסכול, צער וחיסרון. הדרך לבחירה נכונה איננה סוד. כל שעליכם לעשות הוא לנצל את כוחו של המצפון. לפני שאתם מקבלים החלטה, פרגנו לעצמכם דקה למחשבה ושאלו את עצמכם: איך אני ארגיש לאחר המעשה? האם התוצאה של מעשי תהיה תחושה של הנאה או תחושת חוסר נוחות? בדיקה כזאת תסייע לכם להתמקד במושגים של "נכון" מול "לא נכון . ורק לאחר שהראש יודע והלב מבין קבלו את החלטותיכם. יום הולדת שצח לאחרוני החוגגים, חודש מבורך, שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: איננו יכולים לבחור מה יקרה בחיים שלנו, אבל אנחנו בהחלט יכולים לבחור לחיות אותם מתוך הכרת תודה ומודעות רבה יותר. זה נכון שזמנים של קושי ומשברים עלולים להותיר אותנו בהרגשה שאנחנו מרוקנים/ מפוחדים. אך על פי רוח הגישה היהודית אפילו ברגעים הקשים ביותר, חשוב לנסות ולראות את הטוב.

סרטן:

שבוע חיובי בפתח. שינוי באווירה מאפשר לכם לזמן לחייכם דברים חדשים וחיוביים. המבחן השבועי – להתמיד לאורך זמן! כדי לעשות זאת יהיה עליכם להבין כי אלוהים אוהב אתכם וזאת למרות קשיים ובלבול שאתם חווים מעת לעת. זהו שבוע טוב להוביל מהלכים ולתכנן תוכניות עיסקיות שיש בכוחן להשפיע לחיוב על תזרים המזומנים העתידי שלכם. בעבודה: נושא או עשייה שהתחלתם ביישומם ישפיעו על גובה שכרכם בשנים הבאות. ההבנה ש"הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו" חשובה מאוד להצלחתכם. לדורשי העבודה שביניכם: זהו שבוע טוב להתחלות חדשות שיש בכוחם לשפר את תזרים המזומנים שלכם. בשורות טובות יגיעו לאלו מכם שממתינים לקבלת מלגה או סיוע כספי כזה או אחר. זוגיות: אינכם נותנים לזוגיות שלכם את הכבוד הראוי ונשיאה בעול חובות היומיום צובעת את זוגיותכם באפור. חשוב שתדעו שבזוגיות חייבים לעיתים להתעלות מעל רגשות העייפות וחוסר החשק. במידה ותשכילו לעשות זאת, תוכלו תוך זמן קצר לצבוע את זוגיותכם בגוונים נוספים. הכרות שהחלה דרך צג המחשב מפתחת אצלכם ציפיות מרובות. התחברות לחשיבה פרקטית ומעשית היא הדרך הנכונה להתייחס לעניין. לעצמאים שביניכם: רעיון לעסקה או לשיתוף פעולה שיש בכוחם לשפר את מצבכם הכלכלי ואף להשביח את שמכם המקצועי עולים על הפרק. השקעה של סכום כסף סימלי בשבוע זה במשחקי מזל עשויה בעזרת השם להניב בעבורכם רווח נאה. יום הולדת שמח לראשוני החוגגים, שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: התרבות המערבית הרגילה אותנו לחשוב שאושר וכאב הם הפכים. על פי התודעה היהודית – כאב ואושר קשורים זה בזה. נקודות האושר הגדולות ביותר בחיינו צומחות מתוך כאב.

אריה:

שבוע חיובי בפתח. היכולת שלכם להתמיד בעשייה מתוך אמונה ביכולות שלכם להשיג את מה שאתם רוצים עומדת למבחן. השבוע אתם נדרשים לא לוותר לעצמכם! לדבוק באמונתכם ולהמשיך בנחישות בעשייתכם. עבודה: נושא הפרנסה והקריירה מעסיק אתכם עד מאוד. כבר זמן רב שאתם חשים שהגיע הזמן לבצע מהלך כל שהוא שיזרז ויאיץ את תהליך הצמיחה שלכם, אולם מתקיים בכם חשש מסוים שאינו מאפשר לכם להתקדם בקצב הראוי. ניתן לומר שביטחונכם העצמי לוקה בחסר ושאינכם נותנים לעצמכם את הקרדיט הדרוש על מנת שתוכלו לזוז ולשפר את מעמדכם. הקלפים מצביעים על כך שיש לכם את כל הכישורים הדרושים לעמוד במשימה ועל מנת שתוכלו לממש את עצמכם, יהיה עליכם להעיז יותר. זכרו!! אושר אינו מיקרי. לכן, אל תחכו שהוא יגיע מאליו, צרו אותו בעצמכם. זוגיות: יש לכם הרגשה שאתם צרכים להתגונן ואפילו להצדיק מצב או אירוע שבו אתם מצויים כעת. תהליך זה, יוצר מתח שמפר את שלוותכם. למרות שאתם זוג אתם חשים לבד. הגיע הזמן שתתעוררו ותתנו לנושא הזוגיות את הכבוד הראוי לו. לא די בדיבורים כדי לבנות מערכת זוגית איתנה. לשם כך נדרשים גם מעשים. כספים: זהו אחד הנושאים המעיקים על לבכם. עליכם לנהוג במשנה זהירות בכל הקשור לנושא זה. שיפור בתחום זה צפוי בהדרגה. בריאות: שמירת טינה וחוסר יכולת לשכוח ולסלוח גוזלים אנרגיה שחיונית לבריאותכם. ואתם פגיעים יותר לפגעי הסביבה. מצאו קצת זמן לבילוי ומנוחה ונסו לשחרר כעסים מהעבר ולדבוק בחשיבה חיובית הדבר ישפר את הרגשתכם., שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: מצוות התורה הועברו אלינו באמצעות משה, וממנו אל כל יהודי ויהודי. התורה נכתבה עבור כולם. היא אינה רכושה הבלעדי של קבוצה רבנית כלשהי. למעשה, זהו מסמך חי ונושם – תמצית החיים של האומה היהודית, כשאנו נדרשים לעסוק בכל עת בלימודה ובביצוע הדברים הכתובים בה. כפי שנאמר: "והגית בו יומם ולילה" (יהושע א' ח').

בתולה:

שבוע חיובי בפתח. וברוך השם, דברים מתחילים להסתדר לכם. בשבוע זה יש המון תנועה, תזוזה ופעלתנות חיובית. בשבוע זה עליכם לפעול ולאמץ חדוות עשייה מתוך תקווה לעתיד טוב יותר. בשבוע זה עליכם להפגין אופטימיות ואמונה, בשבוע זה יש אצל רבים מכם מעבר ושינוי חיובי ומבורך. ולכן, בשבוע זה חשוב לא להביט לאחור ולהקפיד ולצעוד קדימה. לסיכום: שבוע בעל גוון חיובי ניצב בפתח ורבים מכם מרגישים וחווים הקלה מסוימת שמאפשרת להם לראות את העתיד לא רק בגוונים של אפור. דברים שלקו בסחבת ושהיו תקועים עד עתה, מקבלים תפנית חיובית ומתחילים לזוז… והשיפור יבוא בעיקר בנושאים שקשורים בעבודה, פרנסה וקריירה. בעבודה: מתרחשים תהליכים שמצריכים מכם להתנהג באופן קצת יותר אסרטיבי ונחוש. התנהגות שכזו תאפשר לכם לשמור על האינטרסים שלכם לבל יפגעו. נושא או פרויקט חדש בו אתם לוקחים חלק מצריך מכם השקעה של זמן ואנרגיה. הקלפים מראים שלמרות הקשיים, ההשקעה משתלמת. בבית: חוסר שיקול דעת עשוי להציב אתכם בעמדת התגוננות שאין בה צורך. חשיבה של – "סוף מעשה במחשבה תחילה", עשויה למנוע מכם את הצורך בהסברים והתנצלויות. זוגיות: לאחר תקופה שבה הזוגיות שלכם חוותה מהמורות וקשיים, אתם ניצבים השבוע בנקודה חדשה שבה יש לכם את היכולת ללבן כעסים ולברר מה בדיוק מפריע לכם לממש את הזוגיות עליה אתם חולמים. ההבנה שרק בשיחה פתוחה וגלויה תוכלו לסדר את הדברים היא נקודת המוצא לכל בעיותיכם. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם, מומלץ לפנות לעזרתו של איש מקצוע שילווה, ידריך וייעץ. לרווקים: אנרגיה חדשה מזמנת לכם מצבים נאים וטובים לפגוש ולהכיר אנשים בני זוג חדשים. היכרות חדשה שהחלה על צג המחשב, מקבלת הזדמנות לצאת מהעולם הווירטואלי ולעבור לפסים מעשיים. השבוע חשוב להקפיד בכול הקשור לבטיחות בנהיגה, בנסיעה, ושימוש בדרך. טיול, נסיעה או חופשה קצרה נראים באופק והדבר מומלץ בחום. הציטוט השבועי: “בחיים אתם מקבלים רק את מה שיש לכם אומץ לבקש.” – אופרה ווינפרי. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לפעמים הבחירות הלא נכונות מביאות אותנו למקומות הנכונים.. הרבה אנשים לא מבינים את זה, אך הדבר שאתם חושבים שהוא הגרוע ביותר שיכל לקרות לכם, לפעמים מתגלה כדבר הכי טוב שיכל לקרות לכם. אף אחד לא יודע מה צופן העתיד, אז אל תחשבו על הגרוע מכל עד שתראו את התוצאות.

מאזנים:

הקלף השבועי מלמד שרבים מכם סוחבים בתוך ליבם עצבות כזו או אחרת. נכון שמעת לעת אתם מפזרים סביבכם גם חיוכים, אך באמת הפנימית שלכם אתם שרויים בעצבות או בחוסר חשק ורבים מכם מתקשים להתחבר אל שמחת חיים אמיתית והדבר יוצר דאגה וחוסר שקט נפשי שבאים לידי ביטוי כחולשה פיזית והעדר אנרגיה. באופן כללי: השבוע יעמוד בסימן הבית והמשפחה. הקלפים מצביעים על כך שלמרות שבבית הכול נראה בסדר, קיימת מתיחות סמויה בתוך הבית. אין זה משנה עם מי או מול מי המתיחות הזו מתקיימת. יש לטפל בה בדרך הראויה. התעלמות ממתיחות זו והטמנת הראש בחול רק תחריף את המצב. לכן, היו נבונים ואל תשמרו בלבכם את מה שמפריע לכם. בעבודה: המתח שהצטבר לאחרונה מפנה את מקומו לתחושת השלמה אשר מקלה עליכם לבצע את עבודתכם ביעילות. הקלפים ממליצים לכם להאיר פנים לסובבים אתכם, לגלות אוזן קשבת וסבלנות. יחסכם האדיב בסביבת עבודתכם יסייע בידכם לקדם את עצמכם. זוגיות: חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק. אך חשוב שתדעו שכדי לשמור על חיי הזוגיות, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או לחוסר הריכוז. לאלו מכם ששוקלים לסיים קשר זוגי, ממליצים הקלפים לגלות אחריות ובגרות ולא למהר ולהגיע למסקנות חפוזות לפני שבדקתם היטב האם עשיתם את כל מה שיש בידכם לעשות כדי להציל ולהחיות את הקשר כספים: השבוע יהיה עליכם להימנע מבזבוז מיותר. אלו מכם שיצליחו להתמודד מול הפיתוי לשלוף את הארנק, ימנעו מעצמם לחצים מיותרים. עיסוקים שקשורים בטיפול, שיפוץ ואחזקת הבית עולים על הפרק. שאלה למחשבה: מה הייתם עושים אחרת אם הייתם עכשיו חוזרים עשר שנים אחורה? ומה הייתם משנים בחייכם אם בכלל? שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:מיהו אומלל? ומיהו מאושר? אומלל, הוא אדם המצטער את צער האתמול ודואג את דאגת המחר. מאושר, הוא אדם השמח על האתמול וסומך על הבורא יתברך ובטוח בו בכל הנוגע למחר.

עקרב:

השבוע חיובי בעבורכם והקלה מסוימת מאפשרת לכם להתחיל ולצבור כוחות חדשים ולמרות שעדיין שיש עייפות או חולשה כזו או אחרת, אתם לא מרימים ידיים ואינכם נכנעים לקשיים. התנהגותכם הנחושה, האמונה שבלבכם וכוח הרצון, יעזרו לכם ב"ה לממש תקווה, שאיפה ולהפוך חלום למציאות. באופן כללי: אם יש לכם משאלת לב או בקשה כמוסה אותה אתם רוצים להגשים ולקבל, זהו השבוע לבקש זאת. תגמול ראוי בגין המאמץ וההשתדלות הרבה שהשקעתם בנושא או עשייה, הולך וקרב וזמן קטיפת הפירות על כך שהתמדתם באמונתכם ובמאמציכם נמצא ממש מעבר לפינה. בבית: בעיות/תקלות שקשורות במים מעסיקות אתכם. בעבודה: זהו שבוע חיובי אך מעייף. היפתחות לקבלת עזרה מהסובבים אתכם תאפשר לכם לתפקד ביעילות רבה יותר. לאלו מכם שעוסקים באמנות על גווניה השונים, יהיה זה שבוע בעל השראה שעשויה להוביל לשינוי חיובי. צמיחה אישית: משיכה והתעניינות בעולם הרוח על היבטיו וגווניו השונים עולים על הפרק ומוחכם ולבכם מאותתים לכם שהם חשים צימאון לידע רוחני כזה או אחר שיאפשר לכם להמשיך ולצמוח. הרשמה ללמידה והעשרה כזו או אחרת תרווה את צימאונכם הרוחני. זוגיות: רצון לחום, למגע גוף (לא מין), ליחס אמפאטי ואוהב, לרומנטיקה, רצון לחוש נאהבים וחשובים למישהו. כן, אהבה זה דבר נפלא!! וחבל שרבים מכם אינם ממשים את האופציות שטמונות בזוגיות והדבר דומה למכונית בעלת חמשה הילוכים שהנהג בוחר לנסוע על הילוך שני בלבד. תהליך זה יוצר שחיקה ובזבוז מיותר של אנרגיה. רוצים שינוי? קחו אחריות!! זה לא קשה וזה לא הרבה לעשות מעשה קטן כדי שתוכלו לטעום שוב את טעם הדבש שיש לתא הזוגי לתת לכם. לרווקים שבניכם: היכרות שהחלה לא מזמן גורמת לכם להתנהג בצורה בה אתם מנסים כל העת לרצות את הצד שכנגד היות ואתם חוששים שמא תישארו לבד. תהליך זה גורם לעומס מנטאלי מיותר וחשוב שתמצאו את הזמן לטפל בכך. בריאות: אי יכולת לקשר קישורים וליצור תובנות באופן הנכון, בא לידי ביטוי באופן פיזי בכאבי פרקרים ומפרקים בגוף . שאלה: האם לצאת טיול או חופשה קצרה? – כן זה הזמן לתכנן טיול וחופשה קצרה וב"ה בחודש אוגוסט לממש. שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: גילוי החוש הרוחני, הוא שמבדיל את האדם באופן מהותי מהחיה, שגם היא נבראה עם חמישה חושים. מתוך כל החי, האדם הוא היחידי שנברא עם היכולת לגלות בתוכו ולפתח את החוש הנסתר הזה. כאשר האדם מגלה בתוכו את החוש הנוסף הזה, הוא מתחיל להרגיש סביבו עולם רחב יותר, מבין את משמעות החיים, את הסיבה

קשת:

שבוע חיובי בפתח. זהו זמן טוב להתחבר אל אמונה וביטחון. דימוי עצמי וערך עצמי עומדים במרכזו של שבוע זה והאופן שבו אתם תופסים ורואים את עצמכם, הוא זה שיכתיב את הלך הרוח בשבוע הקרוב. ערך עצמי בריא מתאר מצב בו אדם רואה עצמו באור חיובי, תוך הכרה ביתרונות ובחסרונות שלו . היכולת שלנו להעריך את עצמנו באופן חיובי ועם זאת מאוזן היא חיונית בכדי שנוכל לבנות מערכות יחסים משמעותיות, ובכדי שב"ה נמצא לעצמנו מסלולי חיים מספקים שמתאימים לנשמה שלנו. המלצה לעשייה: חפשו בגוגל על ערך עצמי ולמדו כיצד ניתן לפתח אותו כראוי. באופן כללי: השבוע יהיה על בני קשת לאסוף את עצמם, להתעשת, להתחזק ולהתחיל להניע מחדש תהליכים למימוש רצונותיהם. ניתן לומר שלמרות הטלטלה שחוויתם לאחרונה, מכאן תחילתה של המגמה החיובית שמסתמנת בעבורכם. השבוע יש לכם אפשרות נפלאה לעשות, לקדם ולהשיג את כל אשר תרצו. הקלפים מצביעים על כך כל שעליכם לעשות הוא להתחבר לכוח הרצון ולאמונה בצדקת דרככם, ואם תעשו כך ב"ה גם תצליחו!. עבודה: שינויים במקום העבודה חיוביים בעבורכם. פרוייקט חדש או עשייה חדשה בה אתם עוסקים יכול לעלות יפה ולהצליח, כל שעליכם לעשות הוא להשתמש בכלים שרכשתם עד כה כגון סבלנות, אמונה, נחישות ועוד. ההבנה כי כלים אלו מצויים בהישג ידכם תאפשר לכם להתמודד בהצלחה מול תחושת החשש והפחד אשר עשויים למנוע או לעכב חלילה את התקדמותכם. במידה ואתם שוקלים לעבור הסבה מקצועית כזו או אחרת, חשוב שתדעו שזו בהחלט בחירה ראויה ושיש בכוחכם לעשות זאת. לאלו מכם שמחפשים עבודה: אל תיפול רוחכם! גם כאן- התחברות לאמונה בעצמכם וביכולותיכם היא המפתח לחזרה מהירה למעגל העבודה. זוגיות: אתם נדרשים להעניק קצת יותר תשומת לב לבן הזוג אשר לאחרונה קצת הוזנח. אלו מכם שיבחרו למצב את המערכת הזוגית שלהם בראש סדר העדיפויות יגלו כי למרות חילוקי הדעות שקימיים, עדיין ניתן למצוא מכנה משותף עם בן הזוג שנמצא לצידם. טיפ לשבוע טוב יותר: אל תזלזלו במה שהשגתם עד כה והביעו תודה, אל תשטו באהבה ואל תמעיטו מערך עצמכם!! שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: היהדות מלמדת שגם לאחר חטא וירידה, אל לו לאדם להתייאש. תמיד ניתן ב"ה לחזור בתשובה (לאו דווקא על רקע דתי) ואף להגיע לרמות רוחניות נעלות בהרבה מאלו שהיו לפני החטא..

גדי:

השבוע סבלנות ואורך רוח הם מצרך חובה. מאבקי אגו וכבוד יוצרים בשבוע זה מתיחות ויש להתנהל בזהירות מתוך ידיעה שעדיף להיות חכם מאשר צודק. רצון להיות לבד תחושת קורבנות, יוצרת עוינות וחוסר סבלנות כלפי הסביבה. אצל חלקכם ניתן לראות על כניעה לרחמים עצמיים או לכאב פיזי שבא כתוצאה ממתח נפשי. בקיצור: שבוע רווי מתחים ניצב בפתח והפוטנציאל בשבוע זה למריבה, סכסוך וחיכוך רבים מתמיד. עקב כך, מערכות היחסים אותן אתם מנהלים עשויות להיקלע בשבוע זה למשבר ולכן יש להתנהל באחריות ובזהירות. באופן כללי: ניתן לומר, שרבים מכם חווים את התחושה שהם למעשה מתמודדים עם החיים האלה די לבד וללא עזרה וברגעים כאלה כדי לזכור, שנכון שהחיים לעיתים קשים אך אתם, חזקים מהם. כל עוד האדם יודע שיש מטרה לקיומו בעולם הזה ושכל אתגר בחייו נבחר במיוחד עבורו, הוא יכול למצוא בתוכו את הכוח הפנימי לשאת את הבלתי נסבל. או כפי שאימא שלי שתחייה אומרת: "זמנים קשים לא מחזיקים מעמד, אנשים חזקים, כן". .. התחייבויות שלקחתם על עצמכם בדעה צלולה, גורמות לכם להרגשה לא נעימה. יתכן ולקחתם על עצמכם קצת יותר מדי וכעת ניתן לומר שמתקיים בכם חשש שמא לא תצליחו לקיים הבטחות או לעמוד במטרות שהצבתם בפניכם. תחושה זו היא הגורם לכך שאתם מהססים וחוששים מלבצע את משימתכם בצורה נחרצת. עליכם לדעת שפחד זה הוא סובייקטיבי ואין לו כל אחיזה במציאות. כדי לכם לדעת, שבמידה ותבחרו למצב את חששותיכם במקום הראוי להם תוכלו ב"ה להתמודד עם כל משימה או החלטה אותה בחרתם לבצע. בעבודה: יש מי שמקנא בכם ויהיה עליכם להיזהר ולהימנע מהתרברבות או דיבור מיותר שעשויים לפגוע, לקלקל ולעכב את תוכניותיכם. זוגיות: השבוע אתם חסרי סבלנות והדבר יכול להוביל אתכם לוויכוחים מיותרים שלא יתרמו דבר ויחדדו לכם את ההרגשה שבן הזוג איתו אתם מצויים מגביל, כובל ומונע מכם להתקדם ולעשות את אשר אתם באמת רוצים לעשות. וותרו על הצורך להיות צודקים וגלו סבלנות כלפי בן הזוג. טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק. שבוע טוב, ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: המושג " צדיק " מתאר את יחסו של האדם לאנשים אחרים: צדיק הוא האדם הצודק במשפט, או אדם שמשתדל לתת לכל אחד את המגיע לו משוא פנים, אחד כזה שחושב מחשבות צודקות שמדבר בצורה צודקת ומעשיו צודקים כלפי כול מה ומי שאלוהים ברא.

דלי: שבוע חיובי בפתח. זמן טוב להתחזק ולשדרג את הביטחון והאמונה. בשבוע זה יתכנו ב"ה בשורת טובות כמו למשל: הריון או לידה, חתונה או שמחה כמו למשל: קניית דירה, סגירת עסקה או מציאת עבודה יציבה שתיתן בסיס טוב לעתיד. זהו שבוע של הזדמנויות טובות שב"ה יבוא לידי ביטוי באנרגיות טובות וחשיבה חיובית ואפילו תתיכן זכייה כספית כך שמומלץ בשבוע זה לתת פתח למזל. באופן כללי: השבוע הוא שבוע טוב להוביל מהלכים הקשורים לקידום האישי ולקידום הקריירה שלכם. גישה אסרטיבית ונחושה תאפשר לכם להניע תהליכים שיצרו שיפור בתעסוקה ויובילו לביסוס מעמדכם המקצועי. לעצמאים שביניכם: זהו זמן טוב להוציא אל הפועל מהלכים ותוכניות חדשות אשר יביאו לשיפור בתזרים המזומנים. עסקה או חוזה אשר אתם חפצים ביקרם תוכל להביא ב"ה לידי מימוש. בעבודה: התקופה הקרובה מזמנת לכם הזדמנויות שיש בכוחם לשפר את מעמדכם במקום העבודה. זה הזמן לזרוע! הגדלת ראש ונטילת יוזמה תאפשר לכם ב"ה לנצל עד תום את ההזדמנויות הללו. יחד עם זאת, מאבקי כוח סמויים מתרחשים במקום עבודתכם והקלפים ממליצים לכם לנקוט בגישה פסיבית ולא לצדד בצד כזה או אחר. קידום או קביעות נראים באופק. זוגיות: לזוגות שבשבוע זה ממשים את אהבתם ומתחתנים – המון מזל וברכה. ב"ה צפויה לכם חתונה שמחה ומיוחדת וזכרו לעלות את ירושלים על ראש שמחתחם. לשאר הזוגות, זהו שבוע נהדר לממש את עצמכם מבחינה זוגית ורומנטית. נקיטה בגישה פתוחה ויצירתית תוביל למהלכים חיוביים אשר יתרמו לחיזוק הקשר ולהנאתכם ויתקבלו גם בשמחה אצל בן זוגכם, כל שעליכם לעשות כדי שזה יקרה זה- לעשות, ליצור, לפעול וליזום. לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להציג את עצמכם. אתם קורנים, מרגישים טוב ונראים נהדר. לאלו מכם שינצלו זאת בתבונה צפוי שיפור בתחום הזוגי. ואפילו ב"ה יתכנו ניחוחות של קשר טוב אשר ב"ה יוביל למיסוד. טיפ לשבוע טוב יותר: לימדו (חפשו בגוגול) מהו ההבדל בין צער לבין עצבות. כעת ישמו בחייכם את אשר למדתם.. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: נעשה מחקר שהוכיח שכדי להתקיים עלינו לחבק לפחות 10-4 חיבוקים ביום. כדי לרפא את עצמנו אנו זקוקים ל-12 ויותר. חשוב גם לחבק את עצמנו. אז יאללה תנו חיבוק…

דגים:

השבוע שניצב בפתח מזמן מצב רוח נוסטלגי מלווה בתחושת געגועים למשהו שימלא את לבכם. באופן כללי: הגיע העת להבין, שהגיע הזמן להיפרד מאנשים, נושאים, עיסוקים ומקומות שכבר אינם תורמים לכם דבר. ההבנה הזו שהיקשרות לעבר היא זו שמעכבת אתכם, חיונית להטמעת השינוי לו אתם זקוקים. באופן אישי עוברים רבים מבני מזל דגים תהליך של התבוננות פנימית וחיפוש עצמי, תהליך זה מלווה לעיתים, בתחושה של קדרות מסוימת הגורמת לכם למחשבות רבות ולהתכנסות בתוך עצמכם. בעבודה: אתם רוצים שקט ושיניחו לכם לנפשכם, יחד עם זאת עליכם להמשיך ולתפקד כרגיל לכן, אל תאפשרו לתחושת הקדרות לחלחל לסדר יומכם. לאלו מכם ששוקלים עזיבה ואו מעבר לעבודה אחרת זהו הזמן לעשות זאת או לפחות להתחיל ולהזיז ולחפש מקום חדש. זוגיות: למרות שאתם זוג אתם חשים לבד. הקלפים מצביעים על כך שהגורם העיקרי למצב הזה הוא חוסר ביטחונכם באהבתו של בן הזוג שלכם אליכם. כל שעליכם לעשות על מנת להיחלץ ממעגל קסמים שאליו נקלעתם, הוא להיפתח כלפי בן הזוג, להסיר את מחסומי הבושה, המוסר הכפול והאגו וליצור שיחה עניינית בה תוכלו להביע את רצונותיכם ממקום של שיתוף ובניה. במידה ואינכם מוצאים פרטנר לשיחה שכזו, זהו סימן שאולי הגיע הזמן לפרק את הבסטה ולתת פרחים למתים וממקום ישר ונקי, לשחרר האחד את השני. לרווקים שביניכם: אקס מיתולוגי מונע מכם את האושר והשלמות שאתם מחפשים. חשוב לזכור ששחרור ופינוי של דברים ישנים כגון רגשות וכדומה, יאפשר לפנות מקום לדברים ותחושות חדשות. שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: חוכמה היא הארה רגעית שמגיעה משום מקום ורק אז היא הופכת לתפישה הגיונית שמוקרנת להבנה מלאה ולמעשה.

"בְּרִיתִי הָיְתָה אִתּוֹ

הַחַיִּים וְהַשָּׁלוֹם וָאֶתְּנֵם לוֹ

מוֹרָא וַיִּירָאֵנִי וּמִפְּנֵי שְׁמִי נִחַת הוּא

תּוֹרַת אֱמֶת הָיְתָה בְּפִיהוּ וְעַוְלָה לֹא נִמְצָא בִשְׂפָתָיו

בְּשָׁלוֹם וּבְמִישׁוֹר הָלַךְ אִתִּי וְרַבִּים הֵשִׁיב מֵעָו‍ן

כִּי שִׂפְתֵי כֹהֵן יִשְׁמְרוּ דַעַת וְתוֹרָה יְבַקְשׁוּ מִפִּיהוּ כִּי

מַלְאַךְ יְהוָה צְבָאוֹת הוּא."

בענווה, בשלווה ובעין טובה

ע ו ז י ה כ ו ה ן

0523646914

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem