כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תחרות צילומי טבע עירוני בחולון

הצילומים הזוכים יתפרסמו בתערוכת חוצות ובאינסטגרם העירוני

המחלקה לאיכות הסביבה בעיריית חולון מזמינה את תושבי חולון להשתתף בתחרות צילומי טבע עירוני. 

30 הצילומים הזוכים יוגדלו ויוצגו בתערוכת חוצות מרשימה, שתתקיים בהמשך בכיכר ויצמן וכן יפורסמו בפיד באינסטגרם העירוני.

בתחרות יכולים להשתתף תושבי העיר, צלמים חובבים ומקצועיים, נשים וגברים, שישלחו צילומי טבע עירוני שצולמו בחולון, דוגמת: מערכות טבעיות (החי, הצומח והדומם הטבעיים), הדיונות בחולות, בריכת החורף, פינה ירוקה, פרחי בר ובעלי חיים שחיים בטבע (חיות בר בלבד ולא חתולים וכלבים). ניתן לשלוח עד שלושה צילומים לצלם, אנכיים או אופקיים, כאשר יש לשלוח את הקבצים באיכות גבוהה. יצוין, כי צילומים שיוגשו לתחרות חייבים להיות מקוריים, כאשר כל זכויות השימוש בהם הן בבעלות מגיש הצילומים. עיריית חולון שומרת לעצמה זכות לעשות שימוש בצילומים בפרסומים שונים תוך מתן קרדיט לצלם.

יש להעביר את הצילומים עד תאריך 18.3.22 לדוא"ל [email protected] (ניתן גם באמצעות ג'מבו מייל). יש לציין שם מלא, כתובת דוא"ל ומספר טלפון וכן לפרט היכן צולמה התמונה ומה הסיפור שמאחוריה. בבחירת הצילומים הזוכים ייבחנו, בין היתר, איכות הצילום, ייחודיות הטבע העירוני המצולם ומקוריות הסיפור שמספר הצילום.

צילום: עיריית חולון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem