כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תינוק מראשון לציון ננעל בשגגה ברכב וחולץ בשלום

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את מפתח הרכב ושלא לתת אותו לילדים

מדוברות ידידים: (שפלה) נמסר:

ראשל"צ: תינוק ננעל בשגגה ברכב וחולץ בשלום על־ידי מתנדבי ידידים

השבוע (רביעי) בשעות הלילה, התקבלה קריאה אודות תינוק כבן שמונה חודשים, שננעל בשגגה ברכב לעיני אמו, ברחוב חניתה בראשון לציון.

מתנדבי סניף ראשל"צ, ארנסט איתן איבניצקי, אביה יהב, מוטי וזוהר גיל נענו לקריאה ובאמצעות הציוד שברשותם חילצו את התינוק בשלום, ללא גרימת כל נזק לרכב.

ארנסט איתן מספר: "בדיוק הגעתי למסיבת יום הולדת משפחתית, אחרי יום לימודים באוניברסיטה. הכביש במקום צר ונוצרה המולה של נהגים שנעצרו בגלל חסימת הכביש. הילד בתוך הרכב היה בהיטסרייה. יחד עם שאר המתנדבים הרגענו את הסובבים, תוך כדי פעולת החילוץ. לאחר שמסרנו את התינוק לידיה של האמא, היא הודתה לנו מאוד ובחיוך ענק אמרה שידעה להתקשר לידידים בעיתוי הנכון. תחושת סיפוק אדירה".


בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את מפתח הרכב ושלא לתת אותו לילדים • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

קרדיט תיעוד: ידידים

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem