כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תינוק שננעל ברכב בבת ים חולץ בשלום על־ידי צוות מתנדבי ידידים

התינוק ננעל בשגגה ברכב לעיני אמו בברחוב יוספטל בבת ים.

תינוק שננעל ברכב בבת ים חולץ בשלום על־ידי צוות מתנדבי ידידים

אמש (רביעי) בשעה 17:27 התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוק כבן שנה וחצי, שננעל בשגגה ברכב לעיני אמו בברחוב יוספטל בבת ים.

דוד דרשן – מנהל צוות הדר גנים, ליאור לוי – אחראי מתנדבים בת ים חולון, יחד עם המתנדבים מיכל קצב וארנסט איתן איבניצקי, נענו לקריאה ובאמצעות הציוד שברשותם חילצו את התינוק בשלום וללא גרימת כל נזק לרכב.

דוד מספר: "הייתי בעבודה וכשהתקבלה קריאת החירום לא חשבתי פעמיים ומיהרתי למקום. הרכב היה בחניון מפותל, מה שהקשה על מציאתו. מתברר שהתינוק שיחק במפתחות ונעל את עצמו. כשהתחלנו בפעולת החילוץ נתקלנו בדלת עיקשת וקשה לפתיחה, אך היינו עקשנים ממנו ובנחישות הצלחנו לפתוח ולחלץ את התינוק. ניידת שיטור עירוני הייתה נוכחת במקום וכולם היו נרגשים ושמחים על החילוץ המהיר".

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את מפתח הרכב ושלא לתת אותו לילדים • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.


מירי עיני – דוברות ידידים
קרדיט תיעוד: ידידים

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem