כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תכירו את רותם לביב שרק רוצה לשיר

רותם לביב בת 26 ילידת חולון מסרבת להפסיק לשיר גם בימי הקורונה.

רותם לביב בת 26 ילידת חולון מסרבת להפסיק לשיר גם בימי הקורונה.

רותם נולדה בחולון למדה בבית הספר היסודי בביאליק ובתיכון בקמפוס קיריית שרת.

רותם באה מעולם הספורט ושיחקה ככדורסלנית במקביל ללימודי המחשבים ,שסיימה את הלימודים התגייסה ושירתה בחיל האויר,ושהשתחררה עבדה במספר עבודות מזדמנות עד שלפני שלוש שנים אז התעורר חיידק המוסיקה ,ורותם שלא כתבה או ניגנה בחייה הפכה את דרך ומסלול החיים שלה לכיוון ההיטק ופנתה לכיוון המוסיקה,בעיקבות סיפור אהבה היא החלה לכתוב וקנתה גיטרה והיא פשוט ישבה בחדרה והחלה לכתוב.

רותם אומרת לנו זה היה תהליך מדהים השמעתי את המוסיקה לחבר הוא התלהב ומאז כתבתי למעלה מ200 שירים והוצאתי 5 סינגלים ,המנהל האישי שלי הוא אבי מאיר שמנהל את להקת היהודים ,לפני משבר הקורונה הופעתי די הרבה עד שהכל נקטע אך היצירה לא מפסיקה ודווקא הרדיו חיבק את הסינגל השלישי שלי

רותם מספרת בנוסך ידעתי שבחרתי בדרך הקשה ולא בדרך הריאליטי שהיא קיצור דרך להרבה אומנים אני חייה את החלום וכותבת מהקרביים שלי הכל חויות אישיות שלי מהחיים,בכלל הקול שלי לא דומה לאף זמר אני חושבת שיש לי את היחודיות שלי הפקות אקוסטיות ופחות הפקות מחשב .


המודלים שלי הם אמיר דדון ושלום חנוך ,הסגנון שלי הוא פולק ורוק רך התיקווה שלי שהקהל יתחבר לשירים שלי ואזכה להמשיך ליצור ולשיר ולעשות את מה שאני אוהבת יותר מכל וזה ליצור מוסיקה ולשיר.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem