כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תכנית "זמן אוויר" בבית ספר מקיף ט

התלמידים הצטרפו לתוכנית של חיל האויר

תלמידים בבית ספר מקיף ט' הצטרפו לתכנית "זמן אוויר" של חיל האוויר

תלמידה המשתתפת בתכנית: "מאמינה שהשיעורים הפרטיים בחינם גם יאפשרו לי להצליח בבגרויות וגם יורידו מהעומס הכלכלי במשפחה"

השבוע חיל האוויר השיק את תכנית "זמן אוויר" המרחיבה לשוחרים, תלמידי תיכון מקיף ט' הלומדים עם חיל האוויר, את התכנים והפעילויות במהלך הלימודים.

במסגרת התכנית הוקם מרכז החונכות הארצי המעניק לכל התלמידים הלומדים עם חיל האוויר לקבל שיעורים פרטיים בחינם מחיילות חונכות בתדירויות גבוהות במקצועות מתמטיקה ואנגלית.

אפליקציית זמן אוויר, המלווה את התכנית, מאפשרת לתלמידים מכל הארץ לקבל שיעורים פרטיים מספר פעמים בשבוע בהתאם לרצונותיהם האישיים.


"שברנו את כל הקירות שהיו בתכניות הלימודים ועברנו למתכונת חדשנית והמהפכנית למען ההצלחה של התלמידים שלנו. השבוע לראשונה תלמיד ב"מקיף ט' " קיבל שיעור פרטי מחונכת של המסלול שנמצאת באילת", מספרת רס"ל לירז דאנדקר, מפקדת סגל חיל האוויר בבית הספר.

במסגרת התכנית התלמידים יחשפו לעולם הטכנולוגי הישראלי גם דרך מפגשים עם מנהיגים ודמויות מובילות בתעשיה ובחיל האוויר. השבוע התלמידים זכו במפגשים דיגיטליים מרתקים עם קצינים בכירים ואנשי מקצוע, בין השאר, עם סמנכ"ל בכיר בחברת תעופה אזרחית, יוסי ברזני. בהמשך התלמידים יקבלו הצצות לחברות טכנולוגיות מובילות ולטייסות חיל האוויר כמו לטייסת F-35.

קסניה דובינסקי, תלמידת כיתה י"א בבית הספר מקיף ט' שנמצאת במסלול אמרה השבוע "הריחוק החברתי גזר עלינו מתכונת לימודים מאתגרת. אני שמחה על המפגשים החדשים ובכלל על התכנית. אומנם אנחנו נשארים בבית, אבל אנחנו נחשפים להמון זוויות בחברה הישראלית. זה מעניין וכייף". עוד הוסיפה טלי "השיעורים הפרטיים בחינם גם יאפשרו לי להצליח בבגרויות וגם יורידו מהעומס הכלכלי במשפחה".

בבית הספר מקיף ט' לומדים מגמות טכנולוגיים עם חיל האוויר. התלמידים זוכים לליווי אישי של חיל האוויר, לצד הטבות רבות וביניהן קורס פסיכומטרי חינם, נסיעות בתחבורה ציבורית ועוד.

"גם בתקופת לימודים בנוכחות הקורונה אנחנו מעניקים לתלמידים שלנו המון חוויות והטבות המאפשרים להם לעבור את התקופה הזו בדרך אחרת, בדרך מעצימה. זמן אוויר התחילה לתקופת ניסיון, אך לפי המשובים שקיבלנו נראה שיצרנו חווית לימודים שהנוער הישראלי ממש מחפש אותו", מסכמת רס"ל לירז דאנדקר.

היום הפתוח למסלול חיל האוויר יתקיים ביום רביעי הקרוב (2.12). פרטים נוספים אודות המסלול באתר "לימודים עם חיל האוויר".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem