כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תכשיטים עם ערך מוסף

התכשיטים של ויקי עטיה

תכשיטים עם ערך מוסף:

ויקי עטיה, מעצבת התכשיטים מחולון שנקלעה למשבר כלכלי חמור בעקבות נגיף הקורונה, תמכור ביום ראשון הקרוב את התכשיטים שלה במרכז הקניות אאוטלט פרימיום סנטר

מרכז "אאוטלט פרימיום סנטר" שבחולון יארח בשבוע הבא את דוכן התכשיטים של המעצבת ויקי עטיה (50), תושבת חולון, שנקלעה לקשיים כלכליים בעקבות משבר הקורונה. בדוכן, שיפעל החל מיום ראשון ה-23.8 בין השעות 9:00 ועד 20:00, ניתן לרכוש במחירים הוגנים תכשיטים מכסף טהור ולהתחדש בתכשיטים בעיצובים מקוריים ומיוחדים, עם ערך מוסף.

עטייה הגיעה לסיטואציה לא פשוטה, כשבשיאה כמעט פונתה מדירתה, אך הודות לתורם אנונימי היא זכתה להישאר בדירתה שלושה חודשים נוספים. במרכז הקניות אאוטלט פרימיום סנטר לא יכלו להישאר אדישים לפוסט שבו גוללה עטייה את סיפורה, שגם עברה אלימות מילולית ופיזית במשך שנים רבות, והציעו לה להפעיל דוכן תכשיטים מבלי לגבות ממנה תשלום, במטרה שתוכל להתפרנס בכבוד.

מחר תתקיים מכירה בביתה הפרטי משעה 8:00-14:00 ברחוב קדמן 16( ק.2) חולון ניתן ליצור קשר טלפוני במספר הבא:0504978761


כתובת אאוטלט הפרימריום סנטר: רחוב המשביר 1, אזור התעשייה חולון.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem