כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תלמידת נדבקה בקורונה בבת ים

תיכון חשמונאים בבת ים נסגר בשל הדבקת קורונה

ראש עיריית בת-ים צביקה ברוט כינס בשעה האחרונה הערכת מצב, לאחר שמוקדם יותר היום התקבל דיווח על תלמידה בתיכון חשמונאים החולה בקורונה.
מדובר בילדה בכיתה י׳, שחשה בטוב אך הלכה להיבדק לאחר שאביה נמצא חיובי לנגיף.
בית הספר העביר דיווח לחמ״ל הקורונה של העיריה, ובעקבותיה כינס ראש העיר הערכת מצב עם גורמי המקצוע הנוספים.
בשלב הראשון הנחה ברוט לבצע נוהל פינוי של בני הכיתה של הילדה שהיו עמה במגע בימים האחרונים, והם נשלחו לבתיהם בתיאום ההורים.
במקביל פנתה העיריה למשרד הבריאות כדי לזרז חקירה אפידימיולוגית מהירה – בסיומה יוחלט בשעות הקרובות אילו כיתות יש לסגור ומי צריך להיכנס לבידוד מיידי. ההערכה היא כי ראש העיר יורה על סגירת בית הספר לימים הקרובים, אך ההחלטה תתקבל רק לאחר שיתקבל כל המידע הרלוונטי בשעות הקרובות.
במקביל ייערכו גם לקיים בדיקות לכל מי שיצטרך להיות בבידוד, בהתאם לנוהל שנכתב בעיריה לקראת אפשרות של גל שני של קורונה.
בעיר בת-ים יש נכון להבוקר 78 חולים, שמהווים פחות מ-2 אחוזים מהחולים בישראל. זהו נתון זהה לגודלה של העיר בת-ים באוכלוסיה, אך ראש העיר הורה לקיים צעדים דחופים של הגברת אכיפה והסברה כדי להוריד את מספר החולים לרמות שהיו עד לפני שבועיים. בת-ים נחשבת עדיין עיר ירוקה ללא תחלואה נרחבת, בזכות הפעולות המיידיות שנקטה הנהלת העיר כמו סגירת בתי הכנסת ואיסור התקהלויות עוד לפני כל המדינה, בחודש מרץ.

במקביל ראש העיר הורה על סגירת תיכון חשמונאים, לאחר שהבוקר התגלתה בו תלמידה חולת קורונה.
בשלב זה הסגירה היא עד יום ראשון, ועד אז יתקיימו הערכות מצב נוספות כדי להחליט אם יש צורך להאריך את הסגירה.
עם זאת, לגבי תלמידי כיתות י״א ו-י״ב יתקיים דיון מיוחד הערב בשאלה כיצד ניתן לאפשר להם להמשיך בלמידה במתכונת שונה כדי לא לפגוע להם בבחינות הבגרות. הודעה נפרדת תישלח בנושא.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem