כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תערוכה מרגשת של מגמת הקולנוע באנקורי ראשל"צ

המגמה הקדישה את הפרויקט הגמר לאוכלוסיית הגיל השלישי

תערוכה מרגשת: מגמת הקולנוע באנקורי ראשל"צ הקדישה את הפרויקט הגמר לאוכלוסיית הגיל השלישי

התלמידות והתלמידים קיימו סדרת מפגשים עם קשישים וקשישות תושבי ראשל"צ, נס ציונה והסביבה. השבוע הם העלו תערוכת צילומים משותפת.

תלמידי ותלמידות מגמת הקולנוע של תיכון אנקורי ראשל"צ, החליטו להקדיש את פרויקט הגמר שלהם לאוכלוסיית הגיל השלישי. התלמידות והתלמידים קיימו במהלך השבועות האחרונים סדרת מפגשים עם קשישים וקשישות ממרכז יום לקשיש בנס ציונה, על מנת להכירם מקרוב. סדרת המפגשים הפכה לתערוכת צילומים משותפת ומרגשת שהוצגה השבוע במרכז יום לקשיש בנס ציונה ובבית הספר.

מרכזת הפרויקט ומורה במגמת הקולנוע בקמפוס אנקורי ראשל"צ, ענבר רוטשילד: "אחרי שנה של קורונה ובידוד חברתי שבה בני הגיל השלישי היו אחת הקבוצות בחברה שסבלו יותר מכולם, הרגשנו שנכון להקדיש להם את מה שמגיע להם: רוח של יחד, התעניינות וקשר בין דורי אמיתי ומשמעותי. זו כוחה של אמנות – לגשר על החסר ולהפוך את העולם שלנו לטוב יותר".

תלמיד מגמת הקולנוע בבית הספר, אלון כהן, סיפר: "המפגשים עם הקשישים היו פתיחת דלת והצצה לעולם של מבוגר שחי במציאות אחרת, עם חיים מלאים ועשירים בתהפוכות. במהלך התהליך עם הקשיש שצא לי לשוחח איתו על חייו, במטרה לבטא את האישיות והחוויות שלו בדרך יצירתית, דרך הצילומים והתמונות. היה מרגש לכל הצדדים ובעיקר מלמד שהנתינה מקרבת אותנו למי שאנחנו באמת".


קרדיט צילום: מיה צלאח גפני

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem