כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תקיפת צוותי רפואה-טור אישי

צפו בתעוד תקיפת צוותי רפואה-טור אישי

תקיפת צוותי רפואה …

לצערי גם אני נכנסתי לסטטיסטיקה…

אני אקדים ואומר שהסרטון המדובר צולם לאחר התקיפה הראשונה של השותף שלי וממש מספר שניות לפני שהתקיפה השניה התרחשה.

לאחר שזה רץ במדיות השונות עם השערות לא נכונות, זה בדיוק מה שהיה !

אתמול בלילה התקבל ארוע במגן דוד אדום על ארוע של קטטה באחד מרחובות בת ים, יצא גם אמבולנס ולפניו הגענו לשם 2 אופנוענים, אופנוען ראשון החנה צמוד לגינה ואני קצת יותר מאחור, משטרה כבר במקום, בבדיקה עם השוטרים לא הייתה שום עדות לקטטה ובגינה ישבו 2 אנשים כשאחד מהם עזב את המקום לאחר מספר דקות והשני נשאר יושב על ספסל.


השוטרים ביטלו אותנו ובזמן שהשוטרים עזבו אני והשותף חזרנו לאופנועים שלנו כדי להמשיך הלאה. אני מניע את האופנוע ומבחין כי אותו איש שנשאר בגינה קם, הולך לכיוון האופנוען השני צורח עליו בשפה הגרוזינית, מושך אותו בחוזקה, מנסה להפיל אותו מהאופנוע ומנסה לתקוף אותו באגרופים, כל זה מבלי שאף אחד דיבר איתו או התגרה בו!!!!

ירדתי מהאופנוע שלי ורצתי לשם, הפרדתי והרחקתי את האדון שמסתבר שהיה בגילופין, ואז אותו אדון החל לתקוף אותי בבעיטות, הצלחתי להתרחק ממנו ולהגיע לאופנוע שלי תוך כדי זה שהאופנוען השני מזעיק עזרה.

פה הסרטון רק מתחיל!!!
אותו אדון כשהוא כנראה שיכור מגיע אליי לאופנוע בצרחות וקללות, אני מנסה להדוף אותו ממני ואז הוא התחיל להכות באגרופים, תוך כדי קללות, ניסינו להשתלט עליו ללא הצלחה ולמרות שאחרי שתקף עזבנו אותו רואים בסרטון שהוא חוזר אלינו ומנסה לתקוף שוב גם אותי וגם את השותף, גם הצעקות שלא יגע בנו לא עזרו, לדברי השכנים במקום מדובר במתאגרף, מבנה גוף בריא, למרות שבסרטון הוא לא נראה כזה.

המשטרה הגיעה וכשהוא ראה שוטרים הוא ניסה לברוח אך נתפס, הוגשה תלונה במשטרה ולאחר בדיקה התברר כי מדובר בעובד זר שוהה בלתי חוקי בישראל.

בעקבות הבעיטות שלו התחילו כאבים אז נסעתי לבית חולים לבדיקות, בצילום רואים סדק וקרע של רצועה באזור האגן, תכלס זמן החלמה קצר אבל כואב.

חייב לציין לטובה את נפטלי מהנהלת מרחב ירקון שמייד יצר קשר והגיע באמצע הלילה.

כל החובשים והאופנוענים שכששמעו מה קרה מייד הגיעו לבקר, ומי שלא הגיע דאג להתקשר ולשאול לשלומי.

לשוטרים והקצינים במשטרה, שלא הפסיקו לדאוג ולהתקשר אליי ואת היחס החם והמהיר שקיבלתי בבית חולים וולפסון.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem