כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תקרה קרסה בבניין בשיפוצים ברחוב זרובבל בתל אביב

צפו בסרטון מזירת הארוע

תקרה קרסה בבניין בשיפוצים ברחוב זרובבל בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על פועל לכוד, בשלבי חילוץ.

ידיעה מתעדכנת….

החובשים העניקו טיפול רפואי ומפנים לבי"ח איכילוב פועל כבן 30 במצב קל עם חבלת ראש שיצא עצמאית מהמבנה. פצוע נוסף נמצא בשלבי חילוץ.

מדוברות איחוד הצלה – מחוז מרכז נמסר:צוותי הרפואה של איחוד הצלה הוזעקו לרחוב זרובבל בתל אביב עקב דיווח על קריסת תקרה במבנה בשיפוצים.

הצוותים העניקו סיוע לפועל במצב קל כבן 25 שנחבל בראשו, כמו כן: צוותי כיבוי פועלים במקום לחילוץ לכוד שמצבו בשלב זה לא ברור.


מדוברות כבאות והצלה לישראל -מחוז דן נמסר:

בשעה האחרונה התקבל דיווח ממד"א למוקד 102 של מחוז דן על קריסת מבנה ברחוב זרובבל 12 בתל אביב.
צוותים של לוחמי אש מתחנת תל אביב הגיעו למקום ועוסקים בחילוץ אדם מההריסות. מדובר במבנה בן שתי קומות כשבקומה השנייה מתקיימים שיפוצים והתקרה בה קרסה.
גורמים מפיקוד העורף ועיריית תל אביב בדרכם למקום.

החובשים של מד"א יוסף נהון ושמעון פנחס, סיפרו: "כשהגענו למקום פועל בן 24 יצא מהבניין כשהוא בהכרה מלאה ועם חבלת ראש. תוך כדי הטיפול הוא סיפר לנו שתקרת קומת הקרקע קרסה ויש פועל נוסף לכוד בתוך הבניין. נכנסנו פנימה על מנת להעניק לו טיפול רפואי אבל מכיוון שהוא היה לכוד לא ניתן היה להגיע אליו והמתנו עד שחולץ. ביצענו בדיקות רפואיות אך הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום."

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem