כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תשתפו אותנו בשולחן מקבלי ההחלטות

צפו:עמדת מועצת התלמידים בנוגע להארכת שנת הלימודים ומסיבות הסיום

תלמידת כיתה י' מראשון לציון, ליאור בר אל, המשמשת כנציגת מועצת התלמידים הארצית, השתתפה אתמול בוועדת החינוך בכנסת שהתקיימה במתכונת של זום ושטחה את עמדת מועצת התלמידים בנוגע להארכת שנת הלימודים, מסיבות הסיום וכאמור- העדר שיתוף התלמידים בקבלת ההחלטות

ועדת החינוך, התרבות והספורט, בראשות רם שפע, התכנסה אתמול ודנה בסוגיות המדוברות בימים אלו בנוגע להארכת שנת הלימודים ומסיבות הסיום.

ליאור בר אל, תלמידת מקיף ג', לוקחת חלק במועצות התלמידים העירוניות מכיתה ז' ובמועצת התלמידים הארצית מאז כיתה ט', הציגה את עמדותיה באופן מרשים. "אני בתור תלמידת כיתה י' סיימתי את חובותיי לשנה הזו, אין שום הגיון להאריך את שנת הלימודים". בר אל ביקשה להבדיל בין תלמידי היסודי לבין העל יסודי. לגבי מסיבות הסיום אמרה: "תאפשרו לנו לסיים בכבוד את הלימודים".

בר אל השמיעה ביקורת בעניין העדר שיתוף התלמידים בפורום מקבלי ההחלטות: "אנחנו מייצגים כמיליון תלמידים, בקיאים בנושא וחיים את השטח ועדיין מקבלים את ההחלטות בלעדינו. תשתפו אותנו בשולחן מקבלי ההחלטות".

יו"ר ועדת החינוך, רם שפע, הגיב לדברים ואמר: "אני מסכים שקצת שוכחים אתכם ביחד לקבלת ההחלטות והקול שלכם חשוב למערכת. אתם רואים את מה שלפעמים מפספסים במערכת. אני מבטיח לעזור בהקשר זה ולכן בכל דיון בוועדה אתם מדברים".


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem