כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

‏‏‏‏‏‏הקש בדלת גרסת הקורונה

המבצע יערך במתכונת מקוונת

‏‏‏‏‏‏הקש בדלת גרסת הקורונה
לראשונה מזה 60 שנה – מבצע "הקש בדלת" של האגודה למלחמה בסרטן ייערך השנה במתכונת מקוונת באמצעות לינק שכתובתו : https://hakesh-badelet.cancer.org.il/cancer/rishon_b * ראש העירייה רז קינסטליך: "חרף ההתמודדות עם האתגרים שיצר נגיף הקורונה – לא נרפה ונסייע בפעילות המבורכת של האגודה למלחמה בסרטן".

לראשונה מזה 60 שנה – מבצע "הקש בדלת" של האגודה למלחמה בסרטן ייערך במתכונת מקוונת ויחל ב-9.11. לאור המגבלות בתנועה והחשש מחשיפה לנגיף הקורונה – לא נזכה לראות את תלמידי העיר פוקדים על דלתות התושבים ומתרימים כסף המסייע לחולים ומחלימים רבים. ההתרמה תתבצע השנה בצורה מקוונת באמצעות לינק שיקבלו תלמידים מכל בתי הספר שבאמצעותו יהיה ניתן לתרום את הכסף המבורך המסייע לרבים, כאשר מטרתם תהיה להפיץ אותו למכריהם, קרוביהם ומשפחותיהם.

רז קינסטליך ראש העירייה : "חרף ההתמודדות עם האתגרים שיצר נגיף הקורונה – לא נרפה ונסייע בפעילות המבורכת של האגודה למלחמה בסרטן. ההירתמות והרצון של תלמידי בתי הספר מכל רחבי העיר מעידה כי הפנימו את ערך הסולידריות החשוב לקיום חברה שמבוססת על עזרה לאחר, אכפתיות והכלה".  

חשוב לציין כי מבצע "הקש בדלת" הוא מקור התמיכה העיקרי של האגודה למלחמה בסרטן, המובילה מאז 1952 את המאבק במחלות הסרטן בישראל ופועלת בכל החזיתות במטרה להפחית את התחלואה והתמותה מסרטן בישראל . בארץ חיים כיום 300,000 חולי סרטן, ומדי שנה נוספים כ-30,000 חולי סרטן חדשים.

יו"ר סניף האגודה למלחמה בסרטן בראשון לציון, מתי רוזנטל : "אני פונה אליכם תושבי העיר היקרים בבקשה לסייע בתרומתכם לקידום המודעות למחלה, טיפול בחולים, ליווי לחולים ומחקר שיקדם אותנו ביכולות לסייע ולהקל על החולים ובני משפחותיהם".


לתרומה מקוונת >>> https://hakesh-badelet.cancer.org.il/cancer/rishon_b

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem