כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

בת ים במקום ה-14 בארץ במסירת חבילות מחו"ל

הנתונים הם מהחציון הראשון של 2021

חברת דואר ישראל חושפת:

בת ים במקום ה-14 בארץ במסירת חבילות מחו"ל בחציון הראשון של 2021

מנתוני הדואר עולה כי תושבי בת ים הזמינו בחצי שנה 427.5 אלף חבילות מחו"ל

מול 297 אלף בתקופה המקבילה אשתקד, שהקפיצו את העיר שלוש מקומות בצמרת הערים המובילות במסירת חבילות

· הצלחה להזמנת תור מראש בדואר: שיפור דרמטי בשירות בסניפי הדואר – 57% מהלקוחות הזמינו בחציון הראשון תור מראש, לעומת כ-6% בלבד בחציון ראשון אשתקד.


· זמן המתנה ממוצע בסניף דואר בחציון: 7 דקות למזמיני תור מראש.

תושבי בת ים הם בין שיאני ההזמנות און ליין בארץ, כך עולה מנתוני דואר ישראל המתפרסמים השבוע לרגל סיכום החציון הראשון (ינואר-יוני) של שנת 2021. מהדוח עולה, כי בחציון הראשון של 2021 הזמינו תושבי בת ים 427.5 אלף חבילות מחו"ל, לעומת 297 אלף חבילות בחציון הראשון של 2020, צמיחה של 44%. ביחס לגודל האוכלוסייה כל תושב בת ים הזמין בממוצע 3.35 חבילות, וזאת לעומת 2.3 חבילות בממוצע לתושב בתקופה המקבילה אשתקד. נתון הממקם את בת ים במקום ה-14 בארץ בהזמנת חבילות מחו"ל.

59% מכלל החבילות שהזמינו תושבי בת ים בחציון הראשון של השנה, נמסרו באמצעות עסקים קטנים ובינוניים בעיר. בחציון של השנה חולקו בעיר 251.5 אלף חבילות, באמצעות עסקים מקומיים שפעלו כמרכזי מסירת חבילות של דואר ישראל. מרכז המסירה המוביל בבת ים בסיכום החציון הראשון של 2021, ומקום שישי מכלל מרכזי המסירה ברחבי הארץ עם כמעט 80 אלף מסירות, הוא "שוק סטוק", המהווה כ-19% מכלל החבילות שנמסרו בעיר (ממוצע של כ-13,300 חבילות בחודש).

שיפור בשירות בזכות מהלך הזמנת תור מראש בסניפי החברה

בינואר 2021 יצאה חברת דואר ישראל במהלך המחייב זימון תור מראש לפני ההגעה לסניף ("תור בקליק"). מהלך זה שיפר משמעותית את זמני ההמתנה בסניפים רבים, כאשר חובת הזמנת תור מראש קיימת כיום ביותר מ-200 יחידות מתוך כ-600 יחידות הדואר. בסוף חציון ראשון 2021, 57% מכלל המגיעים לסניפי הדואר בכל הארץ הזמינו תור מראש, לעומת כ-6% בלבד בחציון מקביל. זמן ההמתנה הממוצע בחציון הראשון של 2021 עומד על 7 דקות למזמיני תור מראש, לעומת ממוצע של 12 דקות המתנה בחציון המקביל.

אבי ברכה, מנהל אזור דן בחטיבת הקמעונאות בדואר ישראל, אמר: "אנו פועלים לשיפור השירות באזור בת ים ושירות זימון תור מראש מאפשר לדואר להיערך טוב יותר להגעת הלקוחות, וללקוחות להזמין תור מראש בטלפון 171 או באתר הדואר ולהתקבל בזמן ובמקום שנוחים להם, כמעט ללא המתנה. אנו שמחים שדואר ישראל הוא שחקן כה משמעותי בשרשרת הלוגיסטית, ובהורדת יוקר המחיה. לאחר שנת קורונה, אנו רואים התאוששות משמעותית בסחר המקוון עם עליה של עשרות אחוזים במספר הפריטים שהוזמנו מחו"ל".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem