כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

האם הפיינל 8 יערך בחולון?

צפו בדבריו של ראש עיריית חולון מוטי ששון אמש בישיבת מועצת עיריית חולון

לפני 4 ימים דיווחנו לכם כאן על הניצחון ההיסטורי של הפועל חולון בכדורסל והעפלתה לשלב הפיינל 8 האירופי.

מאז אותו משחק היסטורי פועלת קבוצת הפועל חולון להעביר את הפיינל 8 לחולון.

מועדון הפועל יונט קרדיט חולון הוציא קריאה בזו הלשון:

אנו פונים בקריאה אחרונה לגורמים הרלוונטיים – אנא מכם, עשו ככל שביכולתכם בכדי שנוכל לארח בחולון את השלבים הסופיים של תחרות ליגת האלופות של אירופה.אירוח הפיינל 8 בהיכל הטוטו בחולון הינה הזדמנות שלא תסולא בפז.מדובר באירוע יוקרתי אשר יתרום רבות לספורט הישראלי בכלל ולכדורסל הישראלי בפרט.האירוע, בהשתתפות הקבוצות מהליגות הטובות באירופה, הינו אירוע מסוקר ומדובר בעולם הכדורסל האירופי ויביא כבוד גדול למדינה ולעיר חולון.מדינת ישראל הינה חוד החנית של חיסוני הקורונה בעולם ולפיכך, המדינה תוכל לארח כל אירוע ספורט כזה או אחר.בנוסף, היכל הטוטו שבחולון הינו קומפלקס חדשני, מתקדם וחוויה לכל אוהד כדורסל, אשר נמצא במתחם "לה-פארק" – מתחם בילוי ופנאי בעל קונספט ייחודי.כמו כן, מזג האוויר הנפלא, שעתיד להיות בתאריכי הטורניר, יתרום רבות לחוויה.אירוע שכזה חייב להיערך במקום בו הקהל לוקח חלק! לפני הכל ומעל הכל – הספורט שייך לאוהדים.אנו קוראים שוב – עשו הכל בכדי לקיים את הטורניר בהיכל הטוטו שבחולון.

בר שי מסיעת הצעירים ויו"ר הסיעה מסר למערכת את הדברים הבאים: ביום רביעי האחרון, הפועל יונט קרדיט חולון גברה על ברינדיזי במסגרת ליגת האלופות של פיבא. הניצחון על הקבוצה מהמקום השני בליגה האיטלקית, הביא לעלייה היסטורית של הפועל חולון לטורניר 8 האחרונות של הטורניר.


הניצחון וההעפלה היו האות לחגיגות, וגם להזדמנות היסטורית להתמודד על הזכות לארח את הטורניר כאן בחולון.

כבר למחרת המשחק הגשתי , הצעה לסדר להגיש הצעה להתמודדות על האירוח ולהיערך לכך שתיתכן והעירייה תצטרך להשתתף בעלויות כפי שעשתה אליפויות אירופה בהתעמלות שהתקיימה בעיר.

אוהדים רבים היו שותפים והצטרפו לקריאה לאירוח הטורניר בעיר. פוסטים בקבוצת האוהדים צברו תאוצה ותגובות רבות נכתבו על הרצון לחוות אירוע היסטורי בסדר גודל כזה בעיר.

ההצעה הוגשה מעל ל72 לפני קיום ישיבת מועצת העיר, כך שעמדה בתנאים לעלותה לישיבת המועצה.

ביום ישיבת המועצה, לאחר הגשת ההצעה לסדר, פרסם ראש העיר כי פנה לפיבא על מנת להתמודד על אירוח הטורניר ברוח הצעתו של בר שי.

מעט לפני ישיבת המועצה, החליט ראש העיר לא להעלות את ההצעה לסדר היום, וכן החליט לא לענות על שאלות הנוגעות לאישור עדכון התקציב וכן רלוונטיות לאירוח הטורניר.

"אני מברך על כך שראש העיר פעל לאירוח הטורניר. צר לי שראש העיר בחר להתעלם מפקודת העיריות וכן מנע דיון בעלויות הכספיות של האירוח. כשהטורניר בעוד פחות מחודש, היה עדיף לו היה נוהג באחריות ומביע בדיון התקציבי את הצורך בהקצאת תקציב לאירוע".

אמש בישיבת מועצת העיר התייחס ראש העיר מוטי ששון לארוח הפיינל 8.

בנוסף ראש עיריית חולון מוטי ששון פנה למנכ"ל ליגת הכדורסל בפיב"א: קדמו את אירוח הפיינל אייט בחולון. בעקבות ההעפלה ההיסטורית של הפועל חולון לרבע גמר ליגת האלופות בכדורסל,

ראש העיר מוטי ששון פנה למנכ"ל הליגה בפיב"א פטריק קומינוס במכתב שבו הוא מבקש לקדם את אירוח שלבי הפיינל אייט בחולון: "יש לנו היכל מהיפים באירופה ורק בישראל אפשר יהיה לקיים משחקים מול אלפי אוהדים".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem