כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

כתב אישום הוגש נגד תושבת ראשון לציון, בגין מספר עבירות של תקיפה

תקפה פעוטות אשר שהו תחת השגחתה במעון

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לבית משפט השלום ברחובות כתב אישום כנגד תושבת ראשון לציון , בגין מספר עבירות של תקיפה, זאת לאחר שבמהלך עבודתה כסייעת בפעוטון בנס ציונה, תקפה פעוטות בגילאי שנה וחצי עד שנתיים אשר היו תחת השגחתה.

על פי כתב האישום, שהוגש על-ידי עו"ד עומר סגל-רוזנבוים, הנאשמת עבדה כסייעת בפעוטון "שביל החלב" בנס ציונה החל משנת 2017, כאשר במהלך עבודתה בפעוטון, תקפה פעוטות אשר שהו תחת השגחתה במעון. כתב האישום מפרט חמישה אישומים המתייחסים לתקיפתם של חמישה פעוטות בגילאי שנה וחצי עד שנתיים במספר מועדים שונים כל אחד.

כך למשל, משכה בכוח בידיהם וברגליהם של פעוטות, דחפה אותם, הרימה אותם והשליכה אותם על מזרון והצמידה את ראשם של הפעוטות למזרון בחוזקה. כמו כן משכה אותם לכיוון המזרון מידם באופן שגרם לראשם להיות מוטח במזרון. באחד המקרים סובבה פעוטה באוויר טרם הטיחה אותה במזרון, וכן משכה את אחת הפעוטות בכח למזרון בכל פעם שהפעוטה ניסתה להתרומם. במקרים נוספים נשענה בגופה על פעוטות אשר שכבו על מזרנים בגן.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem