כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תושב בת ים נעצר בחשד כי ביצע עשרות הונאות בכרטיסי אשראי

מעצר החשוד הוארך ב3 ימים

מדוברות המשטרה (ת"א)נמסר:

המשטרה עצרה אתמול תושב בת ים בחשד כי ביצע עשרות הונאות בכרטיסי אשראי בשווי של מאות אלפי ₪. בימ"ש האריך את מעצרו בהתאם לצורכי החקירה

יחידת ההונאה של משטרת ישראל במחוז ת"א ניהלה במהלך החודשים האחרונים חקירה סמויה, עם קבלת עשרות תלונות בחשד להונאה בכרטיסי חיוב בסכומים גבוהים.

בתוך כך, צוות חקירה מיוחד ניהל חקירה מואצת, במסגרתה חשפו את זהות החשוד- תושב בת ים כבן 40, שעפ"י החשד ביצע עשרות הונאות בכרטיסי חיוב בשווי כולל המוערך במאות אלפי ₪, לרבות ביצוע רכישות של מוצרים שונים ואף הזמנות ממסעדות.

עם התפתחות החקירה, עלה כי החשוד הציג עצמו עפ"י החשד בפני הקורבנות כנציג חברות ביטוח וחברות אשראי המבקש "לאמת את פרטי האשראי ולהסדיר חובות" ולאחר קבלת הפרטים, ביצע חיוב של הכרטיסים לרכישות עבורו.


כאמור, שוטרי יחידת ההונאה עצרו את החשוד ובמהלך חיפוש בביתו נמצאו עשרות טלפונים ניידים, מחשבים ניידים ומסמכים שונים , הרלוונטים לחקירה.

בהתאם לצורכי חקירה וממצאיה, החשוד הובא אתמול לדיון בהארכת מעצרו בבימ"ש השלום בת"א, אשר קבע את המשך מעצרו בשלושה ימים .

מצ"ב תיעוד. קרדיט צילום-דוברות המשטרה.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem