כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

אדם נכנס לחנות סופרפארם לקח שני בשמים, לאחר שנלכד חתך את עצמו ונמלט מהחנות

דקות של חרדה עברו אתמול בשעות הערב על עובדי ומבקרי חנות הסופרפארם בת ים, כאשר אדם שנראה לוקח שני בשמים מתוך החנות ויוצא ממנה – נתפס מייד על ידי צוות העובדים והוכנס שוב לתוך החנות.
לתדהמת העובדים והמבקרים, החשוד שלף סכין והחל לחתוך את עצמו מול עיניהם. העובדים הזמינו מייד את המשטרה, אולם החשוד נמלט מהמקום כשהוא פצוע ושותת דם.

המבקרים בחנות מתארים למערכת את רגעי הפחד הלקוחים כמו מסרט אימה. אחת המבקרות אומרת למערכת: "כשהגעתי לסניף התחלתי לשמוע צעקות 'תתפסו אותו', חשבתי מחבל. ראיתי אנשים מסתתרים. שהסתכלתי מעבר למסדרון ראיתי כמה אנשים תופסים אדם ומכניסים אותו לחנות. כאשר הם עמדו לידו הוא הוציא סכין וחתך עצמו. כשאחד העובדים ניסה לגשת אליו הוא חמק ממנו וברח שכולו שותת דם. שני עובדים החלו לרדוף אחריו. אני עזבתי את כל הקניות ונסעתי מהסניף".

מסופרפארם נמסר בתגובה: אכן אדם שניסה לגנוב בשמים חתך את עצמו לאחר שנתפס. עד להגעת משטרה ואמבולנס, שהוזמנו על ידי צוות החנות, הוא ברח – האירוע נמצא בטיפול המשטרה.

ממשטרת ישראל נמסר כי נפתחה חקירה

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem