כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תלמידי בית ספר ויתקין טבע חילקו בחינם 500 זרים לתושבי ראשון לציון

לאחר ששיפצו את גינות בית הספר וזרעו צמחי תבלין, התלמידים חילקו זרים לתושבים בחינם

תלמידי בית ספר ויתקין טבע חילקו בחינם 500 זרים לתושבי ראשון לציון

זרעו וקצרו: לאחר ששיפצו את גינות בית הספר וזרעו צמחי תבלין, התלמידים חילקו זרים לתושבים בחינם. ראש העירייה, רז קינסטליך: "התלמידים למדו שיעור בחיים שחשוב לא פחות מהשיעורים בבית הספר".

בסוף שנת הלימודים החולפת שופצו הגינות בבית הספר ויתקין טבע בראשון לציון, ובסוף השבוע האחרון השיפוץ נשא פרי. תלמידי בית הספר שתלו נענע, לואיזה, מליסה, לימונית ומרווה לפני מספר חודשים, ולאחר שטיפלו בגינות הם הכינו כ-500 זרים שחולקו בחינם במרכז השכונתי ברמת אליהו ובמרכז אחוזת ראשונים. מדובר בקו שמובילה מנהלת בית הספר, זהר ון לובין, לפיו יש לחלוק את התוצר כחלק מתפיסת הקיימות החברתית.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "התרגשתי לשמוע על המחווה המרגשת של תלמידי בית הספר ויתקין טבע שהצליחו לייצר רווח כפול – שיפור נראות בית הספר באמצעות צמחי החליטה והגינות וחלוקתם לתושבי העיר בחינם. אין לי ספק שהילדים למדו שיעור בחיים שחשוב לא פחות מהשיעורים בבתי הספר".

שיפוץ הגינות בבית הספר ושתילת צמחי התבלין נעשה בזכות שיתוף הפעולה בין ההורים לילדים. כאמור, תלמידי כיתות ד'-ה' בבית הספר קטפו וארזו כ-500 זרים עם צמחים שונים, ותלמידי כיתות ו' חילקו אותם בחינם עבור התושבים המאושרים. התלמידים וצוותי ההוראה סיפרו כי בתחילה שאלו האנשים כמה יש לשלם והופתעו לגלות כי הזרים הוענקו בחינם. עוד סיפרו כי החמיאו להם על הגידול העצמי ועל אדיבותם ונדיבותם בעת החלוקה.


בית הספר ויתקין טבע רואה עצמו כעוגן בקהילה, הן מבחינה אקולוגית והן מבחינת השייכות. הגינה המשופצת משמשת מרחב קהילתי לכל התושבים ומעניקה לתלמידים תחושה של כפר נינוח ושקט במהלך היום. במהלך התקופה האחרונה נשתלו עוד ירקות גינה והתלמידים מקווים ליהנות בקרוב גם מתוצרת זו.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem