כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הונחה אבן פינה לבניין ומתחם תפעולי חדש לחברת החשמל במתחם שורק

אתמול התקיים טקס הנחת אבן פינה למתחם תפעולי והמשרדים החדש של חברת החשמל העתיד לקום בגן שורק. ראש העירייה ומהנדס העירייה העניקו את היתר הבנייה ליו"ר ומנכ"ל חברת החשמל. ראש העירייה, רז קינסטליך: "רואים בזה אמון בחוסנה של העיר"

בטקס שהתקיים היום (יום שלישי 4.2.20) הונחה אבן פינה למתחם הכולל מבנה תפעולי ובנין משרדים חדש של חברת החשמל. הטקס התקיים במעמד ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, יו"ר דירקטוריון חברת החשמל האלוף במיל' יפתח רון טל, מנכ"ל חברת החשמל עופר בלוך ,ויו"ר ארגון העובדים דוד (מיקו) צרפתי. במהלך האירוע, ראש העירייה-רז קינסטליך ומהנדס העירייה, קיריל קוזיול, העניקו את היתר הבנייה ליו"ר ומנכ"ל חברת החשמל.

מתחם גן שורק יקום על שטח של כ-95 דונם. המתחם יכלול משרדים, שטחים תפעוליים, מחסנים וחניות  . סה"כ היקף הבינוי  הינו כ- 43,500 מ"ר ברוטו מתוכו בינוי עילי  בשטח של כ- 29,000 מ"ר ברוטו הכולל מבנה משרדים בן 7 קומות (מעל קומת קרקע), מבנה תפעולי, בית מלאכה חשמלי ומבנה של פונקציות משותפות. קומת מרתף בשטח כולל של כ-14,500 מ"ר ברוטו, תכלול  אזור ממוגן, שטח תפעולי וחניה.

רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון אמר: "אנחנו מקבלים בברכה את כניסתה של חברת החשמל לראשון לציון ורואים בזה אמון בחוסנה של העיר. ראשון לציון נמצאת בפני פיתוח אדיר בשנים הקרובות ואני מודה לכל החברות הגדולות במשק שמקימים כאן את ביתן. עיריית ראשון לציון תמשיך להשקיע ולפתח את מתחמי העסקים לרווחת העובדים ותושבי העיר".

המתחם החדש שיקום ירכז וייתן מענה דיורי למתחמי העבודה של חברת החשמל אשר יפונו מהאתרים שהיו ברשות החברה בגוש דן.


יו"ר הדירקטוריון, האלוף במיל' יפתח רון-טל  בירך את הנוכחים ואמר:" הנחת אבן הפינה לבניין המשרדים והתפעול בגן שורק הינה אבן דרך חשובה במימוש הרפורמה ההסטורית אשר יאפשר ניהול ותפעול אפקטיביים, יעילים ומודרניים כחלק מחזון חברת החשמל המתחדשת.

החברה רואה חשיבות רבה במעבר למתחם. כמו כן, אנחנו שמחים לקחת חלק בפיתוחה המואץ של העיר ראשון לציון ומברכים על שיתוף הפעולה ההדוק והמוצלח עם הנהלת העיר.״

עופר בלוך, מנכ"ל חברת החשמל:  "המעבר לראשון לציון  יאפשר לחברת החשמל ליישם  את התחייבותה  כחלק מצעדי התייעלות הנגזרים מהרפורמה בחברת החשמל וכן יכולת להסדיר את כלל צרכי הדיור של החברה לאור השינויים הארגוניים הנעשים בחברה במסגרת הרפורמה.

את הפרויקט יקימו חברת סולל בונה-שיכון ובינוי בע"מ  שזכו במכרז בהיקף כולל של כ- 390 מיליון  ₪. המבנה מתוכנן בהתאם לתקן בניה ירוקה,  בניה בת – קיימא תוך חסכון באנרגיה, חסכון במים שפירים, שימוש בחומרים ממוחזרים, עמדות טעינה לרכבים חשמליים, הפרדת פסולת, שמירה על בריאות העובדים ועוד.

תמונה אחת: יוסי וייס, חברת החשמל

יתר התמונות: דוברות עיריית ראשלצ

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem